Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman hoe kom je erbij dat de Ipads morgen in NL liggen? http://www.iphoneclub.nl/forum/f90/i...tml#post480414 bericht 36...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f90/i...tml#post480414 bericht 36
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het wordt me ondertussen wel moeilijk gemaakt!
32 gb 3g ophalen in Dusseldorf, is nu ook binnen gekomen! Iemand interesse? |
|
|||
|
|||
Sehr geehrter Herr Huisman,
das von Ihnen bestellte iPad 3G + Wi-Fi 32 GB ist heute eingetroffen. Sie können es ab sofort bei uns abholen. Ihre Reservierung gilt bis einschließlich 7. Juli. Wir wünschen Ihnen noch einen schönen Tag! iemand die hem wil hebben!!!???? |
|
|||
|
|||
Ja, daar was die van mij ook binnen gekomen, ik denk dat ze een levering hebben gehad.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jammer genoeg geen zicht op de 16gb versies
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toch nog even hier, er ligt voor de liefhebber een iPad 3G 64GB €800,00, in Aken, Keulen, Düsseldorf klaar. Kan volgens de mail alleen nog morgen worden opgehaald. Ik stuur naar de liefhebber de mail door en dan moet je het wel zelf uitzoeken
|
|
|||
|
|||
ga eens lekker met je ipod touch spelen ik dacht dat je niet hier zou komen
|
|
|||
|
|||
Ik had er in een vaag verleden nog een 32gb 3G gereserveerd. iemand daar belang bij?
Ligt bij gravis in Düsseldorf tot 7 juli afhalen |
|
|||
|
|||
Hij is binnen en hij is ..... geweldig !!!!!!
|
|
|||
|
|||
Ze hebben een kleine voorraad an 32gb [3g] en 64gb [3g] ik heb i.p.v 16gb maar een 32 gb besteld Hopelijk word hij maandag verstuurd! En kan ik net met de vakantie beginnen met mijn echt nieuwe ipad!!! DDD
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb eindelijk een ipad Bij Lots a Bits hadden ze de 16gb Wi-Fi nog op voorraad, meteen een mailtje gestuurt of ze hem apart kunnen houden totdat ik men online bestelling had gedaan en ze men geld hadden ontvangen. Kreeg een mailtje terug met meteen betalingsgegevens en meteen overgemaakt en heb net een tt nummer gekregen Wss heb ik hem maandag binnen het gaat trouwens om een ipad Wi-Fi 16gb
|
|
|||
|
|||
Zo. Nu onderweg naar essen!! Ipad 64gb 3g ophalen. Aachen is inmiddels vergeven.
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|