Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 4 Juni 3G 16GB besteld bij gravis 18 Juni Bestelling geannuleerd bij Gravis, geld terug via Paypal 18 Juni 3G 16GB besteld bij apple.de 8 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4 Juni 3G 16GB besteld bij gravis
18 Juni Bestelling geannuleerd bij Gravis, geld terug via Paypal 18 Juni 3G 16GB besteld bij apple.de 8 Juli 3G 16GB ontvangen van apple.de 13 Juli 3G 16GB ontvangen van Gravis... Nu heb ik 2 iPads ! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zou contact opnemen met gravis en terugsturen , indien ze de verzendkosten vergoeden natuurlijk... Maar het is aan jouw de juiste keus te maken
|
|
|||
|
|||
Bewijs je goede hart en stuur hem terug.
|
|
|||
|
|||
Donderdag 8 juli 32GB 3GS online besteld bij Gravis en betaald met Paypal en zojuist (nu dus maandag 12 juli) bij mij thuis afgeleverd. Top!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar sluit me aan bij de rest hierboven^^ doen wat het beste is. |
|
|||
|
|||
Net stond busje van UPS voor en ineens was alle ellende van gisteravond vergeten. Mijn 16Gb Wi-Fi is binnen via Gravis. Weet wel hoe de rest van mijn dag er nu uit gaat zien
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Alleen ALS je getekend hebt voor ontvangst en ze komen erachter....gewoon ff een maand in de doos bewaren! |
|
|||
|
|||
Tuurlijk gewoon houden!
Ga je toch niet terug sturen. Haha...wat een mensen hier!! Eng gewoon... |
|
|||
|
|||
Mensen hierboven bestelden de iPad via Gravis maar lieten deze toch thuis (in Nederland) bezorgen. Hoe doen jullie dit? Hoeveel betalen jullie verzendkosten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus dat kan je gewoon via de online Gravis store regelen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Even een account aanmaken daar. Dan bestellen, betalen via paypal aanklikken, en de rest gaat bijna vanzelf Mijn iPad 64GB 3G was vorige week Dinsdag op voorraad , besteld, woensdag verzonden via ups, en vrijdag 16:00 netjes afgeleverd. Laatst gewijzigd door h5550; 13-07-10 om 21:33. |
|
|||
|
|||
Oké bedankt. Nu wachten totdat hij beschikbaar wordt..
|
|
|||
|
|||
Bij mij hetzelfde gegaan alleen was mijn 32gb 3G niet op voorraad en toch binnen 3 werkdagen afgeleverd. Super! Werkt echt snel en top apparaat. Zeer lange tijd beschikbaar zonder dat opladen nodig is. Enige nadeel vind ik dat
vingerafdrukken goed zichtbaar blijven op het scherm. Verder niets dan lof! |
|
|||
|
|||
Heb vanmorgen een Ipad 64 gb 3g Wi-Fi besteld bij gravis.de en kreeg al te horen dat deze morgen verzonden zou gaan worden . Maar wat ik me afvroeg is het mogelijk om te pinnen bij de UPS chauffeur? of moet je hem contant betalen?
|
|
|||
|
|||
Moet je verzendkosten aan de deur betalen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb vanmorgen even gebeld en de man van de klantenservice wist mij te vertellen dat het 2 tot 3 weken duurt voordat de iPad in huis is als je nu besteld....
|
|
|||
|
|||
Oke, planning is om maandag (19 juli) naar Duitsland te rijden.
Iemand idee of Saturn kleve ze op voorraad heeft? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga misschien vanavond even snel de grens over. Oh ja, ik zoek een 16gb 3G versie. |
|
|||
|
|||
grote kans dat saturn in kleve ze niet heeft. ben er zelf al een keer voor nop heen gereden. Ook in Centro Oberhausen (apple store) geen kans. 3 weken levertijd.
Ik zou (als je wilt rijden) naar een Gravis vestiging rijden. Ben zelf naar Bochum geweest. Zeer vriendelijk en behulpzaam, en regelmatig voorraad van de iPad, afh. van type uiteraard. Bochum, Essen, Düsseldorf liggen allen op ca. een uur rijden van de grens. |
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|