Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat vreemd, blijkbaar hanteren ze geen fifo systeem bij Apple. Ik zou als ik jou was maar eens gaan klagen! Ik typ dit bericht nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat vreemd, blijkbaar hanteren ze geen fifo systeem bij Apple. Ik zou als ik jou was maar eens gaan klagen! Ik typ dit bericht nu op mijn iPad. Wel even wennen zo'n grote iPhone ;-)
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
STEL he hij komt morgen en dat bedoel ik echt STEL en ze sturen hem op dan hebben we hem pas Maandag en niet vrijdag.
+ hoe langer het duurt het dichterbijer het komt is dat goed nieuws of is dat goed nieuws. hoe lullig het ook klinkt we moeten maar positief blijven en hopen op goed resultaat (ASAP) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijf hopen op een snelle levering (nou jah.. snel...), doe ik ook. |
|
|||
|
|||
Gravis
Hallo,
Afgelopen vrijdagmiddag om 17 uur een ipad 16GB Wi-Fi besteld bij de webwinkel van gravis.de. Zojuist is de iPad geleverd. Overigens stond er steeds in de webwinkel dat er geen voorraad was (binnenkort leverbaar). |
|
|||
|
|||
Deden ze dat ook maar met de 3G modellen
|
|
|||
|
|||
Gisteren maar een poging gedaan om bij Gravis.de een iPad Wi-Fi + 3G 64GB te bestellen. Betaald via PayPal. Ik heb vanmorgen de volgende reactie gekregen:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar kan je wel bij gravis.de langs om hem zelf op te halen?
|
|
|||
|
|||
Geen nieuwe bestellingen plaatsen dus bij Gravis. Alleen lopende bestellingen handelen ze af.
|
|
|||
|
|||
Waar staat de verwachte leveringsdatum dan? Er staat bij mijn status "Bestellt".
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Probeer dan lot a bits misschien lukt het nog daar
|
|
|||
|
|||
GESLAAGD
1 zorg minder Ik ben komende dagen party vieren masol!!!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Enige punt kan zijn dat Gravis ze later nog om zijn oren krijgt van apple als ze in de registratie database de volgende SQL loslaten: select customer_NAW from product_registration where registered_serial_number in ( select serialnumber from serial_ship_to where retailer = 'GRAVIS') and product = 'IPAD' and customer_country in ('Netherlands','Belgium') ) Laatst gewijzigd door smeetsh; 17-06-10 om 15:12. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog net voor mijn vakantie de iPad ontvangen (besteld bij Gigavolt). En nu zit ik in mijn hotel op mijn iPad het laatste nieuws te lezen..... Het werkt perfect.... Een prachtapparaat!!!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog maar een 64gb 3g besteld bij de duits apple store, die van defrag was er binnen 3 dagen.
verwachte leverdatum 1e ipad : 24 juni verwachte leverdatum 2e ipad : 04 juli Indien ik er straks twee heb bied ik eentje direct weer te koop aan voor de koopprijs. Indien iemand interesse heeft laat het me weten. het zijn 64gb 3g |
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|