Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Maurice013 Raar dat jullie alleen mailtjes krijgen van UPS e.d. en niet van Gravis zelf. Zou het daar dan zo'n chaos ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gravis biedt een Ipad aan om te versturen en UPS levert dan de tt-code. Zo heb ik het van anderen begrepen. Die ervaring heb ik ook als ik in Nederland wat bestel. De berichtgeving over de levering loopt dan via de vervoerder. Gr, Kees |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou ik krijg net onderstaand mailtje. Dus dat schiet niet op. Wordt het nog na het weekend.
Hallo Herr van de Wiel, die Ware geht heute raus und die Tracking-Mail kommt morgen. Mit freundlichen Gruessen i.A. Sabine Witt Vertriebsmitarbeiterin, eCommerce |
|
|||
|
|||
Jammer Bert.
Is het weekend toch minder leuk.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Altijd blijven lachen Maar er zit toch nog een kans in dat je hem morgen krijgt? Vandaag gaat het pakket weg, dus hebben ze tijd genoeg om naar NL te rijden en dan te sorteren en dan naar je huis te brengen. TNT heeft in elk geval een pakket binnen 24uur vanuit Hamburg naar Spijkenisse gebracht, dan moet UPS dit toch ook kunnen... Laatst gewijzigd door Maurice013; 10-06-10 om 13:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr, Kees |
|
|||
|
|||
Oh dan gaat het bij jou waarschijnlijk toch nog sneller dan bij mij. Leuk dat hij morgen komt. Kon ik bij UPS maar op Gravis kenmerk zoeken. Staat daarbij jouw tracking iets over bij?
|
|
|||
|
|||
Het is nu de eerste wave van de introductie, door de relatief lage prijs lopen de early adopters de deur plat. Het is de prijs die je als early adopter "betaald", stay calm, keep faith, als 'ollander die bij de pruisen besteld heb je he iPad toch altijd eerder in huis dan als je moet wachten op verkoop en leverings start in NL.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr, Kees |
|
|||
|
|||
Ik had er nog maar een mailtje naar Gravis aan gewaagd en krreeg toen de volgende reactie:
Hallo Herr van de Wien, das Paket wurde gestern zwar für den Versand vorbereitet, konnte aber nicht mehr versendet werden, da UPS nicht auf die große Menge an Paketen vorbereitet war. Somit hat sich leider alles um einen tag verschoben. Mit freundlichen Gruessen i.A. Maik Leuthold eCommerce Ik heb ook even uitgerekend op de site van UPS wanneer het pakket dan zal komen en dat is inderdaad maandag. UPS Standard 8:00 P.M. donderdag 10 Juni 2010, Einde van de dag maandag 14 Juni 2010, Plannen via 6:00 P.M. donderdag 10 Juni 2010, Schatting zoals berekend door UPSonderdag 10 Juni 2010, 8:12 A.M. Eastern Time (USA) Informatie over de zending Bestemming: 5235 CL NEDERLAND Herkomst: 10587 DUITSLAND Verzenddatum: donderdag 10 Juni 2010, Totaalgewicht van de zending: 5 kg Type bestemming: Privé Type invoerrechten: 02 - Niet belastbaar |
|
|||
|
|||
Jammer....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door siebehuisman; 10-06-10 om 15:53. |
|
|||
|
|||
Inderdaad jammer voor je, ik hoop dat hij snel komt!
|
|
|||
|
|||
Ja ik ook op de Maaspoort vlak bij het winkelcentrum. Had me even niet gerealiseerd dat die postcode erin stond! Toch grappig dat we zo dicht bij elkaar blijken te wonen.
|
|
|||
|
|||
ja en niet zo grappig dat jij hem eerder hebt haha maar ja zeker toeval man. echt komisch.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door vjdewina; 10-06-10 om 19:17. |
|
||||
|
||||
Zojuist een track & trace nummer gehad, en hij komt morgen aan!!
|
|
|||
|
|||
Waar heb ik mijn 16gb 3g + 32gb 3g het snelst als ik hem bestel ? en wanneer precies ?
mvg |
|
||||
|
||||
Zojuist UPS mail ontvangen. Aflevering a.s. maandag!
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|