//

Safari Bladwijzer synchroniseren niet meer met Windows PC

Safari Bladwijzer synchroniseren niet meer met Windows PC discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tussen men iPad en iPhone werkt de synchronisatie van Safari bladwijzers prima. Echter met Chrome op men Windows PC niet meer (werkte dus nog tot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-17, 15:29
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Safari Bladwijzer synchroniseren niet meer met Windows PC

Tussen men iPad en iPhone werkt de synchronisatie van Safari bladwijzers prima. Echter met Chrome op men Windows PC niet meer (werkte dus nog tot voor kort). Iemand enige tip of suggestie wat hiervan de reden zou kunnen zijn.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-17, 17:32
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Misschien staat hier een antwoord.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
  #3  
Oud 12-11-17, 12:50
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor de tip.
Spijtig echter zonder dat ik hiermee het probleem al heb kunnen verhelpen.
Even voor de duidelijkheid nieuwe of aanpassingen aan de bladwijzers worden niet overgedragen van men iPad naar de Chrome op men pc en ook niet van men Pc naar iPad.
Ik heb op men iPad Safari al eens verwijdert uit de iCloud instelling, en terug aangezet. Ik heb men iPad al eens terug opgestart. Op men pc heb ik in iCloud voor Windows, bladwijzer al eens uit en terug aangezet. Ik heb als eens uitgelogd en weet ingelogd in iCloud voor Windows. Allemaal zonder resultaat. Iemand soms nog andere suggesties ?

Laatst gewijzigd door Vic55; 12-11-17 om 14:51.
  #4  
Oud 23-11-17, 13:43
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Zoals bij de aanvang van deze vraag aangegeven heb ik een probleem met de synchronisatie van bladwijzer tussen men iPad en men Windows pc. En zoals ook al aangegeven werkt de synchronisatie tussen men iPad en iPhone prima.
Nu omdat ik dit probleem maar niet opgelost krijg, wou ik hier even informeren hoe je die synchronisatie kunt tijdelijk uitschakelen of kunt resetten, of volledig kunt verwijderen zodat men nadien de synchronisatie bijvoorbeeld opnieuw van op nul zou kunnen opstarten.
  #5  
Oud 26-11-17, 16:21
Flavio Flavio is offline
 
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zierikzee
Berichten: 30
Standaard

Heb je in Chrome wel de iCloud Bookmarks extension aan staan?
  #6  
Oud 26-11-17, 17:00
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Ik heb idd in Chrome de extensie iCloud-bladwijzers geïnstalleerd en actief staan. Feitelijk werkte de synchronisatie tot voor een aantal weken zonder problemen ( en heb ik bij mijn weten niets gewijzigd aan een of andere instellingg of zo), en plots werkte het niet meer tussen Chrome en men iPad in geen van beide richtingen. Onderling tussen men iPad en iPhone werkt het wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bladwijzer map bij Safari verdwenen JanZ iPad algemeen 3 28-02-15 16:24
iCloud start niet meer op in Windows 7 na nieuwe installatie van Windows. pantahduc iCloud 6 18-02-15 21:17
Ipad en bladwijzer werkt niet meer Cipolini iPad algemeen 9 03-11-14 18:34
Safari op Windows PC - Kan formulier website niet invullen ? dreovic iPad Apps 2 19-07-12 18:30
bladwijzer synchroniseert niet cappie53 iPhone algemeen 0 21-11-11 21:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.