Nadelen kopen iPad in VS? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ondanks de goede koop van Benny, als je buiten een ebay-veiling om iets koopt heb je ook geen buyers protection....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ondanks de goede koop van Benny, als je buiten een ebay-veiling om iets koopt heb je ook geen buyers protection.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vertrouw ze niet, heb ook geprobeerd contact met hun op te nemen, maar krijg steeds geen reactie.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een Apple prijs, maar dan inclusief worldwide shipping? Onmogelijk i.m.o. |
|
||||
|
||||
Heb er nu ook eentje gekocht via Ebay...ik laat jullie wel weten hoe het is gegaan. Op zich heb ik goede ervaringen met Ebay als je zelf maar heel goed oplet.
Brand New Apple iPad Wi-Fi Wi-Fi 16GB 16 GB on hand - eBay (item 160420348187 end time May-03-10 20:18:38 PDT) Hij was de goedkoopste (ja blijf een hollander huh) |
|
|||
|
|||
Vandaag de mijne ontvangen .
Ik heb hem Dinsdag buiten e-bay gekocht bij Evan. Nu netjes afgeleverd via Fedex inloggen met een usa account in de appstore ook geen probleem. Eric |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
6 uur na aanschaf kreeg ik een tracknr welke ook werkte, dus hij zit al in de roulatie. Waarschijnlijk begin volgende week binnen |
|
|||
|
|||
Citaat:
649 Ipad 47 Verzendkosten 132 Btw over ipad en verzendkosten 26 Inklaarkosten TNT ------ 848 dollar Totaal Terwijl ik $ 750 Icl. alles heb betaald en binnen 3 dagen in huis Eric |
|
||||
|
||||
Klopt, maar Evan verstuurt buiten Ebay om en heb ik dus geen bescherming van Paypal. En ik ben niet beroerd om iets meer te moeten betalen alleen vertik ik de prijzen te betalen die sommige op Ebay vragen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus daar zit hij al gauw aan Eric Verzonden vanaf mijn iPad |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ach, als we er maar blij mee zijn toch |
|
|||
|
|||
Heb eerlijk gezegd nog nooit van "Evan" gehoord. Op Google kan ik ook niks vinden. Zou je me de link kunnen geven oid?
|
|
||||
|
||||
Evan is zijn "echte" naam. Op Ebay heet hij anders. En bij hem moet je ook uitkijken dat je bij de douane niet gepakt wordt, want de waarde die hij opgeeft is niet de werkelijke waarde en kan dus opzeker problemen opleveren als ze daar achter komen.
|
|
|||
|
|||
In het kader van deel info, wat is zijn ebaynaam dan?
|
|
||||
|
||||
Klik eens op de link eerder in dit topic?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een nieuw topic gestart, want hier gaat het intussen niet meer over de nadelen van een iPad uit de VS.
https://forum.iculture.nl/f90/i...chaf-ipad.html Laatst gewijzigd door Guest-20190430163756; 10-04-10 om 05:56. |
|
||||
|
||||
onduidelijk aankoopgids USA
Hoi
In de iPad koopgids is er iets niet helemaal duidelijk wanneer je zelf de iPad wil meebrengen. In de tekst staat vermeld: "Let op dat je bij een waarde boven 430 euro aangifte moet doen bij de douane (zie apart tabblad). De 16GB en 32GB iPad vallen net onder deze grens" Terwijl een eindje verder in de tekst staat vermeld "Ga je uit van een gemiddelde salestax van 6% dan kost een iPad je het volgende: 32GB iPad: $599 + 6% = $635 (in euro’s: €464)" Voor veel mensen is het dus niet duidelijk als de 32Gb al dan niet zonder problemen en/of vrijstelling van aangifte kan meegebracht worden. Ik denk, gezien de huidige dollar koers dat je de 32Gb moet aangeven bij binnenkomst van de EU. (misschien dat de moderators dit kunnen aanpassen in de tekst?)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad kopen of wachten op Ipad 2? | iphonegadget | Koopinformatie Nederland | 13 | 16-12-10 10:42 |
iPad: iPad jailbreak voor en nadelen | sentmen | Jailbreak | 12 | 29-09-10 12:55 |
iPad kopen in NY | jmw | Koopinformatie en ervaringen | 3 | 03-06-10 11:43 |
iPad kopen in UK/NL | TheStijg | iPad algemeen | 1 | 15-03-10 12:22 |
Overwegen nieuwe iPhone kopen: Voor- en nadelen. | Ult!mat3 | Archief | 4 | 20-05-08 12:18 |
|
|