//

Safari op mijn iPad pro werkt niet heeft iemand een oplossing?

Safari op mijn iPad pro werkt niet heeft iemand een oplossing? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Safari op mijn iPad pro doet het niet. Als ik een site intyp geeft de iPad wel aan dat de site laad en uiteindelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-17, 11:25
Myrna1996 Myrna1996 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 2
Exclamation Safari op mijn iPad pro werkt niet heeft iemand een oplossing?

Hallo,
Safari op mijn iPad pro doet het niet. Als ik een site intyp geeft de iPad wel aan dat de site laad en uiteindelijk ook dat de site geladen is. Vervolgens blijft het beeld wit. Als ik ergens op druk laadt safari wel nieuwe pagina's maar nog steeds blijft het scherm wit.
Heeft iemand dit probleem ook of weet iemand een oplossing. De iPad heb ik nog maar iets langer als een maand en ik heb er geen rare dingen mee gedaan, ik heb hem alleen maar gebruikt voor word en safari.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-17, 11:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Voer om te beginnen eens een harde reset uit.
  #3  
Oud 05-07-17, 11:47
Myrna1996 Myrna1996 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 2
Standaard

Bedankt! Ik heb net ook al heel simpel de iPad helemaal uitgezet en daarna weer aan dat heeft zelfs al geholpen. Maar toch bedankt voor de tip��
  #4  
Oud 05-07-17, 11:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Myrna1996 Bekijk bericht
Bedankt! Ik heb net ook al heel simpel de iPad helemaal uitgezet en daarna weer aan dat heeft zelfs al geholpen.
Dat is een halve harde reset. Bij een harde reset wordt er ook nog wat cache verwijderd. Succes verder.
Reageren

Labels
ipad pro, probleem safari, safari



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Iphone 7 haalt mail niet automatisch op, Ook mijn Ipad 4 heeft problemen. Smael iPhone algemeen 0 27-06-17 17:26
Iemand heeft mijn appleID gewijzigd? MarkHaytema iPad algemeen 4 07-10-14 19:24
iPod touch: Ipod NIET te herstellen.. Lukt gewoon niet! Heeft iemand de oplossing? lolsaus Jailbreak 2 03-11-11 12:22
kan ipad niet updaten. iemand oplossing? ouolof iPad algemeen 3 09-09-11 12:28
Across Age stuck on Now Loading! iemand die dit ook heeft of oplossing?! SeFix iPhone Apps 0 13-04-11 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.