Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) een vraagje aan mensen die hun iPad bij Gravis gekocht hebben, je kreeg daarbij een boekje met een aantal coupons in en informatie, daar staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
een vraagje aan mensen die hun iPad bij Gravis gekocht hebben, je kreeg daarbij een boekje met een aantal coupons in en informatie, daar staat ook een model in van draadloze bluetooth boxen in, zou iemand het model even kunnen geven??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
terwijl jullie die wedstrijd aan het kijken zijn heb ik weer een mailtje gestuurd:
Hello, Sorry for asking but did you heard something about the dilvery (Ipad 32GB 3g+Wi-Fi)? Yours faithfully, Siebe Huisman P.S. NI HAO -------------------------- Hi, sorry for the long delay, it is possible that we will receive some units this week. |
|
||||
|
||||
Nou ik had nog amper de mail verstuurd, of de krediteuren debiteuren van gravis hebben gelijk 100 euro teruggestort. Omdat ik de 16 gb Wi-Fi versie wilde hebben vanwege de levertijden van de 3G. Nou ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte.
|
|
|||
|
|||
Service Gravis
Op de website van Gravis zag ik dat de 64gb Wi-Fi op voorraad was in de winkel in Keulen. Direct een mail gestuurd met het verzoek om mijn bestelling in de webshop te annuleren. Volgende dag een mailtje ontvangen dat ze de iPad in Keulen gereserveerd hadden, en direct een bevestiging van paypal dat het bedrag teruggestort was. Dit vind ik super service van onze vrienden van Gravis......
|
|
|||
|
|||
Hahahaha P.S. NI HAO
|
|
|||
|
|||
Kan ik de iPad 64Gb Wi-Fi en 3G jailbreaken
heb Itunes 9.2 Help John |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Goed nieuws! (voor mij dan)
Ik heb gravis nog even gemaild. en ze krijgen vanmiddag binnen en ze zullen de 16gb Wi-Fi ipad morgen versturen. dus eind van de week zit ik met de ipad op schoot. Voor de mensen die deze topic niet volgen. Ik had eerst bij gravis de 16 gb 3G besteld op 11 juni. deze versie is zeer moeilijk leverbaar. dus had ik deze gister omgeboekt naar een Wi-Fi only versie. ik denk niet dat ik de 3g erg zal missen. aangezien ik niet veel onderweg zal zijn. Succes voor degene die nog langer moeten wachten. Laatst gewijzigd door Denman1985; 29-06-10 om 14:17. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPad 64Gb Wi-Fi en 3G
Kan ik mijn iPad 64Gb met Wi-Fi en 3G
met Spirit en Itunes 9.2 op mijn mac zonder gevaar Jailbreaken ??? Heb dus wel 9.2 staan van Itunes Hoor graag John |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net maar een Ipad besteld in Gravis in Osnabrück. Had de planning om te wachten tot deze in Nederland uit was, maar kon niet meer wachten. Nu maar hoepen dat deze er sneller is dan ze in Nederland uitkomen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik begreep dat zij niet meer aan het buitenland mochten leveren? |
|
|||
|
|||
Als je hem gaat afhalen is het geen probleem
Laatst gewijzigd door Maurice013; 29-06-10 om 15:45. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb gravis net weer gebeld, 3g is uitverkocht. Ze verwachten hem weer over 7 a 10 dagen
|
|
|||
|
|||
Das dus slecht nieuws :'(
Dan ben ik al op vakantie |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja GVD wanneer komen die dingen nu ze stellen het steeds uit nu hoor ik dus deze week en gravis zegt 7 a 10 dagen WORDT GEKKKK!!!!
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|