Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Maurice013 Jullie zijn niet de enige zeikers op het forum hoor Ik wordt en doodziek van, al dat wachten en wachten... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
i hope for you too!!! sorry dat ik engels praat, zat er aan te denken om duits te praten maar dat heeft zo'n rare nasmaak bij mij |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Niet alleen bij jou hoor...
Durft iemand zich er aan te wagen een mailtje te sturen naar Gravis? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Daarom vraag ik ook wie het durft
|
|
|||
|
|||
Heb nog veel mail contact gehad met Gravis Keulen, vanaf 64GB Wi-Fi kan je reserveren in de winkel. Meer weet ik niet.
|
|
|||
|
|||
Ik had vandaag een mail gesturud met de vraag wat de annukleringsprocedure was, en expliciet erbij of ze wilden wachten met annuleren tot mijn melding, gezien ik weet dat er daar nie zon snuggere mensen achter die mailbox zitten...
Enige reactie was een mail van paypal dat het geld teruggestort was, nieteens een mail van gravis... 4 Juni heb ik een 16GB 3G besteld en sindsdien elke week te horen gekregen dat ze die week gingen shippen. Een tip is dus niet het woord annulering laten vallen in je mails... Ik haal m wel ergens in NL als ie hier uit is, ben het zat met die duitsers |
|
|||
|
|||
De levering via de Apple store DE is momenteel 4a5 dagen ook 3G
Groeten vanaf mijn Duitse iPad , |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar hebben we helaas niet zo veel aan. Het enige is hopen dat hij snel komt.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat mijn annulering van Gravis gewoon staan. Heb m nu bij apple.de besteld en komt binnen 7 dagen mijn kant op(een vriend van mij woont hier vlak over de grens) |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn bestelling bij Apple.de bijna afgerond. Dit is 'gewoon', net als de Nederlandse Apple Store, een gecontroleerde webwinkel, neem ik aan?
Levering is gratis staat er, geldt dit ook voor naar het buitenland en leveren ze überhaupt (ja, ja) naar Nederland/het buitenland? Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden! |
|
|||
|
|||
Allemaal gratis en het is een goede site
|
|
|||
|
|||
Ik heb van een vriend gehoord dat apple.de ook naar Nederland verzend. Ik ga het maar eens proberen dan.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
het duurt nog 1 tot 2 weken OH JONGENS HOE IS DIT MOGELIJK!!!! heb namelijk net gebeld
|
|
|||
|
|||
Bestellen via apple.de gaat toch niet werken. Ze leveren niet naar het buitenland, als je als land 'Nederland' kiest wordt je doorgestuurd naar, jawel: apple.nl..... Schiet niet op zo.
Ik heb nu een iPad gereserveerd in Osnabrück. Hij kon me echter, als verwacht, niets vertellen over de beschikbaarheid. Het kon morgen al zijn, maar ook over drie weken.. Afwachten dus. Ik struin het internet nu al dagen bijna non-stop af. Begin nu zelfs Marktplaats te overwegen. |
|
|||
|
|||
ik heb een geniaal plan duurt wat tijd maar dan heb je ook wat.
ik ga 3 accounts aanmaken bij hotmail en eentje in het Engels verzenden dan nog een in het Engels en dan in het Duits. kijken hoe ze hierop gaan reageren!!! hahaha HEERLICH heb toch geen kloot te doen en help ik jullie ook bij |
|
|||
|
|||
ok resultaat!!!! De essentie van dit verhaal. Kijken of hij Duitsers voorrang geeft dus heb me voor gedaan als een Duitser. SVEN KAHN
VRAAG 1 Mein Name ist Sven. Ich wurde gerne zu 32GB Wi-Fi+3G. Was sind die Möglichkeiten? Mit freundlichen Grüßen, Sven Kahn ANTWOORD 1 Hallo, am Besten über unseren onlineshop bestellen: iPad Wi-Fi + 3G 32GB [MC496DN/A] - 699,01*€ : Lots a Bits, Apple Premium Reseller -- Mit freundlichen Grüßen, Frank Vogelskamp ----------------------------------------------------------- VRAAG 2 Hallo, Sind noch Ipad im Lager? (im onlineshop) Mit freundlichen Grüßen, Sven Kahn ANTWOORD 2 Aktuell nicht, hoffentlich nächste Woche. -- Mit freundlichen Grüßen, Frank Vogelskamp Laatst gewijzigd door siebehuisman; 23-06-10 om 18:35. |
|
|||
|
|||
Kun je nog een account bijmaken en versturen onder de naam Frank Vogelskamp? Ben benieuwd hoe die man dan gaat reageren
|
|
|||
|
|||
zou niet durven, heb al gebeld vandaag + ge-emaild (normale emailadres) en ge-emaild (andere emailadres). Als hij zou weten dat ik erachter zit dan komt hij me persoonlijk in elkaar slaan met mijn ipad.
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|