Email verwijderen en dan komt er nog meer mail in andere mappen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit heb je al gelezen ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee dat had ik niet gevonden, bedankt.
|
|
|||
|
|||
Om die app te downloaden heb ik software .11.0 nodig zegt het scherm als ik op downloaden bij de app druk.
Via instellingen software update aangetikt en ipad zegt software up to date 10.3.3. Dus geen 11.0 dus geen app. Leve apple dus ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25-12-18 om 22:39 ---------- Mij werd vanavond verteld dat ik weliswaar meerdere mappen met email zie, inkomend, gmail, alle berichten, belangrijk, met ster en nog wat meer mappen. Maar dat ook al staat er een hoog getal achter bijvoorbeeld alle berichten, belangrijk en met ster, gmail dus, dat dat zou betekenen dat net als in de foto map je niet de getallen op moet tellen maar dat het getal achter alle berichten de totale mail hoeveelheid is en belangrijk en met ster mappen zijn met dus "dubbele mail". Alleen zie ik bij mij niet als ik in alle berichten er achthonderd met de prullenbak icoon bovenin het bericht verwijderd denk te hebben dat de getallen lager worden. Er blijft dus evenveel mail staan. Ook zie ik als ik de mail afsluit en daarna weer open de verwijderee mails gewoon weer trug. Wachten dus op een windows apparaat. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mappen in email | Burart75 | iPad algemeen | 1 | 07-09-11 10:21 |
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook | henkie73 | iPhone algemeen | 4 | 23-04-11 23:36 |
op MacBook ontvangen mail komt niet meer in Iphone binnen! | kao | iPhone algemeen | 0 | 24-03-10 13:33 |
Mail mappen verwijderen | Brigitter | iPhone algemeen | 1 | 10-02-10 20:24 |
|
|