Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iPatje Ik denk dat er een hoop mensen blij haan worden. Heb vanmorgen mijn ipad onverwacht ontvangen! Geen track tracé niks! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#301
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#302
|
|||
|
|||
Oh dat zou balen zijn als dat bij mij ook zo was. Ik heb hem thuis aan laten komen, maar ben daar nu niet! En ik had gewoon thuis kunnen werken.
|
#303
|
|||
|
|||
Nog niemand in de afgelopen dagen bericht gehad van Gravis dat hij klaar ligt om op te halen?
Als de mensen die online hebben besteld hem wel snel binnen krijgen dan ga ik ook maar online bestellen denk ik... |
#304
|
|||
|
|||
Maar die mensen hebben hem waarschijnlijk al een tijd geleden besteld, er zal ondertussen alweer een lange wachtlijst ontstaan zijn. Hoop dat ik snel bericht krijg dat ik mijne in de winkel op kan halen.
|
#305
|
||||
|
||||
@ iPatje:
Wat is je status op de site van Gravis. Valt daar wel al van af te leiden dat je je bestelling hebt ontvangen?? |
#306
|
|||
|
|||
Ik heb vorige week besteld bij lotsabits en heb daarnet ook een mailtje gekregen dat ze vandaag verstuurd zijn 2 ipads 32GB Wi-Fi
|
#307
|
|||
|
|||
Status staat nog steeds op 'Bestellt'. Vreeeemd!
UPS kwam langs met spullen, en ik zag een doosje 2x het formaat iPad. Meteen op het label gekeken en daar stond: Gravis. Ik stuiterde meteen, want ik heb niks geen mail ontvangen dat ze verzenden. Ook de site zegt niks. |
#308
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#309
|
|||
|
|||
Wanneer heb jij dan besteld, iPatje? En ook de Wi-Fi only versie? JAAAALOOOEEERS. EN ik heb de 31 al besteld, boehoe...
|
#310
|
|||
|
|||
Net even met Gravis Münster gebeld, maar ben niets wijzer :S Hij kon me alleen vertellen dat ze er geen hadden en dat ze me zouden informeren wanneer er een voor mij is. Hij kon me niet vertellen op welke plaats ik in de wachtrij sta, want het gaat allemaal via de hoofdcentrale in Berlijn. Ik heb de 29e al in de winkel besteld (32GB Wi-Fi), maar helaas nog niks.
|
#311
|
|||
|
|||
|
#312
|
|||
|
|||
Citaat:
Goed dat we in Duitsland besteld hebben, want in Nederland kopen duurt nog langer. Als je niet voor een winkel wilt gaan liggen, zoals ik wacht je misschien tot september op je Ipad. Wil wel een wedje afsluiten, om een brosreep ofzo. Gr, Kees |
#313
|
|||
|
|||
Het blijft dus allemaal prijsschieten en het lijkt erop dat ze bij Gravis "maar wat doen" en leveren naar model en niet naar bestelmoment?
Weet iemand wat het populairste model is? |
#314
|
|||
|
|||
|
#315
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben trouwens vergeten te melden dat ik een 3G heb! |
#316
|
|||
|
|||
De mijne had ik 2 juni besteld bij de onlineshop van Gravis (16GB/3G) en betaald via Paypal. De derde had ik al bericht dat hij verstuurd was en de 7e aan zou komen. Het was goed te volgen waar hij gescand werd en wannneer. Gisteren zou hij dus bezorgd worden. Helaas belden ze aan op het verkeerde adres. Contact opgenomen met UPS, afgesproken dat ik het gisteravond op kon halen op het distributiecentrum in Eindhoven. Daar was hij echter niet (in de auto), uitgelegd waar ons huis was en ze gaven aan daar rekening mee te houden. Gelukkig is hij vanochtend alsnog bezorgd (door een chauffeur die eerder al iets van Amazon had bezorgd).
Nu maar wachten tot de werkdag er op zet. Het lijkt dus vrij willekeurig te zijn wat aan bestellingen afgewikkeld wordt. Vorige week woensdag had ik er rekening mee gehouden dat het wel 14 dagen kon duren. Gerben |
#317
|
|||
|
|||
Als ik dit zo lees kun je nog beter online bestellen. Ben alleen bang dat zodra ik dan online besteld heb ik een telefoontje krijg dat 'ie er is, en dan is m'n geld natuurlijk al weg...
|
#318
|
|||
|
|||
iPad Duitsland
Even een mailtje nr Gravis gestuurd of mijn betaling in orde was, en vrij snel volgende reactie gekregen:
Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde, wir haben heute Ihren Zahlungseingang i.H.v. 818,99 EUR erhalten, vielen Dank. Leider ist der von Ihnen gewünschte Artikel noch nicht lieferbar. Die nächste Lieferung wurde uns für die 25. Kalenderwoche avisiert. Sobald die Ware eingetroffen ist, werden wir den Versand schnellstens veranlassen. Nach Übergabe an unser Versandunternehmen UPS erhalten Sie eine automatische Versandmail. Wir bitten die Verzögerung zu entschuldigen. Vielen Dank für Ihren Einkauf. Mit freundlichen Grüßen i.A. Andrea Brumby Mitarbeiterin eCommerce 25e kalenderweek zou volgende week zijn als ik mij niet vergis |
#319
|
|||
|
|||
Toch gek dat ze zeggen dat 'ie er 'volgende kalenderweek' is terwijl ze vandaag nog iPads hebben verzonden. Tenzij ze nu alweer uitverkocht zijn natuurlijk. Maar alsnog, heel vreemd, heel vreemd.
|
#320
|
|||
|
|||
De mijne is wel een 3G 64gb, blijkbaar niet veel in voorraad
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|