Nadelen kopen iPad in VS? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Iemand bekend met dit onderdeel van de Apple-site --> Apple - Concierge ?? Betekend dit dat ze dat dagdeel nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eric |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Lijkt mij niet, als je namelijk kijkt bij Mac, iPad of IPhone staan er steeds verschillende aantallen.....
|
|||
|
|||
Ik denk dat het hier idd gaat om het aantal personeelsleden dat beschikbaar is op dat moment. De reden dat er voor verschillende apparaten, verschillende aantallen zijn is dat de een z'n expertise niet die van de ander is. Pietje doet wel iPad maar niet iPhone. Henkie daarentegen doet Mac en iPhone, etc.
|
|
||||
|
||||
Jongens mijn iPad is in Paris Frankrijk is dat normaal van Fedex? Hij is eergisteren verzonden en moet na verwachting morgen aankomen zie nu dat hij is aangekomen in Paris is daar hun dispatch ofzo?
|
|||
|
|||
Er leiden meer wegen naar Nederland hoor Hij had ook via Duitsland kunnen gaan.
Zonder gekheid, mooi toch om te weten dat je iPad al in Europa is en dat je hem morgen in ontvangst kan nemen?
|
||||
|
||||
Jahh echt heerlijk heb morgen al vrij genomen van me werk . Dus alleen naar school en dan op wachten! Maar is het gewoon normaal dat het via parijs gaat? Ik dacht die wordt gelijk naar amsterdam gebracht! Toch bedankt voor je reactie!
|
|
|||
|
|||
Ik krijg over een weekje ook eindelijk mn iPad 16GB Wi-Fi..
395 eurootjes... Prima deal dacht ik zo(iemand neemt m voor me mee).. Dus ook alvast ff een Amerikaanse iTunes account aangemaakt!!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ach misschien zal t 400 euro zijn en bij de douane maak ik me geen zorgen aangezien ze m zelf meeneemt en t bedrag niet hoger is dan 430 euro..
Tis iig fijn dat degene geen winst wil behalen op mijn aankoop..!! Daar zijn vriend(inn)en voor |
|
|||
|
|||
tot 430 euro wanneer je dit in je koffer meeneemt. Per post is tot 22 euro belasting vrij, Boven de 22 euro betaal je 19% btw. (dit betreft de groep waarin de ipad valt, deze betaalt 0% douanerecht)
Laatst gewijzigd door Guest-20190430163756; 22-04-10 om 21:18. |
|
||||
|
||||
Na het enge gedeelte van gistr waar opeens Shipment Exception op de tracking site van fedex stond! Is de iPad helemaal op schema en ligt op dit moment maar ongeveer 20 km verder op in amersfoort!! Hij heeft een prachtige wereldreis gemaakt voor dat die mii gaat bereiken! En ik ga als een klein kind met sinterklaas wachten op mijn pakketje vandaag!!
|
|
|||
|
|||
Zijn er op dit moment nog grote vertragingen door de aswolk? ik wil namelijk zo'n ipad maar ik wil er niet te lang op wachten.
|
|
|||
|
|||
Ik meen me te herinneren dat er voor vrachtvluchten weinig of geen vertragingen zijn. Passagiersvluchten daarentegen zijn nog wel wat problematisch. Ik las dat er mensen zijn die te horen gekregen hebben dat hun retourvlucht pas op 12 Mei is.
|
|
|||
|
|||
oke bedankt. ik hoorde wel dat er door de drukte je pakketje een omweg kan nemen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad kopen of wachten op Ipad 2? | iphonegadget | Koopinformatie Nederland | 13 | 16-12-10 10:42 |
iPad: iPad jailbreak voor en nadelen | sentmen | Jailbreak | 12 | 29-09-10 12:55 |
iPad kopen in NY | jmw | Koopinformatie en ervaringen | 3 | 03-06-10 11:43 |
iPad kopen in UK/NL | TheStijg | iPad algemeen | 1 | 15-03-10 12:22 |
Overwegen nieuwe iPhone kopen: Voor- en nadelen. | Ult!mat3 | Archief | 4 | 20-05-08 12:18 |
|
|