Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ihj Uiteindelijk Gravis Bochum gebeld. In eerste instantie hetzelfde verhaal. Leider kein mehr da. De persoon die ik sprak gaf vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Net nog een paar winkels gebeld, en allemaal zeggen ze 'whole Gravis is out of stock'. Zou best eens kunnen dat ik steeds dezelfde man aan de lijn had, haha.. EDIT2: Ik zou hem graag ophalen. Kan dat nog? Laatst gewijzigd door jessesar; 19-06-10 om 13:07. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja hoor dat kan nog heb je een prive email adres dan stuur ik je het reserveringsnummer.
|
|
|||
|
|||
Ik heb je al een PB gestuurd ;-). Maar jesse@sar.nl is ook goed.
|
|
|||
|
|||
Net in Oberhausen geweest maar re:store had niks meer. Duurde nog 4-6 weken voordat er nieuwe kwamen
Laatst gewijzigd door ToniD; 19-06-10 om 23:18. |
|
|||
|
|||
Duitsland is een beetje leeg gekocht volgens mij.
|
|
|||
|
|||
Dead Mr. de ***
I'm sorry to tell you that the I-Pad you were looking for are not in storeand that we aren't open on Sunday. The only Model we have now is the 64gb I-Pad and this would cost 699€. When you want we can reserv one for you. Best Regards, *** Kundenhotline Media Markt TV-HiFi-Elektro GmbH Krefeld Blumentalstr. 151-155 47803 KREFELD Tel. +49 2151-8788-0 Fax +49 2151-8788-129 MediaMarkt in Krefeld dus, voor de 64 GB op vooraad. |
|
|||
|
|||
Ja.... Maar nog steeds geen 3G modellen -.-
Kom op chinezen, nog ff door bikkelen!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wist ik dat maar
|
|
|||
|
|||
Ze weten toch bij de eerste dag dat veel mensen een ipad willen + zeker een 3G versie. En ik snap er niks van dat we zolang moeten wachten terwijl het voor sommige te lang duurt.
Nog even en er komt straks een nieuwere uit en hoef ik deze niet meer!!! Maar morgen toch nieuwe software uit en pas in de herfst voor de ipad? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ooooo....
Daar weet ik niks van Ik heb sinds 2 dagen een iPhone, over 2 maandjes maar weer verkopen . IOS4 zou wel mooi zijn |
|
|||
|
|||
Hmm ben benieuwd waneer er weer 3g versie's leverbaar zijn, duitsland niets meer, frankrijk niets meer, en in nederland moeten we op de 3g zeker nog een maand wachten volgens mij..
|
|
|||
|
|||
Idd, het zou mooi zijn als ze zich nu eens gaan concentreren op de 3G modellen.
Stel er zijn alleen 3G modellen op voorraad, en iemand wil echt graag een iPad, dan koop hij voor 100 euro meer dan gepland wel de 3G. Dus is het toch weer beter voor Apple. IK ZEG DOEN! |
|
|||
|
|||
Ik had lotsabits even een mailtje gestuurd, met als antwoord:
I think next week there will be a larger amount of ipads shipped from apple to us. |
|
|||
|
|||
Thnx voor het vragen René. Daar is ook precies waar ik mijn bestelling heb lopen!! Nu afwachten het wordt zo te zien steeds meer uitgesteld :@
|
|
|||
|
|||
Mijn 64gb 3g is binnen, gisteren verstuurd van Chenzhen door apple UPS Rules!!
|
|
|||
|
|||
Helaas zeggen ze elke keer wat anders ja.. maar goed ik heb hem daar alleen gereserveerd.. een 16gb versie 3g.
Maar zou nu ook wel graag de 32 willen, maarja zelfs die hebben ze niet op voorrraad. Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 21-06-10 om 18:24. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Rene3g;468445]Helaas zeggen ze elke keer wat anders ja.. maar goed ik heb hem daar alleen gereserveerd.. een 16gb versie 3g.
Maar zou nu ook wel graag de 32 willen, maarja zelfs die hebben ze niet op voorrraad. ja ik heb de 3G 32GB besteld maar daar wacht ik dus vanaf 8 juni al op toen namelijk betaald en al die zooi |
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|