//

Duitse iPad topic

Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat is snel! Dan was ik dus net te laat.. denk ik! Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wim_ Gisteren 64 gb 3G online besteld en al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #841  
Oud 02-07-10, 07:55
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Dat is snel! Dan was ik dus net te laat.. denk ik!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim_ Bekijk bericht
Gisteren 64 gb 3G online besteld en al verzonden via UPS gisteren, track nr ontvangen, levering voorzien 5/7 ...

Als dat niet snel is !
En ondertussen geeft ook de ipad 3g 64 gb een rood vierkantje op gravis de!

Laatst gewijzigd door Rene3g; 02-07-10 om 08:22.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #842  
Oud 02-07-10, 09:25
attilla attilla is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Hmz, er staat bij mij ook de 5e, maar ik dacht dat het wel eerder zou kunnen. Is hij midden in de nacht bij ups in Duitsland blijven hangen...
  #843  
Oud 02-07-10, 11:41
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Ipad is binnen !

Ik ga straks voetbal kijken op de ipad.

Succes voor de mensen die nog moeten w88.
  #844  
Oud 02-07-10, 11:42
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Erg leuk voor je! Geniet er van wij wachten nog even af.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denman1985 Bekijk bericht
Ipad is binnen !

Ik ga straks voetbal kijken op de ipad.

Succes voor de mensen die nog moeten w88.
  #845  
Oud 02-07-10, 11:51
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

welk emailadres kunnen we het beste pakken als ik wil weten van af het geld en zo aangekomen is
  #846  
Oud 02-07-10, 11:52
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Gewoon een Reply, op diegene die je gehad hebt met de bevestiging.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman Bekijk bericht
welk emailadres kunnen we het beste pakken als ik wil weten van af het geld en zo aangekomen is
  #847  
Oud 02-07-10, 11:56
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

YESSSSS i love gravis. ik zat dus de hele tijd bij lots a bit ( die gasten zijn gek, kwamen dus de hele tijd met 4 weken dit en dat). nu Gravis opgebeld en gelijk besteld op de site en gelijk betaald paypal. + nu gelijk die van lots a bits annuleren
  #848  
Oud 02-07-10, 11:57
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Was jij niet diegene die mij dat gister afrade? omdat je had gebeld en er niets op voorraad was?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman Bekijk bericht
YESSSSS i love gravis. ik zat dus de hele tijd bij lots a bit ( die gasten zijn gek, kwamen dus de hele tijd met 4 weken dit en dat). nu Gravis opgebeld en gelijk besteld op de site en gelijk betaald paypal. + nu gelijk die van lots a bits annuleren
  #849  
Oud 02-07-10, 11:59
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g Bekijk bericht
Was jij niet diegene die mij dat gister afrade? omdat je had gebeld en er niets op voorraad was?
haha rustig rustig. ik belde net dus ook en hij zei dat er weer nieuwe waren. ik wilde je absoluut niet voor de gek houden. dat vertelde ze gisteren echt tegen mij dat ze niet naar nederland zenden + dat het op was. nu kreeg ik dus iemand anders die iets heel anders zei anders had ik hem wel gisteren besteld
  #850  
Oud 02-07-10, 12:00
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Haha Welke gravis heb jij gesproken dan? Want ik heb net even met het filliaal in Aachen gebeld, en die zeiden dat ze vandaag heel misschien of anders volgende week weer nieuwe binnen kregen! Welk model heb je nu besteld?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman Bekijk bericht
haha rustig rustig. ik belde net dus ook en hij zei dat er weer nieuwe waren. ik wilde je absoluut niet voor de gek houden. dat vertelde ze gisteren echt tegen mij dat ze niet naar nederland zenden + dat het op was. nu kreeg ik dus iemand anders die iets heel anders zei anders had ik hem wel gisteren besteld
  #851  
Oud 02-07-10, 12:02
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g Bekijk bericht
Haha Welke gravis heb jij gesproken dan? Want ik heb net even met het filliaal in Aachen gebeld, en die zeiden dat ze vandaag heel misschien of anders volgende week weer nieuwe binnen kregen! Welk model heb je nu besteld?
ik heb gewoon die reserverings nummer gebeld. ik heb nu de 64GB 3G besteld heb er genoeg van maar mijn 32GB 3G ga ik zo even annuleren van lots a bit
  #852  
Oud 02-07-10, 12:04
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Heel vreemd, want ik heb net ook dat nummer gebeld, en dan geven ze aan dat ze inderdaad niet meer naar het buitenland mogen versturen, en dat er nog maar 2 winkels zijn met een 64gb 3g op voorraad.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman Bekijk bericht
ik heb gewoon die reserverings nummer gebeld. ik heb nu de 64GB 3G besteld heb er genoeg van maar mijn 32GB 3G ga ik zo even annuleren van lots a bit
  #853  
Oud 02-07-10, 12:05
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g Bekijk bericht
Heel vreemd, want ik heb net ook dat nummer gebeld, en dan geven ze aan dat ze inderdaad niet meer naar het buitenland mogen versturen, en dat er nog maar 2 winkels zijn met een 64gb 3g op voorraad.
ja idd bij mij ook (gisteren dan) en nu krijg ik opeens een heel ander verhaal dat ze er dus genoeg hebben en dat ze het wel naar NL mogen verzenden haha gek verhaal allemaal
  #854  
Oud 02-07-10, 12:10
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Zojuist gebeld met het filliaal in Essen, deze hebben er voor mij nu eentje vast gehouden, die ik morgen ga ophalen. Bonn heeft ook nog!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman Bekijk bericht
ja idd bij mij ook (gisteren dan) en nu krijg ik opeens een heel ander verhaal dat ze er dus genoeg hebben en dat ze het wel naar NL mogen verzenden haha gek verhaal allemaal
  #855  
Oud 02-07-10, 12:15
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g Bekijk bericht
Zojuist gebeld met het filliaal in Essen, deze hebben er voor mij nu eentje vast gehouden, die ik morgen ga ophalen. Bonn heeft ook nog!
Ohh bonn was weg zei die. maar Maandag wordt die van mij verzonden dit omdat vandaag de winkels dicht zijn. Raar verhaal.
maar maandag wordt dus de dag voor mij en heeft iemand ervaringen met het terugvorderen van geld van de Ipad omdat diegene geannuleerd heeft?
  #856  
Oud 02-07-10, 12:16
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Als jij nou even ook bij essen reserveert, neem ik hem wel voor je mee

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman Bekijk bericht
Ohh bonn was weg zei die. maar Maandag wordt die van mij verzonden dit omdat vandaag de winkels dicht zijn. Raar verhaal.
maar maandag wordt dus de dag voor mij en heeft iemand ervaringen met het terugvorderen van geld van de Ipad omdat diegene geannuleerd heeft?
  #857  
Oud 02-07-10, 12:23
patrickhopman patrickhopman is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik wil ook een iPad 16gb Wi-Fi gaan halen in Duitsland. Weet iemand of deze ergens voorradig zijn en of ze hem mogen opsturen naar Nederland?
  #858  
Oud 02-07-10, 12:29
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Wi-Fi is nog wel voorradig volgens mij, moet je even op de website van gravis kijken, dan kan je per winkel kijken wat er voorradig is.

Verzenden naar nl, de een zegt van wel die je belt, de andere van niet.
Als de 16gb nou toevallig in essen voorradig is, moet je even bellen, wil ik hem anders wel voor je meenemen hoor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickhopman Bekijk bericht
Ik wil ook een iPad 16gb Wi-Fi gaan halen in Duitsland. Weet iemand of deze ergens voorradig zijn en of ze hem mogen opsturen naar Nederland?
  #859  
Oud 02-07-10, 12:35
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g Bekijk bericht
Als jij nou even ook bij essen reserveert, neem ik hem wel voor je mee
haha kerel jij bent een held maar sorry man ik ga dit nu niet meer wijzigen heb nu zoveel gewijzigd (totaal al 10 reserveringen staan en 5x besteld en 4x geannuleerd) dus ben nu er echt klaar mee als je het begrijpt. vind het wel een toffe actie. Ik ga nu echt wachten ze hebben me toegezegd dat ze hem maandag opsturen en dan vind ik het prima zo anders moet ik gelijk weer nu annuleren en dan nog eens opbellen, vind het nu allemaal welletjes maar toch bedankt man
  #860  
Oud 02-07-10, 12:36
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Ik snap het, ik krijg als het goed is maandag ook een 64gb 3g opgestuurd, en als ik die ontvang verkoop ik hem voor de normale prijs, binnen iphoneclub. Goeie deal?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman Bekijk bericht
haha kerel jij bent een held maar sorry man ik ga dit nu niet meer wijzigen heb nu zoveel gewijzigd (totaal al 10 reserveringen staan en 5x besteld en 4x geannuleerd) dus ben nu er echt klaar mee als je het begrijpt. vind het wel een toffe actie. Ik ga nu echt wachten ze hebben me toegezegd dat ze hem maandag opsturen en dan vind ik het prima zo anders moet ik gelijk weer nu annuleren en dan nog eens opbellen, vind het nu allemaal welletjes maar toch bedankt man
Reageren

Labels
ipad duitsland afhalen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het ipad-rij topic borgqueenx Archief 2 29-03-11 20:59
Ipad dode pixel topic bstruik iPad algemeen 17 21-08-10 15:38
Franse iPad topic minijeffrey iPad algemeen 18 21-07-10 21:01
iPad externe speaker topic Luukx iPad algemeen 2 14-07-10 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.