Safari op mijn iPad pro werkt niet heeft iemand een oplossing? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Safari op mijn iPad pro doet het niet. Als ik een site intyp geeft de iPad wel aan dat de site laad en uiteindelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari op mijn iPad pro werkt niet heeft iemand een oplossing?
Hallo,
Safari op mijn iPad pro doet het niet. Als ik een site intyp geeft de iPad wel aan dat de site laad en uiteindelijk ook dat de site geladen is. Vervolgens blijft het beeld wit. Als ik ergens op druk laadt safari wel nieuwe pagina's maar nog steeds blijft het scherm wit. Heeft iemand dit probleem ook of weet iemand een oplossing. De iPad heb ik nog maar iets langer als een maand en ik heb er geen rare dingen mee gedaan, ik heb hem alleen maar gebruikt voor word en safari. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
Bedankt! Ik heb net ook al heel simpel de iPad helemaal uitgezet en daarna weer aan dat heeft zelfs al geholpen. Maar toch bedankt voor de tip
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipad pro, probleem safari, safari |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Iphone 7 haalt mail niet automatisch op, Ook mijn Ipad 4 heeft problemen. | Smael | iPhone algemeen | 0 | 27-06-17 18:26 |
Iemand heeft mijn appleID gewijzigd? | MarkHaytema | iPad algemeen | 4 | 07-10-14 20:24 |
iPod touch: Ipod NIET te herstellen.. Lukt gewoon niet! Heeft iemand de oplossing? | lolsaus | Jailbreak | 2 | 03-11-11 13:22 |
kan ipad niet updaten. iemand oplossing? | ouolof | iPad algemeen | 3 | 09-09-11 13:28 |
Across Age stuck on Now Loading! iemand die dit ook heeft of oplossing?! | SeFix | iPhone Apps | 0 | 13-04-11 21:17 |
|
|