Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) enige tijd terug bij verschillende restore filialen gereserveerd. Geen geduld en toen bij Gravis besteld (en betaald) Vandaag bericht ontvangen van restore Centro dat ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
enige tijd terug bij verschillende restore filialen gereserveerd. Geen geduld en toen bij Gravis besteld (en betaald) Vandaag bericht ontvangen van restore Centro dat ie binnen is. Deze dus geannuleerd. Vervolgens onderstaande mail van restore Keulen ontvangen
Guten Tag, falls Sie einen iPad 64GB Wi-Fi haben möchten bitte ich Sie mir bis heute Abend Bescheid zu geben mit freundlichen Grüße Hamed Daioleslam re:Store GmbH Apple Premium Reseller Rheincenter Köln Aachener Straße 1253 50858 Köln Dus de restore heeft weer een partijtje binnen. Dus voor degene die nog zoeken zou ik zeggen, probeer de restore winkels. Laatst gewijzigd door Broekie007; 17-06-10 om 19:08. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na het vanaf pagina 1 volgen van dit topic vandaag maar in de auto gestapt richting Osnabruck en een 64 Wi-Fi opgehaald. Mooie winkel trouwens die Gravis.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zodra ik de ipad heb horen jullie het..
|
|
|||
|
|||
ik zoek nog een 16 gb Wi-Fi dus als iemand naar duitsland gaat PM ME
|
|
|||
|
|||
Weet iemand een winkel in de buurt van haren of meppen in Duitsland waar de ipad verkocht word. Ben namelijk vanmiddag in de buurt.
|
|
|||
|
|||
Vanochtend nog maar een mail gestuurd naar Gravis n.a.v. m'n bestelde iPad 16gb + 3G op 3 juni. Ze kunnen nog steeds niet vertellen wanneer die geleverd zal worden, maar ze verwachten nu in week 25 of 26 (volgende week of die week erop).
|
|
|||
|
|||
@billybilly Heb je hem ook betaald?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen om 10 uur een iPad Wi-Fi 32GB telefonisch gereserveerd bij Re-store in Oberhausen.. en vanmiddag opgehaald, ze hadden er nog zat liggen. Wel alleen de Wi-Fi uitvoering, 3G komen volgens de verkoper volgende week woensdag weer binnen.
|
|
|||
|
|||
9/6 Ipad 64-3G besteld bij Gravis, maandag bericht dat geld binnengekomen was, en vandaag levering (België).
Dat ging vrij vlot. |
|
|||
|
|||
Voor de liefhebber: er ligt bij de MediaMarkt in Krefeld een iPad 16gb Wi-Fi te wachten. Deze is tot morgen 20.00 op mijn naam gereserveerd. Ik heb er ondertussen al een.
|
|
|||
|
|||
Sinds een week volg ik dit topic. Van de week zelf een paar zaken van Gravis gebeld om te vernemen welke iPads ze in de winkels hadden liggen. In Osnabruck lagen enkel 64GB's met Wi-Fi. Nergens 3g te koop. Vandaag gebeld met MM Koln. Ook daar hadden ze niets meer. Uiteindelijk Gravis Bochum gebeld. In eerste instantie hetzelfde verhaal. Leider kein mehr da. De persoon die ik sprak gaf vervolgens aan dat hij nog 2 iPads 64GB+3G had liggen die besteld waren. Als ze vandaag niet zouden worden opgehaald kon ik er morgen 1 van krijgen. Ik al lang blij en opeens vroeg hij me hoe snel ik in Bochum kon zijn. Ik zei geef me 2 uur en ik ben er. Zo gezegd zo gedaan. Helemaal super. Dus als iemand er nog een zoekt zou ik morgenvroeg direct bellen en vragen of die laatste gereserveerde al is opgehaald.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er 1 bij Gravis in Dusseldorf gereserveerd (16 gb Wi-Fi). Ligt t/m morgen voor me klaar. Ik kan hem helaas niet ophalen dus als je hem wilt laat het even weten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb op 10 juni bij gravis.de een ipad Wi-Fi 32gb besteld. Vandaag een track& trace ontvangen dat hij 22 juni wordt geleverd. Yes!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan niet meer wachten Ik wil dit weekend naar duitsland rijden, iemand enig idee of er nog ergens een 16 of 32 gb 3g ipad klaar ligt?
|
|
|||
|
|||
Die van mij, 64gb 3g, is gisteren Door Apple verzonden vanuit Chenzen (China), en ligt nu in Köln te wachten om ingeklaard te worden. Ik hoop op maandag levering!!! UPS is de beste!
Kan niet wachten...... |
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|