aansluitingsprobleem met voeding en minijack samen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sorry dit is een vraag van een absolute leek ik heb voor een installatie een iPad 12.9 inch (4th gen) 128gb wi-fi gekregen. ik moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aansluitingsprobleem met voeding en minijack samen
sorry dit is een vraag van een absolute leek
ik heb voor een installatie een iPad 12.9 inch (4th gen) 128gb wi-fi gekregen. ik moet hieraan een powerbank aansluiten samen met een hoofdtelefoon via minijack (dient in een verplaatsbare installatie aangesloten te worden) als ik de powerbank aansluit samen met een tussenstuk voor de minijack wil die niet opladen. doe ik het zonder dat tussenstuk wel. het is noodzakelijk dat ik beide gelijktijdig kan doen. is er een instellingsprobleem dat die voorkomt of zou dit aan het tussenstuk liggen? twee stuks nieuw aangekocht om deze te verbinden maar bij beide hetzelfde probleem. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
aansluiting minijack, voeding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in- en uitschakelen met voeding | willemhaa | iPhone algemeen | 2 | 07-08-14 21:44 |
iPhone reageert alleen met voeding na waterschade | SzSzSz12 | iPhone algemeen | 10 | 26-12-12 10:30 |
Voeding in auto | Mark1972 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 22-08-10 17:58 |
geluid bij aansluiten voeding | petrovsky | iPhone algemeen | 4 | 24-03-09 13:20 |
|
|