Vragen ios 12.0 Ipad Air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb net ios 12.0 geïnstalleerd op mijn ipad air. Ik kan nu niet meer de functies vinden die je normaal zag als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vragen ios 12.0 Ipad Air
Hoi,
Ik heb net ios 12.0 geïnstalleerd op mijn ipad air. Ik kan nu niet meer de functies vinden die je normaal zag als je dubbelhome klik deed. Met die functies bedoel ik het scherm feller of minder fel zetten, schermrotatie ect. Help me nu snel, want ik kan nu niks meer met de ipad, omdat het scherm nu op zijn felst staat en ik hem niet meer zachter kan zetten xD Groetjes, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dubbel Homeknop is de Appkiezer en dus niet waar jij het over hebt.
Ik verwacht dat je het Bedieningspaneel bedoelt. Dat was eerst van beneden naar boven swipen. In iOS 12 moet je van boven naar beneden swipen. |
|
|||
|
|||
Ja thnx, je moet van rechtsboven naar beneden vegen. Ik bedoelde het bedieningspaneel inderdaad, maar die kreeg je ook te zien toen je dubbel home klik deed.
|
|
|||
|
|||
Ik kan me niet herinneren dat je dat kreeg met twee keer de Homeknop.
Het is me alleen niet duidelijk waarom je niets meer met de iPad kon doen. Er bestaat ook nog zoiets als Instellingen. Daar kan je heel veel regelen. Maar goed; je hebt het bedieningspaneel weer. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Albert84:
Dan heb ik dat kennelijk "verdrongen" Ik gebruik het bedieningspaneel ook bijna niet. |
|
|||
|
|||
@Mariche, ach. Kan gebeuren.
Ah ok, vandaar je antwoord. |
|
||||
|
||||
Ik vind 't echt een ongelooflijk domme zet van Apple om dat te veranderen. Wat was er mis met omhoog swipen? Deze gesture hadden ze beter op de iPhone kunnen doen maar gek genoeg hebben ze dat alleen veranderd voor ios12 op de iPad...
|
|
|||
|
|||
Op de iphone X,Xr,Xs moet je ook rechts boven naar onder swipen. Denk dat ze dit dus voor alle toestellen gelijk willen trekken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad duitsland LTE vragen | borgqueenx | iPad algemeen | 5 | 08-03-12 20:36 |
Ipad 2 uit de USA vragen | Mohawk Mandjong | iPad algemeen | 16 | 18-03-11 10:25 |
Onbeantwoorde ipad 2 vragen | borgqueenx | iPad algemeen | 4 | 03-03-11 11:19 |
iPad vragen | RPhone | iPad algemeen | 1 | 25-07-10 16:58 |
Enkele vragen over de Ipad | Moesje18 | iPad algemeen | 1 | 27-04-10 13:59 |
|
|