Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) geen idee. mijn vermoeden is dat de 16 en de 32 het meest gemaakt zullen worden. maar dat is onderbuik gevoel. daarnaast denk ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen idee. mijn vermoeden is dat de 16 en de 32 het meest gemaakt zullen worden. maar dat is onderbuik gevoel. daarnaast denk ik dat de 3g minder zal verkopen. reden is dat ik denk dat een 3g abonnement best mensen zal afschrikken. Ik wil de 32 gb 3g omdat ik dan genoeg geheugen heb en de mogelijkheid tot 3g omdat apple tethering heeft geblokkeerd icm de iphone. Dat si te jailbreaken maar dat wil ik niet. Ik heb bij Gravis onlineshop besteld.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als ik hem nou bestel op gravis, wanneer zou ik hem dan thuis kunnen verwachten.
op de site staat namelijk dat hij is uitverkocht |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zoals je hierboven kunt lezen; nee. Overal uitverkocht.
EDIT: Goed, ik heb 't gewoon gedaan. Zojuist 16GB 3G (ik ben bang 't meest populaire en slechts leverbare model) besteld bij gravis online. Ik ben heel erg benieuwd. Laatst gewijzigd door fuen; 10-06-10 om 02:06. |
|
|||
|
|||
Vrijdag 6 juni de iPad bij gravis besteld en online via paypal betaald. Vanmiddag mail van UPS dat vrijdag de iPad (32gb met Wi-Fi) bezorgd wordt.
Wow, dat is echt lekker snel |
|
|||
|
|||
Je kreeg dus een mail van UPS met het nummer? En niet van eComm? Ik heb mijn tracking nog steeds niet binnen.
|
|
||||
|
||||
Iemand al een 16GB Wi-Fi vanuit Gravis uitgeleverd gekregen?
Heb mijn bestelling op 31 mei al gedaan. Als ik per mail vraag naar mijn status wordt mij constant verteld dat ze slechts kleine hoeveelheden vanuit Apple binnen krijgen en dat ik moet afwachten. Ik ben dat afwachten inmiddels wel een beetje moe aan het worden. Het wachten is vooral niet leuk nu ik constant geconfronteerd wordt met mensen binnen enkele dagen al de door hen bestelde iPad opgestuurd krijgen. No hard feelings.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog steeds nergens te bestellen in duitsland en direct op te halen??
aaaahhh.. |
|
|||
|
|||
Net even gebeld met lots a bit foor een 16 gb 3g!
Hij is nu niet op voorraad, over 1 week weer wel... Dus als er iemand is die hem in duitsland kan kopen, en bij wie ik hem in NL/Duitsland/Waar dan ook af kan halen.. graag! Laatst gewijzigd door Rene3g; 10-06-10 om 11:56. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke ook maar de gok gewaagd. Zojuist bij Gravis bestelling geplaatst voor de 3G 32GB.
Ik zal jullie op de hoogte houden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Raar dat jullie alleen mailtjes krijgen van UPS e.d. en niet van Gravis zelf.
Zou het daar dan zo'n chaos zijn? |
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|