Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee helaas niet, ik had nog een paar andere opties, maar goed nu krijg ik de 64 gb volgende week binnen, niet helemaal wat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik had btw nog een Ipad 16GB Wi-Fi besteld de 5e juni en heb net een mailtje gehad dat die binnen gekomen is en dat ik die kon komen halen maar daar ga ik niet heen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik sprak trouwens net de goapplehttp://www.goapple.de/?page=mm/kontakt, en die verwachten zelfs dat hun voorraad weer binnen een maand aangeleverd gaat worden, wat betreft de 16 gb 3g!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ook shared gedaan omdat alleen kosten voor mij niet kan binnen SEPA (tenminste dat zei internetbankieren) Bij gravis.de besteld, maar heb nog niets vernomen nadat hij 'nun für den Versand vorbereitet' werd. Ik koester de positieve verwachting dat ze de bestelling vandaag aan UPS meegeven |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mooi zaterdag besteld, vanochtend binnengekregen. Ik ben helemaal happy. Ik ga er direct nog een bestellen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zo ik heb hem binnen. Hij is mooi!!!
Nu maar effe spelen. Denk dat jullie me niet meer terug zien in dit topic. Jullie allemaal succes met wachten!! Hoi |
|
|||
|
|||
Citaat:
1: welke type ipad besteld 2: waar/wanneer besteld 3: wanneer afgeleverd |
|
|||
|
|||
haha gaat niet gebeuren i think
|
|
||||
|
||||
Nou vooruit dan maar. Paar pagina's terug staat het ook, maar voor de luiaards onder jullie post ik het nog wel een keer.
Type: iPad 32GB Wi-Fi Besteld: 31-05-10 om 13:00 bij gravis.de verzonden 09-06-10 En nu kom ik hier echt niet meer terug!!! |
|
|||
|
|||
Nog iemand wat van gravis gehoord met betrekking tot het 3G 64GB model?
|
|
|||
|
|||
Heb m vandaag ontvangen (vorige week vrijdag besteld bij Gravis). Wat een fantastisch apparaat
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg hem vandaag binnen
Valt een beetje tegen |
|
||||
|
||||
Vandaag naar Duitsland gereisd om mijn aldaar bezorgde iPad 32GB 3G (besteld bij Apple) af te halen, tot mijn verbazing lag de op 2 juni bestelde 16GB 3G iPad die ik bij Gravis besteld had ook al klaar, dus nu helemaal blij met mijn tabletjes
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|