Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ook nog steeds niets. Kees...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier ook nog steeds niets.
Kees |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De mijne zijn "out for delivery" dus ik verwacht ze straks ! (van lotsabits)
|
|
|||
|
|||
Net binnen gekomen per mail:
Hallo Bert, das iPad für Sie liegt vor und wird noch heute an UPS übergeben. Die Ware sollte somit in den nächsten Tagen bei Ihnen sein. Sie erhalten dann anschließend die UPS Trackungmail zur Sendungsverfolgung. beste Grüße i.A. Maik Leuthold eCommerce Hoi, hoi, hoi! Ben benieuwd wanneer die nu gaat komen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: ze zijn natuurlijk ook miljoenen iPhone 4's aan het maken. Laatst gewijzigd door vjdewina; 09-06-10 om 13:22. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb gisteren ook een mailtje naar gravis gestuurd. Kreeg zojuist antwoordt dat mijn ipad 32gb Wi-Fi vandaag verzonden wordt. Ik heb hem dus voor het weekend.
|
|
|||
|
|||
Whoehooe, Net belletje gehad van Gravis Store Münster, M'n iPad is binnen
Edit: 32GB Wi-Fi Laatst gewijzigd door vjdewina; 09-06-10 om 14:38. |
|
|||
|
|||
Hoera,
vielen Dank für Ihre e-mail. Wir haben jetzt Ware von Apple erhalten und werden heute den Versand veranlassen, so dass die Ware in den nächsten Tagen bei Ihnen eintrifft Weer iemand gelukkig, Kees |
|
|||
|
|||
Net een mailtje naar Gravis gestuurd om te vragen wanneer ze mijn bestelde iPad 16GB met 3G binnenkrijgen. Nog geen 10 minuten later bericht ontvangen dat ze afhankelijk zijn van Apple en deze week dit model niet binnen hebben gekregen. Ze hopen dat dit volgende week wel het geval is.. Ik ook
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
3 Juni een 32GB 3G besteld.
Vandaag een mail gekregen dat ie is verzonden. Top! |
|
||||
|
||||
Nou we wachten nog wel even.. Net volgende reactie gekregen op mijn vraag naar status:
"leider können wir derzeit keine Angaben zu Verfügbarkeiten oder Lieferterminen machen, da wir hierzu keine Informationen von Apple erhalten. Wir erwarten jedoch unregelmäßig immer wieder kleine Mengen von Apple." |
|
|||
|
|||
ik heb daarnet naar zowat alle apple verkooppunten dicht bij belgië/nederland mails gestuurd (weliswaar in het duits, zodat er eventueel eerlijker geantwoord wordt) ivm de beschikbaarheid, ik laat jullie asap iets weten
|
|
|||
|
|||
gravis bochum heeft 32gb Wi-Fi in voorraad en gravis essen de 64 gb Wi-Fi in voorraad
|
|
|||
|
|||
Yes , mailtje gekregen van Gravis Aachen, hij is binnen de 64 gb Wi-Fi
maandag besteld in de winkel en vandaag binnen voor de 32 gb was er een langere wachtlijst daarom de 64 gb gekozen Nu helemaal happy |
|
|||
|
|||
Deze mail kreeg ik zojuist (van Gravis):
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo zo, veel goede berichten.
Nu nog hopen dat ik hem ook binnenkort krijg, al heb ik hem pas gister besteld . Maar 3G blijft schaars |
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|