Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) net leuke tweet van Gravis: @Homee313Lustiger Weise sind im Moment von allen Anfragen auf unsere Hotlines über 80% iPad Verfügbarkeitsanfragen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
net leuke tweet van Gravis:
@Homee313Lustiger Weise sind im Moment von allen Anfragen auf unsere Hotlines über 80% iPad Verfügbarkeitsanfragen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Haha, deze tweet vind ik toch leuker
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat ze een levering van 1000+ (4cijferig getal) binnen krijgen. Maar die zullen wel verdeeld moeten worden over alle winkels.
|
|
|||
|
|||
Hiep hoi
restore: twitter Das Warten hat ein Ende: das iPad ist in allen re:Stores wieder verfügbar. |
|
||||
|
||||
Waar heb je dat twitter bericht gevonden?
Komt niet van Gravis zelf uit... Kan het iig niet vinden :-s |
|
|||
|
|||
Oh spannend, wie weet horen we vandaag iets. Misschien moeten we allemaal een heel gek dansje doen, dat helpt misschien!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://twitter.com/myrestore Laatst gewijzigd door siebehuisman; 07-06-10 om 08:56. |
|
|||
|
|||
Je kunt ook op gravis.de helemaal onderaan op het Twitter icoontje klikken.
|
|
||||
|
||||
Ja dat weet ik. Maar het ging mij erom waar het twitter bericht vandaan kwam waarin werd gezegd dat er weer voorraad was. Die kwam nml niet van gravis.
|
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk, we weten niet of die Simonelli bij Gravis werkt, of het zomaar iemand is die de tag Gravis heeft toegevoegd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, Ik zal kijken of ik vandaag of anders morgen even tijd heb om te bellen. Ben wel benieuwd of ik bij deze levering zit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
shit stond 3e op de lijst van Ipad (restore) maar ook nog niks gehoord terwijl ze dus wel op twitter zeggen dat ze hem hebben, weird
|
|
||||
|
||||
Ik heb ze vanmorgen nog maar eens gevraagd of ze mijn betaling hebben ontvangen. Ik kreeg deze reactie:
"ja, der Betrag ist eingegangen und wir werden die Ware diese Woche versenden." |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zouden de Zuid-Afrikanen me geen iPad dans kunnen leren, i.p.v. een regen dans.
Oooohhh de druk loopt op!!! |
|
|||
|
|||
Is er al IEMAND überhaupt OOIT gebeld dat z'n iPad in de winkel lag? En heeft diegene die 'm met UPS al had opgestuurd 'm nu daadwerkelijk vandaag al ontvangen?
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|