Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op naar dinsdag dan maar...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op naar dinsdag dan maar
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En zou vandaag dan de dag zijn?
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk!!! Eind deze week hebben we allemaal onze iPad.....!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toch wel briljant hoe ver Apple ons weet te krijgen. Als dolle muizen op een klein stukje kaas. Ik hoop ook zo dat ik vandaag gebeld word en m dus vanavond mag ophalen. Toch denk ik het nog niet, ze wisten immers nog niet wanneer ze de 3G deze week binnen zouden krijgen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ipad
Hi allemaal,
Ik zie dat iedereen bijna helemaal gek wordt.. heul heul herkenbaar. Ik probeer ook de Ipad 64gb 3G te vinden en heb nu nog wat (ijdele) hoop op de Mediamarkten...(een aantal schijnt ze wel te hebben) Ik lees ook dat velen van jullie er meerdere hebben gereserveerd, zit daar ook de 64GB 3G bij? Als je nu meerdere Ipads 'krijgt toegewezen' dan wil ik deze graag van je overnemen.. Ook leuk is om met een groepje van 4 of meer richting Duitsland te rijden en daar gezamenlijk in te kopen als duidelijk is waar ze zijn. Ik wil graag mijn auto te beschikking stellen..(met mijzelf daarbij natuurlijk ) Enne, als iemand vandaag richting onze oosterburen gaat en ze zijn op voorraad kan ik iemand dan zo gek krijgen om er een voor mij mee te nemen? grt bart |
|
|||
|
|||
Veel mensen hier hebben ook gewoon een bestelling lopen bij Gravis.de en die betaald. Dus het is afwachten wanneer die naar UPS gaan.
|
|
|||
|
|||
Of ze hebben net als ik de iPad (3G 64GB) gereserveert bij een aantal Gravis filialen, en wachten op hèt telefoonte of hèt mailtje.
Ik hoop dat we dezeweek onze iPads hebben Het klinkt misschien triest, maar ik slaap er een stuk slechter door.... |
|
|||
|
|||
Hoi allen,
Ik sta op het punt om naar Duitsland te rijden om te kijken of er Ipad's zijn. Iemand een suggestie waar ik het best kan gaan kijken? Bij de media markten of toch in de Mstore's? groeten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mstore ook gebeld., Ook daar niks meer op voorraad. en zelfde verhaal dat er pas eind deze week wordt uitgeleverd... De enige manier op een ipad te kunnen bemachtigen is via een order. Er komen dus wel ipad's binnen maar gaan gelijk naar de mensen die besteld hebben. Zo zal het bij Gravis dus ook gaan... Laatst gewijzigd door XeRoX_mx; 08-06-10 om 12:14. |
|
|||
|
|||
Ik zou niet naar de grote steden gaan, je hebt mee kans in de kleinere steden denk ik. Dus niet Dortmund en Keulen. Veel succes, lekker dag je uit
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPad 16G Wi-Fi + 3G bij Lots a Bits besteld op 31-05-2010.
Vandaag de volgende mail ontvangen: Your iPad will be shipped today. Tracking (please allow one business day for updating): http://www.dpd.de Tracking-Number: xxxxxxxxxxxxxxxx Thank you again for your order! Apple Premium Reseller Lots a Bits GmbH & Co. KG Bahnhofstr. 16 42781 Haan Tel.: 02129 - 348 438 Fax: 02129 - 348 441 Een aanrader! |
|
|||
|
|||
Ik denk dat er een hoop mensen blij haan worden. Heb vanmorgen mijn ipad onverwacht ontvangen! Geen track tracé niks!
Ipad 16gb Wi-Fi besteld op 29-05 gravis online Nu wachte. Tot ik thuis ben. Heb iTunes nodig om te activeren. |
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|