Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastlampje Zojuist UPS mail ontvangen. Aflevering a.s. maandag! wanneer en waar besteld?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist ook een ipad 32gb Wi-Fi besteld online bij gravis met paypal. Ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg. Ik zal jullie op de hoogte houden.
|
|
|||
|
|||
Afgelopen maandag besteld in de online store van Gravis. Zojuist bericht van UPS dat de iPad 16Gb Wi-Fi Maandag wordt afgeleverd aan de deur!
|
|
|||
|
|||
Nog niet gezien!
Op de onlineshop van Gravis staat de 16GB Wi-Fi met een groene kaart: sofort lieferbar. |
|
|||
|
|||
het gaat niet echt als een tierelier zeg... ik kan niet wachten totdat die van mij komt.
|
|
|||
|
|||
Wahahahah ik heb net de ipad besteld via gravis met creditcard en daarna ging ik kijken en was het gelijk rood hahahaha xD ik heb echt geluk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha wat kan er dan gebeuren? xD , hier is die email van hun:
Sehr geehrter Herr Lockerz, vielen Dank für Ihre Bestellung in unserem GRAVIS WebStore mit der Referenznummer 238573. Nach erfolgter Übernahme Ihrer Bestellung in unser System erhalten Sie eine detailierte Auftragsbestätigung. Sollten Sie Fragen zu Ihrer Bestellung haben, erreichen Sie unseren Kundenservice über: ecom@gravis.de oder Tel.: 0049 - (0)30 - 390 22 288 werktags von 8:00-18:00 Uhr Fax.: 0049 – (0)30 390 222 699 (rund um die Uhr) Mit freundlichen Grüßen Ihr GRAVIS- eCommerce-Team Bitte beachten Sie, dass diese E-Mail lediglich den Eingang Ihrer Bestellung bei der GRAVIS GmbH bestätigt, aus der kein rechtlicher Anspruch entsteht. Unsere vollständigen AGB finden Sie hier Willkommen bei GRAVIS - Falls Sie als Zahlungsart Vorkasse gewählt haben überweisen Sie den Betrag Ihres Auftrags bitte an: GRAVIS Computervertriebsgesellschaft mbH Kto. 695700100 Postbank Berlin BLZ 10010010 Bitte beachten Sie, dass die Bankbearbeitungszeit ca. 3-5 Tage in Anspruch nehmen kann! Bei Überweisungen aus dem Ausland (nicht EU) weisen Sie Ihre Bank bitte an, die Überweisungskosten selbst zu übernehmen! Bei Überweisungen aus der EU geben Sie bitte folgende BIC und IBAN-Nr. an um Kosten zu sparen: BIC = PBNKDEFF IBAN = DE20100100100695700100 Bitte geben Sie Ihre Auftragsnummer mit an. Der Versand erfolgt nach Zahlungseingang und Komplettierung Ihrer Bestellung. Bestellen Sie aus dem nicht - EU-Ausland oder sind anderweitig von der Mehrwertsteuer befreit, erhalten Sie eine zusätzliche Mail von uns mit dem korrekten Betrag. |
|
|||
|
|||
Dames UND HEREN!! ik heb een vraag aan jullie. ik heb dinsdag een geld bedrag van 700 overgemaakt naar een winkel in Duitsland. Woensdag is het van mijn rekening af geschreven. Wanneer denken jullie dat het geldbedrag is overgemaakt bij de rekening van de Duitse winkel. Want ze zeiden dat het ongeveer 3 dagen kon duren ( de Bank (ABN)). is dit met of zonder het weekend meegeteld? Dus (ik hoop dat jullie het kunnen bevestigen, dan is het toch morgen of maandag overgemaakt?
Alvast hartelijk bedankt. Gr. een wanhopige Ipad aanbidder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en heb jij ook shared gedaan? Want ik had dus iemand van ABN aan de phone dat ik hiervoor kosten krijg? maar snap er niks van, volgens mij is dit gewoon gratis en dat ik beter kon kiezen voor SEPA + welke winkel heb je besteld en welk model? en hoe is de voorraad daar? en heb je al een bericht gehad wanneer het opgestuurd wordt? Laatst gewijzigd door siebehuisman; 10-06-10 om 23:56. |
|
|||
|
|||
update:
Today we received your payment. Thank you again. We will inform you, when Apple delivers the next iPads and we can ship your unit. With best regards, Frank Vogelskamp Apple Premium Reseller Lots a Bits GmbH & Co. KG Bahnhofstr. 16 42781 Haan Tel.: 02129 - 348 438 Fax: 02129 - 348 441 |
|
|||
|
|||
En dat duurt dan dus nog minimaal een week, werd er mij gister verteld aan de telefoon.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en welke versie en wanneer? en wanneer was het geld ontvangen. |
|
|||
|
|||
Maar ik had een 16gb 3g versie besteld totdat ik hoorde dat het een week ging duren... minimaal!
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|