//

Duitse iPad topic

Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastlampje Krijg net de volgende email: Unsere Bemerkung zu Ihrer Bestellung: Leider können wir diesen Auftrag nicht per Kreditkarte abwickeln. Wir ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 01-06-10, 11:50
brugk000 brugk000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Grootebroek
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastlampje Bekijk bericht
Krijg net de volgende email:
Unsere Bemerkung zu Ihrer Bestellung:

Leider können wir diesen Auftrag nicht per Kreditkarte abwickeln. Wir möchten Sie daher bitten den Betrag per Vorauskasse-Banküberweisung unter Angabe Ihrer Referenznummer an folgendes Konto zu richten..

Heb net dus het bedrag ook maar overgemaakt.
Vervelend, was ik al bang voor. Maar betalen moet je toch. Duurt misschien wat langer nu in de afhandeling.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 01-06-10, 13:49
Bert van de Wiel Bert van de Wiel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brugk000 Bekijk bericht
Vervelend, was ik al bang voor. Maar betalen moet je toch. Duurt misschien wat langer nu in de afhandeling.
Valt waarschijnlijk mee. Een gewone betaling via telebankieren in de EU duurt maximaal 3 werkdagen en de iPads komen daar volgende week pas binnen. Dus echt vertraging zal het wel niet oplopen.

Stiekem hoop ik dat ze hem toch eerder binnen krijgen, ik wil er eigenlijk dit weekend al mee spelen!
  #103  
Oud 01-06-10, 14:56
brugk000 brugk000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Grootebroek
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert van de Wiel Bekijk bericht
Valt waarschijnlijk mee. Een gewone betaling via telebankieren in de EU duurt maximaal 3 werkdagen en de iPads komen daar volgende week pas binnen. Dus echt vertraging zal het wel niet oplopen.

Stiekem hoop ik dat ze hem toch eerder binnen krijgen, ik wil er eigenlijk dit weekend al mee spelen!
Rustig afwachten tot hij komt. Lijkt Sinterklaas wel. Ben al wat ouder, maar heb wel hetzelfde gevoel als vroeger. Eerst maar wat van Gravis horen, dan weten we meer.
Gr,
Kees
  #104  
Oud 01-06-10, 15:00
Bert van de Wiel Bert van de Wiel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brugk000 Bekijk bericht
Rustig afwachten tot hij komt. Lijkt Sinterklaas wel. Ben al wat ouder, maar heb wel hetzelfde gevoel als vroeger. Eerst maar wat van Gravis horen, dan weten we meer.
Gr,
Kees
Heel herkenbaar Kees! Bij ieder mailtje wat binnenkomt kijk ik snel of het van Gravis is! En dat verheugen op is natuurlijk ook wel een deel van de lol.
  #105  
Oud 01-06-10, 15:49
brugk000 brugk000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Grootebroek
Berichten: 33
Standaard

Update bestelling bij Gravis:

Net mijn betalingsbevestiging gehad. Mijn account bij Gravis is geupdated naar 'vooruit betaald'.
De e-mail bevatte wel de volgende mededeling:

Unsere Bemerkung zu Ihrer Bestellung:

Wir erwarten unregelmäßig immer wieder kleinere Stückzahlen von Apple. Leider können wir keinen genauen Liefertermin nennen.


Wordt vervolgd.

Gr,

Kees
  #106  
Oud 01-06-10, 16:34
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard

Ook ik kreeg een berichtje dat men geen betalingen via een CC accepteert...
Daarom maar per telefoon een iPad gereserveerd bij hen. Werd zeer netjes geholpen aan de telefoon. Ik krijg een telefoontje als er een beschikbaar is..... nu maar hopen dat dat voor de 17e juni (vakantie) is...
  #107  
Oud 01-06-10, 17:02
brugk000 brugk000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Grootebroek
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FSF Bekijk bericht
Ook ik kreeg een berichtje dat men geen betalingen via een CC accepteert...
Daarom maar per telefoon een iPad gereserveerd bij hen. Werd zeer netjes geholpen aan de telefoon. Ik krijg een telefoontje als er een beschikbaar is..... nu maar hopen dat dat voor de 17e juni (vakantie) is...
We blijven optimistisch. In een eerder mailtje dat ik kreeg werd aangegeven dat ze volgende week zouden uitleveren. Ik ben nog wel benieuwd wat je hebt besteld. Ik vind het wel leuk om alle afwegingen te lezen bij het bestellen van een bepaald type. Zelf heb ik een 32 Gb Wi-Fi besteld.

Gr,

Kees
  #108  
Oud 01-06-10, 17:10
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard

Ik heb de 32 gB Wi-Fi uitvoering besteld. Mocht het zo zijn dat dit -meestgevraagde- model moeilijk leverbaar is dan mogen zij de 64 gB versie leveren. Als ik er maar een heb voor mijn vakantie
  #109  
Oud 01-06-10, 17:26
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Ik heb via paypal betaald maar ik heb nog geen mail van gravis gekregen waarin staat dat ik betaald heb.
Wel staat op de site als ik inlog bij `status' Bestellt.
Staat dit ook bij de mensen die al een betalingsbevestiging hebben gehad van gravis?
Anders moet ik maar even bellen.
  #110  
Oud 01-06-10, 17:37
brugk000 brugk000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Grootebroek
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch Bekijk bericht
Ik heb via paypal betaald maar ik heb nog geen mail van gravis gekregen waarin staat dat ik betaald heb.
Wel staat op de site als ik inlog bij `status' Bestellt.
Staat dit ook bij de mensen die al een betalingsbevestiging hebben gehad van gravis?
Anders moet ik maar even bellen.
Ik kreeg een mailtje met hierin een check van mijn NAW en bestelgegevens. Ook was het referentienummer veranderd in een bestelnummer. Ik vermoed dat dat gebeurt als het geld bij Gravis binnen is, maar zeker weet ik het natuurlijk niet.

Daarnaast staat bij mijn status:

Zahlungsbedingungen: vorauskasse wat zoiets betekent als vooruit betaald; denk ik

Gr,

Kees

Laatst gewijzigd door brugk000; 01-06-10 om 17:44.
  #111  
Oud 01-06-10, 20:50
fuen fuen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

Ik heb er gisteren eentje in de Gravis winkel in Aken besteld. Toch leuker om 'm te gaan halen en meteen in je handen te krijgen dan 'm via de post binnen te krijgen vind ik. Bovendien issie er dan misschien een dag eerder .

Heb de 16GB Wi-Fi + 3G besteld. Ben inderdaad benieuwd of Wi-Fi only modellen sneller binnenkomen of wat dan ook.

Verkoper wist mij te melden dat ze misschien vandaag al binnenkwamen, en hij liet in iedergeval blijken/merken dat 't niet meer een hele lange tijd zou duren. Ik hoop er dus inderdaad op dat ik 'm voor het weekend heb!
  #112  
Oud 02-06-10, 15:06
Bert van de Wiel Bert van de Wiel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuen Bekijk bericht
Ik heb er gisteren eentje in de Gravis winkel in Aken besteld. knip. Ik hoop er dus inderdaad op dat ik 'm voor het weekend heb!
Hoe heb je hem dan besteld, heb ze gewoon gebeld?
  #113  
Oud 02-06-10, 15:07
fuen fuen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

Nee, ik ben er even langsgegaan. Is een halfuurtje vanaf m'n huis. Wil best voor iemand anders ook eentje meenemen als ik 'm ga halen en er nog zijn, maar aangezien je nu zo makkelijk ook online kunt bestellen lijkt me dat niet nodig.

Maar wát een geweldig ding. Zal laten weten als ik gebeld word. Is helaas nog niet gebeurd.
  #114  
Oud 02-06-10, 15:12
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

heb je gisteren pas besteld? want ikke maandag ochtend en heb ook nog niks gehoord (ik btw in Keulen, Dusseldorf, Bochum en Essen). hoeveel sta je ergens op de bestellijst (welke positie)?
  #115  
Oud 02-06-10, 15:14
fuen fuen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

Ik heb Maandag besteld. Geen flauw idee waar ik sta. Heb op meerdere plekken gehoord dat er Vrijdag weer binnenkomen? Kan dat kloppen? Zou wel stom zijn, vrijdag kan ik 'm niet gaan halen. Nouja, Zaterdag dan weer wel.

EDIT: Maandag ochtend ook inderdaad, was rond 10 uur al in de store.
  #116  
Oud 02-06-10, 15:15
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuen Bekijk bericht
Ik heb Maandag besteld. Geen flauw idee waar ik sta. Heb op meerdere plekken gehoord dat er Vrijdag weer binnenkomen? Kan dat kloppen? Zou wel stom zijn, vrijdag kan ik 'm niet gaan halen. Nouja, Zaterdag dan weer wel.
ja ik sta 3e op de lijst en ze zeiden dat de volgende bestelling komende week komt maar ze durven niet te zeggen welke dag dus ben benieuwd. Wij houden elkaar via deze site up to date ja? waar zit jou shop?
  #117  
Oud 02-06-10, 15:17
fuen fuen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

Ja, tof! Mijn shop zit dus in Aachen:
GRAVIS Store Aachen - Google Maps

Supervriendelijke mensen daar, overigens, viel me op.
  #118  
Oud 02-06-10, 15:21
Bert van de Wiel Bert van de Wiel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 67
Standaard

Ik krijg alleen een beetje het gevoel dat Gravis de bevoorrading van hun winkels voor laat gaan op het leveren via de webshop.
  #119  
Oud 02-06-10, 15:22
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuen Bekijk bericht
Ja, tof! Mijn shop zit dus in Aachen:
GRAVIS Store Aachen - Google Maps

Supervriendelijke mensen daar, overigens, viel me op.
man je moest eens weten. Veel aardiger dan die mensen hier in NL. Overal krijg ik vriendelijke antwoorden op. Ook geven ze na 5 minuten alweer antwoord. Nee de ervaringen met die Duitsers zijn top. Heb nu ongeveer 50 mailtjes verstuurd over van alles en nog wat (in het totaal 3 winkels). en Vertaal alles via vertalen.nu haha echt heerlijk

Moet je trouwens veel ervoor reizen? want waar kom je vandaan
  #120  
Oud 02-06-10, 15:25
fuen fuen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

@Bert; zou kunnen. Ik denk dat de webshop ook 'een winkel' is, maar daar natuurlijk veel meer bestellingen (en dus in verhouding minder iPads) worden gedaan. Kan ook zijn dat 't allemaal van één centrale 'gravis voorraad' afgaat. Geen idee. Ik hoop natuurlijk dat de stores voorgaan, haha.

@Siebe: Ik woon in kerkrade en heb 'n directe busverbinding (lijn 44), en dan 10 minuutjes lopen. Ideaal dus.
Reageren

Labels
ipad duitsland afhalen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het ipad-rij topic borgqueenx Archief 2 29-03-11 20:59
Ipad dode pixel topic bstruik iPad algemeen 17 21-08-10 15:38
Franse iPad topic minijeffrey iPad algemeen 18 21-07-10 21:01
iPad externe speaker topic Luukx iPad algemeen 2 14-07-10 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.