Safari start niet meer op. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPad air2 heb ik kort geleden update IOS 11.1.2 uitgevoerd. Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari start niet meer op.
Op mijn iPad air2 heb ik kort geleden update IOS 11.1.2 uitgevoerd. Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft, maar 1 dag later kreeg ik Safari niet meer gestart. En dat lukt me nu nog steeds niet. Zodra ik het Safari icoontje aanklik lijkt het dat het programma start (beeldscherm licht fractie van een seconde op), maar meteen wordt het afgebroken en kom ik weer op het beginscherm. Heb al een tip (uitschakelen Safari-suggesties bij instellingen) uitgeprobeerd, helaas zonder resultaat.
Het is trouwens vreemd dat ik Safari op mijn iPhone 6s (ook met IOS 11.1.2) wèl gewoon kan gebruiken. Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Alvast bedankt voor het meedenken! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen eens een harde reset uit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iPad start niet meer op.. helemaal niet meer | zorphion | iPad algemeen | 4 | 06-12-10 02:22 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
safari start niet op. blauwe balk blijft vast staan | arjanwitten | iPhone Apps | 1 | 09-01-09 10:38 |
|
|