Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog liefhebbers voor een iPad 16GB WiFi zonder 3G? Ligt klaar in Osnabrück tot 6 juli. Heb donderdag mijn iPad al opgehaald in Düsseldorf. Reserverigscode ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nog liefhebbers voor een iPad 16GB Wi-Fi zonder 3G? Ligt klaar in Osnabrück tot 6 juli. Heb donderdag mijn iPad al opgehaald in Düsseldorf. Reserverigscode is te verkrijgen via een privébericht.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb die van mij ook net aangesloten. in Osnabrück hadden ze er nog ongeveer 20 64GB met en zonder 3G.
|
|
|||
|
|||
Heb die van mij opgehaald.
Als er reserveringen binnen komen horen jullie het! |
|
|||
|
|||
Weet iemand ergens een iPad 32 Gb Wi-Fi (zonder 3G) te koop evt in Duitsland. Evt ophalen Duitsland is geen probleem.
|
|
|||
|
|||
Ik wilde even waarschuwen voor figuren die iPads aanbieden op marktplaats, een vent in Utrecht zegt er een aantal te koop te hebben volgens zijn advertentie kloppen de gegevens niet eens, zo zou er een 128GB zijn een wit en zwart en zou het een telefoon zijn, toen ik hem daarop wees werd ik uit gemaakt voor een K....R figuur waarna hij de door gegeven info verwijderd heeft. dus mensen kijk uit wacht liever tot ze hier beschikbaar zijn want het is het niet waard, ik vermoed dat het chinese clones zijn.
EDIT: hierbij nummer van de advertentie: 35917783, ik zal geen link invoegen. Naar aanleiding van reactie: verkoper accepteerd alleen maar bank betalingen en/of rembours en zegt via TNT op te sturen, maar onder rembours mag je niet eerst de verpakking openmaken om te controleren of het idd een iPad is. Laatst gewijzigd door Spooky; 03-07-10 om 20:46. |
|
|||
|
|||
Inderdaad. En als mensen pas 1 of 2 dagen lid zijn zou ik het ook niet vertrouwen.
Zou ook oppassen met afhalen. Je hebt dan veel geld op zak. |
|
|||
|
|||
En dan nog al die MP advertenties van 395 pleuro voor een 64GB 3G ?????
Dan moeten er toch belletjes gaan rinkelen in je hoofd ? |
|
|||
|
|||
Hmmm ik heb weer iemand gevonden, klinkt op zich aantrekkelijk, kan iemand mij adviseren waar ik op moet letten en waar ik naar moet kijken op echtheid??
Graag per ommegaande reactie. Dank, Marktplaats Advertentie nummer: 359193057 EDIT: Na door vragen van mij over prijs ed zijn ineens alle ipads verkocht en worden vanavond nog opgehaald. Laatst gewijzigd door Spooky; 03-07-10 om 21:21. |
|
|||
|
|||
Ik zou op iPadplanet.nl even kijken naar hoe duur alle modellen kosten.
Als hij een nieuwe aanbied hoort er een plastic om heen te zitten en moet hij nog aan itunes. |
|
|||
|
|||
Die advertentie bestaat niet meer zie ik.
|
|
|||
|
|||
Toeval of............
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb er er nog over gedacht om er een extra mee te nemen voor de verkoop. Toch te veel gedoe.
|
|
|||
|
|||
vanmiddag hadden ze in Mönchengladbach bij de Mediamarkt nog meerdere exemplaren van alle typen. Had van te voren gebeld en ze hebben er een gereserveerd. Typ dit nu op iPad )))
|
|
|||
|
|||
ipad
Heb afgelopen donderdag mijn ipad 64 gb 3g bij Gravis in Düsseldorf gekocht. was geen reservering nodig!. Is helemaal top.
|
|
|||
|
|||
welke plaats ligt er eigenlijk het dichts bij arnhem? heb google maps geprobeerd maar word er niet veel wijzer uit
|
|
|||
|
|||
Ik had de laatste iPad Wi-Fi 16gb in de online store van Lots a Bits, morgen wordt ie verzonden en dan hopelijk dinsdag of woensdag binnen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|