Hoe kopieer ik een bestand van Mac naar iPad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik vanaf mijn Mac via de finder een bestand wil kopiëren naar mijn iPad krijg ik eerst de vraag of ik het ding vertrouw. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kopieer ik een bestand van Mac naar iPad?
Als ik vanaf mijn Mac via de finder een bestand wil kopiëren naar mijn iPad krijg ik eerst de vraag of ik het ding vertrouw.
Rare vraag, want ik kopieer via USB. Als ik dat bevestig krijg ik de melding: "Er is geen verbinding met dit apparaat mogelijk." Waarom zo moeilijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou persoonlijk het bestand in icloud zetten zodat je het met de bestanden app op de ipad meteen kan openen. Hoef je niet te klungelen met usb kabels.
overigens is het geheel logisch dat de ipad vraagt of je een pc kan vertrouwen. dat is een beveiligings dingetje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email bewaren naar bestand | Werner1963 | iPhone algemeen | 0 | 28-02-15 18:40 |
iPad Air van iOS 8 naar iOS 7 bestand niet compatibel | Translatoria | iPad algemeen | 1 | 21-09-14 18:38 |
Excel bestand naar Contacten iPad overzetten | Marceltw | iPad algemeen | 2 | 23-01-14 14:58 |
Importeren CVS bestand naar Iphone | truestar | iPhone algemeen | 6 | 17-06-13 22:42 |
|
|