//

Verschillende problemen na installatie nieuwe ipad

Verschillende problemen na installatie nieuwe ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een nieuwe ipad pro aangeschaft en heb de gegevens na veel moeite van de oude ipad 7 kunnen overzetten via de blauwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-05-23, 11:59
Thor1966 Thor1966 is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2023
Berichten: 1
Standaard Verschillende problemen na installatie nieuwe ipad

Hallo,

Ik heb een nieuwe ipad pro aangeschaft en heb de gegevens na veel moeite van de oude ipad 7 kunnen overzetten via de blauwe wolk.
Alle gegevens van icloud zijn goed ingevuld, Wi-Fi connectie is ok.
Ik heb de apps icoontjes op mijn scherm staan met een wolkje bij, die ik kan downloaden van de icloud. Als ik er op tik begint deze te downloaden en dan verschijnt terug die wolk met pijltje, die bij verschillende apps staat.
Ik heb de instellingen vergeleken met de oude ipad en deze gelijk gezet, altijd hetzelfde. Tevens kan ik ook geen ios update naar 16.5 (komt melding 'update mislukt')
Ik heb de nieuwe van mijn vrouw ook geďnstalleerd en deze werkt zonder probleem.

Aan wat zou dit kunnen liggen?

Graag enige info en tips aub

Alvast bedankt

Mich
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone, verschillende problemen. DanielKroon iPhone algemeen 0 17-07-14 14:31
iPad: Verschillende problemen sentmen Jailbreak 5 15-05-14 18:34
Apps overzetten bij installatie nieuwe Ipad pkalfisti iPad algemeen 2 27-03-12 21:43
Verschillende problemen op Iphone 3G Deere Power iPhone algemeen 0 22-11-10 13:33
Syncronisatie problemen na nieuwe installatie windows XP cort iTunes 1 05-04-08 00:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:11.