iPad pro 9,7 mail probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo als ik op de iPad pro 9,7 het mail programma open en een nieuwe mail wil maken voor de versturen en dan klik op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad pro 9,7 mail probleem
hallo als ik op de iPad pro 9,7 het mail programma open
en een nieuwe mail wil maken voor de versturen en dan klik op het icoon, dan sluit mijn mail af en zit ik weer op het begin scherm. heb ook al een harde reset gedaan, kan ik nog wat doen zodat ik mails kan maken op de iPad. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wellicht eens proberen je mailaccount te verwijderen en er weer opnieuw op te zetten. Dat werktvaak wonderbaarlijk goed. Ik heb regelmatig problemen gehad met de mail (vaak outlook.com) en dit was in alle gevallen altijd DE oplossing.
|
|
|||
|
|||
Vanzelf deed hij het weer vreemd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad iOS 7 probleem met telenet mail | Ver$uZ Motorsport | iPad algemeen | 3 | 20-10-13 22:56 |
Mail op iPhone en iPad probleem | jochinho | iCloud | 12 | 05-11-11 19:23 |
Mail probleem op Ipad en Iphone zonder verwijderen | smike | iPhone algemeen | 12 | 07-09-11 09:31 |
Ipad / Iphone mail probleem | cck68 | iPad algemeen | 2 | 10-01-11 10:29 |
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) | Probe | iPhone Apps | 5 | 04-03-08 10:50 |
|
|