Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook bericht van UPS ontvangen. 8 juni besteld en morgen of overmorgen zal ie eindelijk worden bezorgd! Het betreft een 64GB 3G....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb ook bericht van UPS ontvangen. 8 juni besteld en morgen of overmorgen zal ie eindelijk worden bezorgd!
Het betreft een 64GB 3G. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik denk dat dat ze idd deze week komen YESSS Maurice het is je gegunt jonge geniet ervan en laat wanneer die binnen is!!!!
|
|
|||
|
|||
Aha. Das goed nieuws!! Betekend dat de wachtlijst korter word!
|
|
|||
|
|||
Heel prettig voor je!! Geniet er van!!
Thanks, wij wachten nog even af! Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zijn er al ervaringen over de verzendtijd?
|
|
|||
|
|||
Na een tijdje meelezen haak ik dan ook maar eens aan
Afgelopen week de iPad Wi-Fi 16gb besteld bij Gravis maar een dag later kreeg ik een mail dat ze mijn betaling via Mastercard niet konden accepteren en dat ik vooruit moest betalen. Enfin, dat heb ik vandaag via Paypal gedaan en nu begint het grote wachten. Ik hoop dat ze snel gaan leveren want ik moet die iPad gewoon hebben! Ik heb ook gekeken of het de moeite waard is om 'm in Amerika te bestellen maar dat bleek duurder uit te pakken helaas. Hij is daar trouwens ook nergens voorradig, alleen tegen de bekende woekerprijzen. Ik wacht dus met jullie mee |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 2e Ipad 64 + 3G (de eerste was voor een familielid en die duurde drie weken) de 24e juni besteld bij de Applestore in Duitsland en af laten leveren bij een collega waar hij de 27e arriveerde. Het lijkt er inderdaad op dat de levertijden minder worden. En Oh wat is het een geweldig apparaat ;-))
|
|
|||
|
|||
Deze avond ook bericht gehad van UPS dat m'n iPad geleverd zal worden! Eindelijk
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het pakket van Billy weegt 2kg volgens UPS, zou het kunnen dat ze per ongeluk beide iPads in 1 pakket hebben gestopt? Wat is het gewicht bij anderen volgens UPS? Heb gemaild naar Gravis (alweer), dus even afwachten tot ze antwoorden morgen, of tot UPS voor de deur staat. |
|
||||
|
||||
Heb vandaag een ipad gekocht in Landshut, een 32gb met 3G voor 699€ en zonder simlock.
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg vandaag mail van gravis Düsseldorf , daar ligt een 64gb 3G op mij te wachten, wie serieus interesse heeft geef ik mijn bestelcode.
Hij blijft er liggen voor mij tot 3 juli. Ik ben reeds voorzien met een 64gb 3G Reeds vergeven Laatst gewijzigd door fjbrands; 01-07-10 om 01:44. |
|
|||
|
|||
Bestelcode overnemen
Wil deze code graag overnemen. Ga morgen naar Dusseldorf. Dus als het kan?
ALVAST BEDANKT. groet, Marc |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb hem bij een aantal winkels gereserveerd in Duitsland, en kreeg netjes een reserverings nummer!
Citaat:
Ik wil best naar Duitsland rijden, geen probleem, maar vindt 7 uur vanaf mijn woonplaats wel iets te! Ik ga in de zomer naar italie, in Augustus, maar hoop hem voor die tijd wel te hebben, anders haal ik hem daar ergens onderweg! |
|
||||
|
||||
Heb gister een e-mail gekregen van Gravis dat deze dezelfde dag nog verstuurd werd. en dat ik die avond (gisteravond) nog een email zou krijgen van UPS met T&T nummer. heb nog geen gekregen van UPS. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt? wordt het alsnog geleverd?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je er van uit kan gaan dat hij gewoon verstuurd is, zo niet even mailen met gravis?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb net bij gravis de 64 gb 3G besteld, deze is volgens de gegevens in 'mein konto' 'sofort lieferbar', zou dit kloppen ???
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|