Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het wachten tot er eentje op voorraad kwam duurde me uiteindelijk toch te lang. Met name de 3G modellen zijn moeilijk leverbaar. Heb vanmiddag naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zojuist een 64GB 3G bij Apple.de besteld
Het wachten tot er eentje op voorraad kwam duurde me uiteindelijk toch te lang. Met name de 3G modellen zijn moeilijk leverbaar. Heb vanmiddag naar aanleiding van het bericht over Osnabrück contact opgenomen met de Gravis aldaar maar die hadden nog één 16Gb Wi-Fi en een aantal 64Gb Wi-Fi op voorraad. Vandaar op Apple.de een 64GB 3G besteld. De site spreekt van een levertijd van 7-10 dagen maar stiekem hoop ik op een vlottere levering! Volgens mij moet bestellen bij Apple zelf een voordelig effect op de levertijd hebben.
Nu maar duimen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
vorige week besteld bij Gravis (64-3G), int. overschrijving, vandaag bericht geld ontvangen, maar geen voorraad.... wachten dus, zoals de meesten.
|
|
|||
|
|||
Gisteren aan het einde van de middag was die van mij (64 GB-3G besteld op gravis.de) ook binnen. Geweldig apparaat! En met mijn zelf kleiner geknipte Vodafone prepaid sim werkt perfect, dus lekker (bijna) overal bereikbaar.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Fijn voor je! Nu maar hopen dat ie van de rest ook snel binnenkomt, en de 3g weer een beetje beter leverbaar is!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel plezier er mee |
|
|||
|
|||
Hoe is het waarheidsgehalte van de verwachte leverdatum van de Apple Store in Duitsland?
Heb er vorige week maandag eentje besteld, verwachte verzend-leverdatum 21-24 juni. |
|
|||
|
|||
ik vroeg net door middel van een mailtje of ze al iets gehoord hadden van een aankomstdatum. Toen vertelde hij me dat hij nog niks had vernomen van de 32 3g maar dus wel van de rest lekker dan, ga dan even vragen of ik dan toch voor de 64 3g kan gaan ipv die 32
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ongeduldig!! Nee snap het! Maar heb nog steeds interesse in jou 32 gb 3g dan haha |
|
|||
|
|||
Net maar even een berichtje naar gravis gedaan, even kijken hoe het met de bestelling zit....
Ik ben ook ongeduldig |
|
|||
|
|||
iedereen heeft het over Gravis, maar hoe zit het met de duitse apple store? zie vorige bericht van mij (4 posts up)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
YES!
Gisteren 64Gb 3G besteld en vanochtend al bericht dat hij 16e (morgen) wordt afgeleverd
edit: besteld bij Apple.de |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar toch bedankt Laatst gewijzigd door siebehuisman; 15-06-10 om 14:42. Reden: doe ik af en toe wel eens |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben op 4 juni naar Duitsland gereden, toen waren ze overal nog uitverkocht.
Maar aangezien iedereen het nu over bij gravis.de bestellen heeft, wil ik dat misschien ook wel doen. Leveren die ook naar Nederland, of hebben jullie allemaal Duitse adressen opgegeven? |
|
||||
|
||||
Las dit op het tweakers.net forum.
Iemand wilde gaan bestellen bij Gravis.de kreeg het volgende mailtje terug: Sehr geehrter Herr, vielen Dank für Ihre e-mail. Leider ist uns ab sofort eine Lieferung ins Ausland untersagt. Wir bitten um Verständnis. Mit freundlichen Grüßen i.A. Sabine Witt Vertriebsmitarbeiterin, eCommerce GRAVIS Computervertriebsgesellschaft mbH Ernst-Reuter-Platz 8, Berlin 10587 T +49 30. 3 90 22 26 04 F +49 30. 3 90 22 26 99 |
|
|||
|
|||
update van mijn kant, ipad 32 GB Wi-Fi only die ik dinsdag 8 juni besteld heb op gravis.de is vandaag afgeleverd
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|