Geen geluid meer bij inkomende mail discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar ios 15 op de ipad krijg ik geen geluid(je) meer als er mail binnenkomt. Verstuur ik e-mail dan hoor ik wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid meer bij inkomende mail
Sinds de update naar ios 15 op de ipad krijg ik geen geluid(je) meer als er mail binnenkomt. Verstuur ik e-mail dan hoor ik wel het ruisen geluid dat ik ervoor geselecteerd heb. Heb een (redelijk) nieuwe ipad.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5s maakt geen geluid bij inkomende bel oproepen. | martvB | iPhone algemeen | 4 | 04-10-18 10:08 |
OWA op Iphone 6, geluid bij inkomende mail | jiepie | iPhone Apps | 1 | 23-12-14 20:02 |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
kan ik geluid van inkomende mail uitzetten? | MarcBos | iPhone algemeen | 5 | 02-01-13 21:44 |
Toetsenbord geluid en mail binnenkomst geen gruis meer na op de zei gelegd | okkie100 | iPhone algemeen | 2 | 24-11-10 14:34 |
|
|