//

Er is een probleem met je betaalinformatie

Er is een probleem met je betaalinformatie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onderstaande mail kreeg ik van itunes store Beste .........., Op 04/05/2021 wordt jou 2,99 € in rekening gebracht voor je iCloud-opslagabonnement van 200 GB, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-04-21, 21:23
Albert84 Albert84 is offline
• iOS 12.4.6
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 145
Smile Er is een probleem met je betaalinformatie

Onderstaande mail kreeg ik van itunes store

Beste ..........,
Op 04/05/2021 wordt jou 2,99 € in rekening gebracht voor je iCloud-opslagabonnement van 200 GB, maar er is een probleem met je betaalinformatie.
Zorg ervoor dat je je betaalinformatie zo snel mogelijk bijwerkt. We zullen je account downgraden naar het gratis opslagabonnement van 5 GB als we je abonnement niet kunnen vernieuwen.

Volg de aanwijzingen hieronder om je betaalinformatie bij te werken:

1.
Ga naar Instellingen > [je naam] > iTunes Store en App Store.

2.
Tik op je Apple ID en tik vervolgens op 'Toon Apple ID'. Je moet misschien inloggen.

3.
Tik op 'Beheer betaalmethoden' (als je een oudere iOS-versie gebruikt, tik dan op 'Betaalinformatie') en volg de aanwijzingen.

Je kunt ook je betaalinformatie bijwerken via een Mac of pc.
Het iCloud-team
—————————————————-
Vreemde mail, want er is niks veranderd.

Op mijn ipad ben ik naar instellingen gegaan om naar de betaalinformatie te kijken. Niks veranderd.

Ik wil de betaalinformatie (via een Visa kaart) verwijderen en vervolgens opnieuw toevoegen. Maar als ik het wil verwijderen, staat er dat het niet kan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-21, 16:43
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Bij betalingen inderdaad altijd als eerste rekening houden met enige vorm van oplichting. Dus ZEKER geen linkjes in de mail gebruiken al dan niet zogenaamd naar de app store.

Het is wellicht mogelijk dat je creditcard verlopen/vernieuwd/aan zn max zit.

Dus inderdaad zelf even naar de betaalmethoden gaan en daar controleren. Wel gek dat je dan je kaart niet kan verwijderen. Wellicht even doen door zelf apple te bellen.
  #3  
Oud 22-05-21, 22:05
Albert84 Albert84 is offline
• iOS 12.4.6
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 145
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Bij betalingen inderdaad altijd als eerste rekening houden met enige vorm van oplichting. Dus ZEKER geen linkjes in de mail gebruiken al dan niet zogenaamd naar de app store.

Het is wellicht mogelijk dat je creditcard verlopen/vernieuwd/aan zn max zit.

Dus inderdaad zelf even naar de betaalmethoden gaan en daar controleren. Wel gek dat je dan je kaart niet kan verwijderen. Wellicht even doen door zelf apple te bellen.
Idd.

Mijn Creditcard was niet verlopen/vernieuwd/aan zn max. Apple gecontacteerd en gelukkig is het weer in orde.

De CVC code van de Visa kaart ingegeven in Instellingen was de oplossing.

Hoogst merkwaardig, want zonder de CVC code heeft het lange tijd goed gewerkt.

Maar superblij dat het probleem is opgelost. Bedankt voor het meedenken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Betaalinformatie Apple-id Egres iCloud 8 01-11-23 12:52
Betaalinformatie itunes lukt niet ashleyosewingie iPhone Apps 0 25-03-16 22:42
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. mrgabi iPhone algemeen 3 05-12-12 10:02
Betaalmethode afgewezen, probleem betaalinformatie wijzigen Hmerle iPhone algemeen 2 06-12-10 14:46
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:22.