Invoeren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wvy Hoi, Als ik nu 2x een iPad 16Gb zou meebrengen, moet ik dan maar op één iPad BTW betalen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou heb ik de ipad ook niet direct betaald, als hij binnen is bij de besteller haal ik hem op en bataal ik contant. gr. Carlo |
|
|||
|
|||
je betaald maar over 1 ipad btw
|
|
|||
|
|||
Heren, hoe zit het nou als een amerikaanse vriend van mij een iPad 32gb w/ Wi-Fi voor mij mee neemt?? Aangezien hij geen nederlander is en hier in nl is voor een paar dagen voor zijn studie neem ik aan dat hij geen belasting hoeft te betalen. Als hij ook de doos niet meenemen, moet de douane maar is aantonen dat hij niet voor persoonlijk gebruik is. Gaat dit werken, heeft iemand er op dit forum al ervaring mee of dit lukt zonder de belasting te betalen??? Doos en instructies kan ie dan per post versturen, leeg natuurlijk.
Cheerz, seb Laatst gewijzigd door Sebdude; 03-05-10 om 13:00. |
|
|||
|
|||
Moet haast wel lukken ja, zeker zonder doos enz. Als je slim bent laat je hem ook nog een beetje muziek of apps erop zetten, of een paar conatcen waaornder zijn ouders o.i.d. Zo zou het wel moeten lukken.
|
|
||||
|
||||
Hoi,
Met de huidige dollar-koers kan het wel eens zijn dat je boven de 430 euro komt waardoor je dus ook een iPad 16Gb niet meer kan meebrengen zonder te moeten aangeven / invoeren Als je $499 + tax (NY) naar euro omzet dan kom je al heel dicht ...
|
||||
|
||||
(Sorry voor de bump, maar nieuwe topics aanmaken is dan niet nodig)
Ik koop een iPad 32GB Wi-Fi van $599 in Michigan. Hier is de saletax 6%. $35,94 is dat. iPad kost dus $634,94. Volgens de koerslijst van de douane is 1 euro 1,2271. Oh wacht, het is meer dan 430.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: netnummer invoeren itunes | lumikiller | iTunes | 3 | 13-01-11 12:08 |
Email account invoeren??? | richardiPhonepoldervaart | iPhone algemeen | 0 | 22-06-10 00:23 |
Telefoonnummer invoeren | Coolice | iPhone algemeen | 5 | 12-08-09 19:03 |
Agenda: Locatie invoeren? | jesje72 | iPhone algemeen | 0 | 11-11-08 14:45 |
Simkaart invoeren | dayslover | Archief | 8 | 23-08-08 17:43 |
|
|