Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman ja GVD wanneer komen die dingen nu ze stellen het steeds uit nu hoor ik dus deze week en gravis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gravis moet eens ff 1000 stuks 3G binnen krijgen..... (ondertussen aan het doodle jumpen ) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Elke keer als er iemand vraagt hoe lang het nog duurt zeggen ze over een week komen ze binnen. Ik denk dat het gewoon niet bekend is, en we moeten afwachten. Nog even en hij is ook in NL te koop!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vorige week vertelde ik al dat mijn bestelde iPad 16gb 3G begin of halverwege deze week zou arriveren. Gisteren een mail gestuurd naar Gravis met de vraag of dit zo is, krijg ik net een bericht terug dat het ergens volgende week wordt.. Balen dus weer!
Ze houden iedereen (met name de 3G bestellers) een beetje aan het lijntje bij Gravis, jammer! |
|
|||
|
|||
ja maar ik denk dat ze ook echt niks weten!! komt goed het is maar een ipad, ik heb gelukkig wel het geduld
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zie net op gravis online store dat de 64gb 3g leverbaar is. Hebben ze een levering gehad? Duimen dat die van mij erbij zit en word opgestuurd!
|
|
|||
|
|||
ja + de 32GB 3g soms net dan bij keulen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe goed mailen ze terug bij Gravis, heb net gevraag om een bevestiging van mijn reservering? Na mijn mail dat ze er een mochten reserveren voor mij heb ik niks meer gehoord.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
JONGENS, na velen weken actief te zijn in dit topic is er eindelijk goed nieuws!!!!!!!
Mijn iPad is verzonden , ik heb net een bericht gehad van UPS. Even voor de goede orde: Besteld bij: Gravis online store Besteld op: 8-6-2010 Hopelijk morgen geleverd :') Siebe en Rene en de anderen, veel suc 6 nog! Ik laat even weten wanneer ik hem binnen heb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook ik kreeg vandaag eindelijk goed nieuws. Mijn iPad 16GB Wi-Fi ohne 3G ligt klaar in Düsseldorf. Moet 'm voor den 3. Juli ophalen, dus morgen richting onze Oosterburen!!
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|