//

Duitse iPad topic

Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al bijna een maand een 3G en het is een stuk fijner.. Ja het is 100€ duurder maar zodra ik buiten de deur ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 29-05-10, 18:43
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

Ik heb al bijna een maand een 3G en het is een stuk fijner..
Ja het is 100€ duurder maar zodra ik buiten de deur stap heb ik nog steeds een internet verbinding en ben ik niet afhankelijk van Wi-Fi's.
Als je niet begrijpt waarom (en je hebt een iPhone) zet die dan maar eens op flightmodus ;-)
Je hebt voor veel functionaliteiten toch wel een internet verbinding nodig... Voor thuis gebruik is Wi-Fi voldoende (tik dat nu ook thuis op de Wi-Fi) maar zodra die mee gaat naar kantoor (geen openbare Wi-Fi) terras of tijdens shoppen dan is een 3G verbinding toch wel erg fijn!
Ook bij vrienden thuis ofzo is het handig om je eigen digitale zaken bij je te hebben en vaak weten ze niet hoe je bij hen op de Wi-Fi moet komen! Ook bij opa & oma is het te gebruiken omdat die vaak in huizeblokken wonen waar de Wi-Fi penetratie zeer gering is ;-)
__________________
iPhone 1G, iPhone 4 (2x), iPad 3G, iPad Wi-Fi (2x)

Laatst gewijzigd door vanilla; 29-05-10 om 18:46.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 29-05-10, 18:50
John23 John23 is offline
Banned
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Overijssel
Berichten: 106
Standaard

Nou, ik heb heel duitsland af gebeld voor een 16gb 3g ipad. En echt overal uitverkocht Leuk weekend
  #83  
Oud 29-05-10, 19:11
mirjam66 mirjam66 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard Ipad gekocht in Oldenburg

Hoi,

vanmiddag op de bonnefooi van Groningen naar Oldenburg gereden (naar Mstore) en wat schetste mijn blijdschap? Ze hadden nog wel 3 Ipads op voorraad , waarvan ook de door mij gewenste. Alle 3G modellen waren echter uitverkocht. De (ontzettend aardige) verkoper vertelde me dat ze gisteren heel vlot waren uitverkocht en dat hij vanochtend nog een nieuwe zending binnen had gekregen. Hij was een beetje van zijn stuk door de enorme snelheid waarmee de boel de winkel uit vloog!

Nu ga ik lekker spelen met mijn nieuwe dingetje ha ha

Groetjes,

Mirjam
  #84  
Oud 29-05-10, 19:17
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanilla Bekijk bericht
Ik heb al bijna een maand een 3G en het is een stuk fijner..
Ja het is 100€ duurder maar zodra ik buiten de deur stap heb ik nog steeds een internet verbinding en ben ik niet afhankelijk van Wi-Fi's.
Als je niet begrijpt waarom (en je hebt een iPhone) zet die dan maar eens op flightmodus ;-)
Je hebt voor veel functionaliteiten toch wel een internet verbinding nodig... Voor thuis gebruik is Wi-Fi voldoende (tik dat nu ook thuis op de Wi-Fi) maar zodra die mee gaat naar kantoor (geen openbare Wi-Fi) terras of tijdens shoppen dan is een 3G verbinding toch wel erg fijn!
Ook bij vrienden thuis ofzo is het handig om je eigen digitale zaken bij je te hebben en vaak weten ze niet hoe je bij hen op de Wi-Fi moet komen! Ook bij opa & oma is het te gebruiken omdat die vaak in huizeblokken wonen waar de Wi-Fi penetratie zeer gering is ;-)
Met een iPhone kan je tetheren en is een iPad 3G dus overbodig. Heb je geen iPhone dan is jouw verhaal misschien gedeeltelijk van toepassing ja, want op steeds meer terrasjes enz. wordt Wi-Fi aangeboden. Maar je hebt gelijk (indien je geen iphone hebt): om echt overal een verbinding te hebben heb je een 3G versie nodig. Maarja, dan heb je ook weer zoiets: je neemt je iPad niet overal naar toe, en als je ergens zit en je moet perse op internet kijken, kan dat dus ook met je telefoon.
  #85  
Oud 30-05-10, 13:29
sjv's schermafbeelding
sjv sjv is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik ben afgelopen vrijdag naar Aken gereden en bij Gravis (www.gravis.de) heb ik een iPad 64Gb Wi-Fi gekocht.
Ik heb de standaard prijs betaald, €699,-, aangezien Gravis een officiële reseller is lijkt me de garantie ook geen probleem.
Meteen een backup gemaakt van de shsh blobs (met AutoSHSH-3.1.3+3.2--RC2.exe) en daarna gejailbreaked (met spirit.exe). En zoals verwacht werkt het meteen super!
Een tip voor eenieder die gewent is met Sharepod (www.getsharepod.com) z'n muziek te kopieëren naar zijn iphone/ipod, jammer maar helaas.
Op het forum staat wel dat versie 3.9.5 werkt en dat lijkt in eerste instantie ook zo, maar als je daarna op de iPad kijkt zie je géén muziek staan.
Dan begint het gezeur pas echt, want iTunes zegt doodleuk dat de database op de iPad niet meer te lezen is en je het apparaat moet herstellen.....
Dat heb ik gedaan met een ipsw die ik heb gedownload bij Felix Brun (www.felixbrun.de), het bestand wat je binnenkrijgt (via de server van Apple) is een zip bestand, gewoon hernoemen naar ipsw en het werkt meteen.

Dit is mijn ervaring met de iPad tot nu toe, ik hoop dat je er wat aan hebt.
gr,
Bas
  #86  
Oud 30-05-10, 14:11
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20190430163756 Bekijk bericht
Met een iPhone kan je tetheren en is een iPad 3G dus overbodig. Heb je geen iPhone dan is jouw verhaal misschien gedeeltelijk van toepassing ja, want op steeds meer terrasjes enz. wordt Wi-Fi aangeboden. Maar je hebt gelijk (indien je geen iphone hebt): om echt overal een verbinding te hebben heb je een 3G versie nodig. Maarja, dan heb je ook weer zoiets: je neemt je iPad niet overal naar toe, en als je ergens zit en je moet perse op internet kijken, kan dat dus ook met je telefoon.
Ik heb idd een iPhone maar tetheren doe ik niet (heb geen jailbreak) toen het legaal kon heb ik het gedaan en je batterij drained echt gigantisch! Plus het werkte gewoon niet feilloos, zelfs niet met mijn MacBook pro.

Ik doe nu zeker 4 dagen op m'n iPad en kan dan alles doen wat ik wil... Als ik m zo incidenteel pak dan haal ik een week wel en kijk films en al erop en tegelijker afleveringen van house binnen halen.. Ben ik wat minder intensief dan haal ik wel een week...
  #87  
Oud 30-05-10, 18:00
brugk000 brugk000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Grootebroek
Berichten: 33
Standaard

Ik wil een Ipad bestellen bij Gravis.de en laten opsturen naar Nederland. Heeft hier iemand ervaring mee? Is dat handig of kan ik beter wachten op de Nederlandse release?
Groet,
Kees
  #88  
Oud 30-05-10, 18:13
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brugk000 Bekijk bericht
Ik wil een Ipad bestellen bij Gravis.de en laten opsturen naar Nederland. Heeft hier iemand ervaring mee? Is dat handig of kan ik beter wachten op de Nederlandse release?
Groet,
Kees
iPad Wi-Fi + 3G 32GB [MC496DN/A] - 699,01 € : Lots a Bits, Apple Premium Reseller ik heb hem hier op besteld vanmiddag is een goede groeten
  #89  
Oud 31-05-10, 12:51
Bert van de Wiel Bert van de Wiel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brugk000 Bekijk bericht
Ik wil een Ipad bestellen bij Gravis.de en laten opsturen naar Nederland. Heeft hier iemand ervaring mee? Is dat handig of kan ik beter wachten op de Nederlandse release?
Groet,
Kees
Ik heb nu een bestelling lopen bij Gravis (64 GB - 3G), maar ze kunnen niet aangeven wanneer ze precies kunnen leveren, wel dat er continue nieuwe binnen komen. Ik zal hier laten weten wat de ontwikkelingen zijn.
  #90  
Oud 31-05-10, 14:24
brugk000 brugk000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Grootebroek
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert van de Wiel Bekijk bericht
Ik heb nu een bestelling lopen bij Gravis (64 GB - 3G), maar ze kunnen niet aangeven wanneer ze precies kunnen leveren, wel dat er continue nieuwe binnen komen. Ik zal hier laten weten wat de ontwikkelingen zijn.
Ga vandaag een 32Gb Wi-Fi bestellen bij Gravis. Houd jullie op de hoogte.
Gr
Kees
  #91  
Oud 31-05-10, 14:26
Bert van de Wiel Bert van de Wiel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 67
Standaard

Dit mailtje heb ik net van Gravis gehad:

wir haben heute Ihren Zahlungseingang i.H.v. 818,99 EUR erhalten, vielen Dank.

Leider ist der von Ihnen gewünschte Artikel z.Zt. nicht vorrätig und wird uns nur in geringen
Stückzahlen geliefert.

Die nächste Lieferung wurde uns für Anfang nächster Woche angekündigt.
Sobald die Ware eingetroffen ist, werden wir den Versand schnellstens veranlassen.
Nach Übergabe an unser Versandunternehmen UPS erhalten Sie eine automatische Versandmail.

Wir bitten die Verzögerung zu entschuldigen und verbleiben

Mit freundlichen Grüssen
  #92  
Oud 31-05-10, 14:45
brugk000 brugk000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Grootebroek
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert van de Wiel Bekijk bericht
Dit mailtje heb ik net van Gravis gehad:

wir haben heute Ihren Zahlungseingang i.H.v. 818,99 EUR erhalten, vielen Dank.

Leider ist der von Ihnen gewünschte Artikel z.Zt. nicht vorrätig und wird uns nur in geringen
Stückzahlen geliefert.

Die nächste Lieferung wurde uns für Anfang nächster Woche angekündigt.
Sobald die Ware eingetroffen ist, werden wir den Versand schnellstens veranlassen.
Nach Übergabe an unser Versandunternehmen UPS erhalten Sie eine automatische Versandmail.

Wir bitten die Verzögerung zu entschuldigen und verbleiben

Mit freundlichen Grüssen
Nog even afwachten dus.
Heb begrepen dat de volgende lading Ipad's 7 juni verwacht wordt.
Ik heb mijn bestelling net gedaan. Zal de respons alhier posten.
Gr
Kees
  #93  
Oud 31-05-10, 15:53
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrGizMo Bekijk bericht
Als je via nijmegen rijd, ben je ook meteen in Kleve. Daar zit sowieso een MM en een saturn en verwacht dat ze daar ook wel te koop zijn
Is hij daar te koop of...? Wie kan daar antwoord op geven.
  #94  
Oud 31-05-10, 16:24
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FSF Bekijk bericht
Is hij daar te koop of...? Wie kan daar antwoord op geven.
Bij de mediamarkt wordt hij verkocht ja, of hij ook daadwerkelijk op voorraad is bij dat filiaal weet ik niet.
  #95  
Oud 31-05-10, 18:48
brugk000 brugk000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Grootebroek
Berichten: 33
Standaard

Vanmiddag mijn Ipad besteld bij Gravis. Kon niet met een cc betalen. Volgens de bevestiging wordt hij volgende week geleverd.

Die Lieferung erfolgt im Laufe der nächsten Woche

Nu afwachten
  #96  
Oud 31-05-10, 18:57
Koelkastlampje's schermafbeelding
Koelkastlampje Koelkastlampje is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 51
Standaard

Ik doe gezellig mee. Zojuist ook de 16GB Wi-Fi bij Gravis besteld. Ben benieuwd
  #97  
Oud 31-05-10, 19:24
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brugk000 Bekijk bericht
Vanmiddag mijn Ipad besteld bij Gravis. Kon niet met een cc betalen. Volgens de bevestiging wordt hij volgende week geleverd.

Die Lieferung erfolgt im Laufe der nächsten Woche

Nu afwachten
Nou,

dan doe ik ook maar mee. Net de 32 gB besteld.

Mij lukte het wel met Visa....
  #98  
Oud 31-05-10, 21:36
brugk000 brugk000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Grootebroek
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FSF Bekijk bericht
Nou,

dan doe ik ook maar mee. Net de 32 gB besteld.

Mij lukte het wel met Visa....
Bij het afwikkelen van de bestelling kon ik met een Mastercard betalen. Ik kreeg later een mail met het verzoek vooruit te betalen. Ben benieuwd naar jouw verdere ervaring en die van anderen.
Heb wel het idee dat het vertrouwd is.
  #99  
Oud 31-05-10, 22:56
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Heb vanmiddag ok een 32gb Wi-Fi besteld bij gravis.
Heb mijn betaling via PayPal gedaan.
Dat gaat wel in tegenstelling tot CC. En PayPal is veilig.
Ben benieuwd wanneer ik hem krijg.
Hou jullie op de hoogte.
  #100  
Oud 01-06-10, 09:51
Koelkastlampje's schermafbeelding
Koelkastlampje Koelkastlampje is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastlampje Bekijk bericht
Ik doe gezellig mee. Zojuist ook de 16GB Wi-Fi bij Gravis besteld. Ben benieuwd
Krijg net de volgende email:
Unsere Bemerkung zu Ihrer Bestellung:

Leider können wir diesen Auftrag nicht per Kreditkarte abwickeln. Wir möchten Sie daher bitten den Betrag per Vorauskasse-Banküberweisung unter Angabe Ihrer Referenznummer an folgendes Konto zu richten..

Heb net dus het bedrag ook maar overgemaakt.
Reageren

Labels
ipad duitsland afhalen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het ipad-rij topic borgqueenx Archief 2 29-03-11 21:59
Ipad dode pixel topic bstruik iPad algemeen 17 21-08-10 16:38
Franse iPad topic minijeffrey iPad algemeen 18 21-07-10 22:01
iPad externe speaker topic Luukx iPad algemeen 2 14-07-10 12:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:18.