e-mailadressen synchroniseren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb al een hele tijd niet met iTunes gewerkt. Nu wil ik mijn e-mailadfressen op mijn iPad synchroniseren met mijn PC. Hoe doe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
e-mailadressen synchroniseren
Hallo, ik heb al een hele tijd niet met iTunes gewerkt. Nu wil ik mijn e-mailadfressen op mijn iPad synchroniseren met mijn PC.
Hoe doe ik dat? Groet, Martin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mischien iets meer info geven. Met wel programma wil je synchroniseren? outlook bijvoorbeeld?
Dan heb je wellicht iets aan icloud for windows? Daar kan je dat instellen. Synchroniseren met iTunes heb ik ook al jaren niet meer gedaan. Zou niet eens weten of dat er nog in zit. |
|
|||
|
|||
Ik wil met iTunes synchroniseren. Dit heb ik in het verleden ook gedaan, maar weet niet meer hoe het moet.
Ik werk met MS Outlook. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat het niet meer mogelijk is om Outlook te synchroniseren met iTunes. Daar zijn nu andere mechanismen voor. |
|
|||
|
|||
Als ik in iTunes kijk, en een toestel er aan heb hangen, dan staat er bij "Info" nog steeds gewoon de opties "Sync Contacts" "Sync Calendars"en "Other".
Ik zou er van uit gaan dat je daar dus (net als vroeger) de link met outlook te maken is. Ik ga het alleen niet uitproberen. Dat is voor mij ook echt iets van heel lang geleden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onbekende e-mailadressen verwijderen | MartijnV1988 | iPhone algemeen | 0 | 09-10-15 19:19 |
suggestie van e-mailadressen verwijderen | optimist1212 | iPhone algemeen | 4 | 04-08-12 19:53 |
ontvang mail op 3 mailadressen | steve001 | iPhone algemeen | 6 | 11-12-11 10:12 |
Adresboek synchroniseren - alleen telefoonnummers en geen e-mailadressen | Mansikkaa | iTunes | 1 | 18-10-11 17:38 |
grappige .me mailadressen | truckdiver | Chat en geruchten | 0 | 15-07-08 09:21 |
|
|