Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Denman1985 vielen Dank für Ihre e-mail. Leider ist uns ab sofort eine Lieferung ins Ausland untersagt. Wir bitten um Verständnis. Oei ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oei dat zal voor veel mensen erg schrikken zijn. Ik vraag me af hoe ze het met doen met de reeds geplaatste bestellingen. Ik ken iemand die er ook nog met smart op zit te wachten.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Maar die Apple store Duitsland levert toch helemaal niet in Nederland? Of heb ik het mis?
|
|
|||
|
|||
iPad besteld
Gisteravond heb ik bij gravis.de een Wi-Fi iPad 32GB besteld,
Kreeg vandaag een mailtje terug dat ze van apple geen iPads meer mogen leveren aan Nederland. Mailtje vertaald naar Nederlands: Dank u voor uw bestelling in onze webwinkel door Gravis Referentie th Helaas, wij uw bestelling hebben om de volgende reden . Annuleren Onze opmerkingen over uw bestelling: Volgens de verklaring van Apple, zijn wij met onmiddellijke ingang verboden, iPad's naar het buitenland leveren. We stellen uw begrip. Als u nog vragen of we het tegendeel kunnen op een Bestel in onze webwinkel om te helpen, neem dan contact met ons op via: ecom@gravis.de of Tel: 0049 - (0) 30-390 22 288 op werkdagen van 8:00-18:00 uur Fax.: 0049 - (0) 30 390 222 699 (de klok rond) Hoogachtend, |
|
|||
|
|||
Heb vandaag bij Gravis in Essen een iPad 16gb Wi-Fi gehaald. Bij Re:Store in Oberhausen waren ze allemaal uitverkocht (7-10 weken levertijd). Gravis in Düseldorf heeft nog zeker 1 iPad 16gb liggen.
|
|
|||
|
|||
OHHH MYYY GODDD nu ga ik helemaal vervelend worden!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens de verklaring van Apple, zijn wij met onmiddellijke ingang verboden, iPad's naar het buitenland leveren. We stellen uw begrip. Als het waar is dat Apple Gravis verboden heeft Ipads in Nederland te verkopen is dat een leuk gevalletje voor Neelie Smit Kroes. Volgens mij hebben we in Europa vrij handels verkeer en druist dit er behoorlijk tegen in!! Laatst gewijzigd door palmeg; 15-06-10 om 17:24. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie er ook geen kwaad in! Als de prijs zou verschillen is het een andere zaak maar dat is hier niet het geval. |
|
|||
|
|||
9 juni Ipad 32GB - 3G besteld, vandaag email van Gravis:
Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde, wir haben heute Ihren Zahlungseingang erhalten, vielen Dank. Leider ist der von Ihnen gewünschte Artikel noch nicht lieferbar. Sobald die Ware eingetroffen ist, werden wir den Versand schnellstens veranlassen.[/FONT] Nach Übergabe an unser Versandunternehmen UPS erhalten Sie eine automatische Versandmail.[/FONT] Wir bitten die Verzögerung zu entschuldigen. Kortom, volgens mij sturen ze oude bestellingen nog wel op. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je hebt vrij verkeer van goederen/diensten
en je hebt vrij verkeer van goederen/dienst: De wet kan betekenen dat jij als consument dingen in het buitenland mag kopen of dat een leverancier ze mag aanbieden binnen de EU zonder dat daar import/export rechten aan ontleend kunnen worden door een overheid. Maar als een fabrikant en wederverkoper een overeenkomst hebben die b.v. in dit geval beperkende voorwaarden kent ten aanzien van het verkoopgebied zou het best nog wel legaal kunnen zijn wat apple doet...... het hangt maar helemaal af hoe die wet in elkaar zit.......ik weet het ook niet! |
|
|||
|
|||
Zonder het hier voor apple te willen opnemen: ik kan mij voorstellen dat ze niet willen dat al heel nederland al van een iPad is voorzien, het zou best wel eens kunnen zijn dat niet apple - USA maar Apple - NL aan de bel heeft getrokken want ze hebben zich gecommit voor een salestarget en als ze dat niet halen wegens duitse sales.....
Apple - NL zal zeker op dit forum meelezen dus bij deze even een vriendelijke groet: Hallo jongens en meisjes van Apple Nederland. Laatst gewijzigd door smeetsh; 15-06-10 om 17:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
wij wel ik hoop dat hij snel komt |
|
|||
|
|||
Als dat zo is dan is dat natuurlijk belachelijk, dat mag niet volgens de Europese regels. Dus als het werkelijk waar is dan ga ik daar misschien wel werk van maken. Dan had Apple NL maar moeten strijden voor een eerdere release.
|
|
|||
|
|||
hoe staat het met de leveringen van de duitse apple store
komt apple de opgegevens leverdata nog een beetje na? |
|
|||
|
|||
Bij mij gaat het allemaal nog goed
9 Juni 32gb Wi-Fi only besteld bij Gravis Online, vanmiddag mailtje gestuurd met onderstaande reply: Sehr geehrter Herr, der Auftrag wurde heute in unserem Versandlager bearbeitet und wird noch heute oder spätestens morgen an UPS übergeben. Mit freundlichen Gruessen hij is dus onderweg! |
|
||||
|
||||
Heb ondertussen een reactie gekregen op m'n e-mail naar gravis.de.
Hello, we don`t get any information from Apple what indicates delivery date or quantity, so we are unable to make any statment in this matter. Mit freundlichen Gruessen i.A. Maik Leuthold eCommerce GRAVIS Computervertriebsgesellschaft mbH Franklinstr.8, Berlin 10587 T +49 30. 3 90 22 28 8 F +49 30. 3 90 22 26 99 ecom@gravis.de Willkommen bei GRAVIS - Het gaat hier om een Ipad 16 gb 3g besteld op 11 juni |
|
|||
|
|||
Ik heb het even nagevraagd bij Gravis, en de lopende bestellingen worden voor zover ik begrijp gewoon afgehandeld. Op de vraag of het klopt dat ze niet meer in NL mogen leveren, en of mijn bestelling wel gewoon wordt afgehandeld kreeg ik het volgende antwoord:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ben net door een Duitser gebeld!! nog iemand behoefte aan een 16GB Wi-Fi?
je mag mijn gegevens hebben je mag me ook een PM sturen dit komt omdat ik heeeeeeel veeeeeeeel reserveringen heb lopen maar deze heb ik al opgehaald voor een vriend van mij dus deze is over ESSEN DUITSLAND Laatst gewijzigd door siebehuisman; 15-06-10 om 20:11. |
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|