Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij zijn wij wel de zeikerds van dit forum Maar we zijn het gewoon zat!! haha Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman ja ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook al dagen overal te zoeken.
Op 10 juni had ik er eentje op Ebay gekocht, (een 64gb Wi-Fi voor 650 euro met verzendkosten) vervolgens vraag ik aan hem het trackingnummer.. hoor ik er niets meer van.. geschil aangemaakt bij paypal, hoor er niets meer van. Nu maar een claim ingediend. Ondertussen op marktplaats, en alle winkels in binnen en buitenland gekeken, ben namelijk best bereid om te reizen, al is het 1000 km verder op haha! de enigste die ik nog aangeboden krijg is een 16 gb voor 1100 exclusief btw! |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb trouwens de NIEUWE IOS!!! maar uhm je moet eens naar onedayonly.nl dat heb ik net besteld voor mijne IPAD!!! goeie tip is maar 1 dag geldig |
|
|||
|
|||
Ja geen idee, paypal is er mee bezig! Ik ga zoiezo niet wachten tot ik me geld terug krijg, blijf gewoon verder zoeken. Ja al die ipad accesoires zijn leuk, heb er genoeg gezien, maar zonder ipad
Laatst gewijzigd door Rene3g; 21-06-10 om 20:31. |
|
|||
|
|||
Antwoord van Mstore
Hello Mr. , at this moment we are sold out and we are not awaiting 3G modells for this week. I ´m very sorry kind regards |
|
|||
|
|||
Nee weet je wat het is, je moet niet alle winkels hierop zetten het is niet dat alle winkels op hetzelfde tijd die ipads binnen krijgen. Elke dag krijgt elke winkel andere ipads binnen en je moet maar geluk hebben. Dat het de jouwe betreft. Peace
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iPad 64gb Wi-Fi besteld bij Gravis na het lezen van dit forum en wilde even mijn ervaringen delen:
Besteld op 14-06-2010 (betaald via PayPal) Verstuurd op 18-06-2010 (mailtje van UPS naar het bij Gravis geregistreerde adres) Ontvangen op 22-06-2010 (zoals beloofd door UPS) Ik maakte me nog even zorgen omdat hij van zaterdag ochtend tot vanacht nog in Herne-Boernig lag, maar vanochtend is hij naar Amsterdam gevlogen en nog voor de import scan was hij al out for delivery. |
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd!! Op deze manier ga je toch twijfelen of je dan niet beter een Wi-Fi kan nemen
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPad opgehaald
Allen,
ik heb afgelopen woensdag rond 14:30 een mail gestuurd naar MStore in Essen om te vragen of ze de 16GB Wi-Fi versie op voorraad hadden. Ik kreeg rond 16:00 een mail terug dat ze er 1 apart zouden leggen. Zaterdag heb ik hem opgehaald. MStore zit in een leuke mall en de verkopers waren aardig en vriendelijk en heb nog een uurtje in die mall rondgelopen. Daarna nog even Centro O in Oberhausen, uiteindelijk een leuk dagje in Duitsland gehad. |
|
||||
|
||||
Proficiat met je aankoop maar ik zou me zo vlug mogelijk naar huis gehaast hebben om de iPad uit de doos te halen
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn ipad 32 gb Wi-Fi zojuist ontvangen. Op 10 juni besteld bij gravis.de en vanmiddag ontvangen. Hij is nog ff bezig met apps synchroniseren vanuit Itunes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok ok omdat ik al wanhopiger ben dan dat ik was ALS hij er over 2 weken niet is dan verkoop ik hem voor de helft van de prijs BEN ER NU HELEMAAL KLAAR MEE!!!!
|
|
|||
|
|||
Ben jij wanhopig? Ik mocht net weer met de ipad van me zwager spelen!!
Dat is pas vervelend!! Maar heb vandaag wel officieel gereserveerd bij een aantal in duitsland dus als ik dubbele heb, horen jullie het wel! |
|
|||
|
|||
Jullie zijn niet de enige zeikers op het forum hoor
Ik wordt en doodziek van, al dat wachten en wachten... :'( Volgens mij krijgen wij onze iPads niet binnen voor iOS4 voor de iPad uit is . Ik ga 8 Julie op vakantie (precies een maand na de bestelling van mijn iPad) hopelijk heb ik hem dan binnen . |
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|