E-mails versturen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht nog een idee om die Outlook app te vergeten (en te verwijderen) en je Live-account toe te voegen als e-mail adres in je iPad, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wellicht nog een idee om die Outlook app te vergeten (en te verwijderen) en je Live-account toe te voegen als e-mail adres in je iPad, zodat je gewoon de standaard mail-app kunt gebruiken hiervoor?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen zal ik mee wachten tot mijn kinderen terug zijn van vakantie,ben niet zo handig en ben bang dat ik dan helemaal niet meer kan mailen.
|
|
|||
|
|||
Een Live (of ook Outlook.com) account toevoegen is vrij simpel en snel gedaan. En je kunt er niets mee kapot maken o.i.d.
Als je het ziet zitten: Instellingen -> accounts en wachtwoorden -> nieuwe account -> Outlook.com selecteren -> inloggen met je live-account -> en klaar Vervolgens staat je Live-account en dus de bijbehorende mails in de standaard mail-app van je telefoon. |
|
|||
|
|||
Moet ik het dan ook veranderen op de laptop en op mijn Samsung mobiel?
|
|
||||
|
||||
Je denkt veel te ingewikkeld!
Wat je normaal op je iphone doet, verandert niks op je andere apparaten, die staan “in dienst” van wat je op de webversie hebt ingesteld. Het enige wat ik nog wel even wil checken is als je een mail verstuurd op die samsung, zie je die dan op je iphone terug?
|
|||
|
|||
Ik heb een Ipad en een samsung mobiel en de emails komen op Ipad,mobiel,en laptop.
|
|
||||
|
||||
Dan staat dat goed.
Je kan de app op je ipad dan verwijderen en de standaard email app van Apple gebruiken. Je moet dan wel je inlog code weten. Ik gebruik ook zo min mogelijk onnodige apps, de app van Apple werkt prima met Outlook. Email van Gmail niet, die moet je handmatig ophalen of wél de app van Gmail voor gebruiken om te “pushen”. |
|
|||
|
|||
Die Gmail staat nu gekoppeld met outlook
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Versturen van e-mails na installatie ios7 | Marhil | iPad algemeen | 3 | 02-10-13 15:06 |
kan met iphone 5 geen mails versturen met Wi-Fi | edward d s | iPhone algemeen | 2 | 14-12-12 03:56 |
Versturen van e-mails en sms-jes | sharbel | iPhone algemeen | 4 | 30-07-11 22:20 |
Vodafone tethering en mails versturen | jvdv23 | Vodafone | 1 | 05-07-10 15:35 |
Mails versturen via EDGE / GPRS | Wijcky | iPhone algemeen | 1 | 13-09-08 11:26 |
|
|