App niet meer compatibel met iOS 9.3.5 - iPad 3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben nog een oude iPad 3 die door onze zoon gebruikt wordt voor bv Netflix. Nu heeft die slimmerd per ongeluk de Netflix app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App niet meer compatibel met iOS 9.3.5 - iPad 3
We hebben nog een oude iPad 3 die door onze zoon gebruikt wordt voor bv Netflix.
Nu heeft die slimmerd per ongeluk de Netflix app verwijderd. Uiteraard heb ik geprobeerd om hem terug te installeren maar dan krijg ik de melding dat de app niet meer compatibel is met de iPad. Mijn idee was om de reservekopie terug te zetten maar deze is helaas nog aangemaakt na het verwijderen van de app. Zijn er nog andere opties om de app toch weer terug te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je de app weer installeert met het Apple id waarmee het er oorspronkelijk op stond kun je de oudere versie downloaden. Waarschijnlijk gebruikt hij nu een andere Apple id?!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Handig hè, dat Google. ...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lees als: hij is even gaan googlen en heeft dan de oplossing voor jou op een dienblaadje aangereikt en stelt voor om in de toekomst zelf even te googlen ipv iemand anders van het forum hier het voor jou te laten doen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad pro & surface pen? Compatibel? | Pimirene | iPad algemeen | 7 | 09-04-16 13:49 |
iPad Air van iOS 8 naar iOS 7 bestand niet compatibel | Translatoria | iPad algemeen | 1 | 21-09-14 18:38 |
ipad firmware niet compatibel. | akuyp | iPad algemeen | 2 | 01-06-13 22:03 |
iPod touch: ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is | Ewoud33 | Jailbreak | 11 | 20-12-10 22:26 |
|
|