Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Fuen : Mijn ups zending kan ieder moment worden afgeleverd vandaag : EINDHOVEN, BEST, NL 07/06/2010 6:00 WORDT AFGELEVERD...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@Fuen : Mijn ups zending kan ieder moment worden afgeleverd vandaag :
EINDHOVEN, BEST, NL 07/06/2010 6:00 WORDT AFGELEVERD |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga staan met je benen iets uit elkaar. Leg je rechterhand op je hoofd en zet je linkerhand in je zij. Ga nu heen en weer hinken van je rechter- op je linkerbeen en terwijl je dat doet wissel je de positie van je handen, dus je doet dan linkerhand op je hoofd en je rechterhand in je zij. Zeg terwijl je dat doet 100x iPad. Daarna ben je klaar! En mensen, ik weet het dit is belachelijk off-topic. |
|
|||
|
|||
Ik vind 't zo merkwaardig dat jij je iPad zomaar meteen opgestuurd krijgt, zeker nadat je zo laat hebt besteld. Je hebt echt ongelofelijk veel geluk gehad!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik niet, heeft er iemand vandaag al contact gehad met de mensen van gravis??
|
|
|||
|
|||
Ja, inderdaad, kan iemand niet weer even bellen?
Ik hoop zo dat ik gebeld word vandaag, maar het lijkt me dat dan dan eigenlijk al gebeurd zou moeten zijn. Of ze gaan de zending nog binnenkrijgen vandaag, dat ze daarna pas bellen. In ieder geval hoop ik zeker op deze week - en denk ik dat ook. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mstore Essen Mstore Bochum Restore Keulen Gravid Dusseldorf |
|
|||
|
|||
Ik ben ook nog niet gebeld, maar tegen mij zeiden ze dat ze een email zouden sturen. Ik denk wel dat ik deze week bericht krijg. Ik heb 2 reserveringen lopen; Muenster en Bonn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kees |
|
|||
|
|||
Ik heb 'm ook bij Gravis besteld en betaald met PayPal, maar ik zie nergens staat dat ie betaald is? Waar krijg je dat te zien?
Dit is wat iemand van Gravis mij mailde: Citaat:
Bij PayPal staat de betaling als completed, maar op mijn creditcardoverzicht (24 uur actueel) staat nog niets, terwijl de betaling op 4 juni voltooid is. |
|
|||
|
|||
Dit betekend dat ze je betaling ontvangen hebben en dat ze de komende dagen een ipad verwachten die ze je op zullen sturen.
|
|
|||
|
|||
Ach, Ik ga er wel een beetje van uit dat als je al betaald hebt je wat meer voorrang krijgt dan telkens bellen voor een reservering. Daarom heb ik ook gelijk met paypal betaald. Maar goed, geen zekerheid.
|
|
|||
|
|||
Wat kost het nou extra door te bestellen in webshop?
En ze verzenden gewoon naar Nederland? |
|
|||
|
|||
Alleen de verzendkosten zijn dan extra, 25 euro zo ongeveer. En ja, dan verzenden ze 't direct naar nederland.
|
|
|||
|
|||
Mijn Gravis ipad 32GB 3G is zojuist door ups afgeleverd. Zat netjes in een normale doos met daarin de ipad doos, een pakbon en de factuur. Verder nog een mapje met kortingsbonnen van gravis eentje onderandere voor 5€ korting bij de volgende gravis bestelling boven de 50€. Ga nu alles is even goed testen. Enige wat ik niet zo heel slim vond is dat ze op de zijkant van de buitenste doos een stikker hebben zitten dat er een 32GB 3G ipad t.w.v. 699€ in zit, lijkt me een beetje diefstal gevoelig, maar goed niks aan het handje in mijn geval
Verzendkosten zijn trouwens 19,99€. Ik had ook met paypal betaald en je kan dit nergens terugvinden of het verwerkt is. Maar ga er maar van uit als je gelijk met paypal hebt betaald dat hun het ook gelijk hebben ! |
|
|||
|
|||
Dat meen je niet! Hoe kan dat toch . Zijn er geen mensen hier die vóór copyfile besteld hadden?
|
|
|||
|
|||
Ja gefeliciteerd hoor en veel plezier ermee. Maar wordt hier wel gek van. Hoelang gaat het nog duren voor de mensen die gereserveerd hebben word er echt gek van
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd!!!
Ik kan niet wachten tot ik er 1 in mijn handen heb |
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|