Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit dagelijks de aanbiedingen op Marktplaats in de gaten te houden maar de prijzen zijn mij te hoog. Binnen een week of 3 ga ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zit dagelijks de aanbiedingen op Marktplaats in de gaten te houden maar de prijzen zijn mij te hoog. Binnen een week of 3 ga ik er denk ik ook één in Duitsland halen. Prijzen liggen gem. 150 euro lager dan nu via marktplaats.
3Gstore.de in Bochum is ook een optie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Scheelt mijn schoonouders wonen in Kranenburg(net over de grens bij nijmegen) bestel er wel een online, vanaf wanneer zou dat kunnen? Laatst gewijzigd door psvu2; 11-04-10 om 13:23. Reden: extra toevoeging |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zijn de prijzen de ze in Europa gaan rekenen al wel bekend? gr. Carlo |
|
||||
|
||||
Geloof dat rond 20 april de prijzen bekend worden gemaakt en dat je online kan bestellen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kunnen hun de prijzen al weten?
Volgensmij zetten ze maar wat neer, ik geloof niet dat ie boven de €500 komt. Als je kijkt naar de iPod touch is die prijs vanaf $199 en in euro's: €179 dit is met alles. Dus die iPad prijs komt niet boven de €500. Laatst gewijzigd door mathijs666; 11-04-10 om 17:47. |
|
||||
|
||||
Iemand op het tweakers forum heeft een mail gestuurd naar Engeland met de vraag of hij kon reserveren. Het antwoord erop was dat dat pas vanaf 20 april kon. Ik verwacht voor Duitsland een soort zelfde planning.
|
|
|||
|
|||
ipad
Ik zit ook te denken om langs duitsland te gaan en een ipad mee te nemen.
Zie trouwens ook dat hij via apple.com ook gewoon te bestellen is, met shipping international.. waarschijnlijk betaal je dan veel invoersrechten? Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Zou wel matig zijn als ie de 30ste wordt gereleased!
Half NL is dan vrij... lekker druk in .de dan Dat zou helemaal chill zijn! Laatst gewijzigd door vanilla; 11-04-10 om 19:01. |
|
|||
|
|||
via apple.de zeker? zit te kijken op apple.com en daar kan ik de international nergens vinden?
|
|
|||
|
|||
Ik heb net een testbestelling gedaan bij 3Gstore (alles gedaan totaan het bevestigen) en daar stond in het laatste overzicht 'Sofort lieferbar' (meteen leverbaar!!!). Zie schermprintje hieronder. Dat is vreemd want in het begin staat er 'Vorbestellung möglich'.
Is er iemand anders die al een bestelling heeft gedaan bij 3Gstore.de? Hoe verloopt het betaalproces? Wordt het geld al meteen afschreven van je Paypal account of gebeurd dat pas wanneer de iPad op voorraad is?? Laatst gewijzigd door baltar; 12-04-10 om 01:17. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee, ik denk dat de 16gb Wi-Fi ipad gewoon 499 euro gaat kosten. |
|
|||
|
|||
Wat zullen de nieuwe Marktplaats prijzen worden als hij in Duitsland voor 500 uitkomt. Nu liggen de prijzen rond de 600 voor een 16 GB Wi-Fi model.
|
|
||||
|
||||
ok 1 besteld via 3gstore.de
kreeg gelijk terug Artikel nicht auf Lager Hallo Raymond ...., Leider ist ein Artikel aus Ihrer Bestellung Nr. #12155 momentan nicht im Lager verfügbar. Dies wird die Auslieferung leider verzögern. Wir bitten diesen Umstand zu entschuldigen und werden natürlich alles in unserer Macht stehende versuchen um Ihnen alles schnellstmöglich zukommen zu lassen. Weitere Informationen zu Ihren Bestellungen finden Sie in der Auftragshistorie auf unserer Webseite: iPhone 3G S ohne Vertrag kaufen im Apple iPhone Shop - 3Gstore.de Ihr 3Gstore.de Team |
|
|||
|
|||
Aangezien hij met een maand vertraagd is, zullen veel mensen op dit topic teleurgesteld zijn.
|
|
|||
|
|||
Wat is de release datum voor europa dan?
|
|
||||
|
||||
Eind mei.....
|
|
|||
|
|||
Geen specifieke datum. Eind Mei. 10 mei worden prijzen bekend gemaakt en pre-orders opgenomen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mwa, ik heb nu iemand gevraagd om m mee te nemen uit de VS vandaan. Enige probleem nu is een of andere k-vulkaan in IJsland die net nu besluit stoom af te blazen!
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|