//

MacBook air > programma's

MacBook air > programma's discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb nog even een vraag. Ik heb een MacBook air en mijn vriend gebruikt deze voor een opleiding. Echter kan hij bepaalde e ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-18, 14:00
Roos1995 Roos1995 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 29
Standaard MacBook air > programma's

Goedemiddag,

Ik heb nog even een vraag. Ik heb een MacBook air en mijn vriend gebruikt deze voor een opleiding. Echter kan hij bepaalde e learnings (die normaal via Google Chrome geopend worden) niet openen. Het programma geeft aan dat het via explore geopend moet worden? Moet ik hiervoor een bepaald programma op de MacBook downloaden of hoe werkt dat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-18, 21:31
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik zou eens beginnen met wat meer (technischer) informatie uitzoeken en geven.
Je opent niet zomaar een programma in Chrome. Chrome is een browser en kan dus alleen web/html dingen openen. Mocht het iets geschreven zijn in html, dan zou je het moeten kunnen weergeven.
Explorer lijkt mij meer een windows term voor (in het nederlands) verkenner of internet explorer.
Er zijn wel websites die perse internet explorer willen hebben voor bijvoorbeeld silverlight spullen of andere plugins die alleen maar in internet explorer werken.
  #3  
Oud 05-04-18, 21:51
Roos1995 Roos1995 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 29
Standaard

Het is al gelukt. Na silverlight te hebben gedownload
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: 170GB aan programma's op MacBook Pro Morpheus Desktop-applicaties 2 13-11-17 16:48
Mac OS X: HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent demonski Desktop-applicaties 3 23-09-17 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:12.