Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g Ik snap het, ik krijg als het goed is maandag ook een 64gb 3g opgestuurd, en als ik die ontvang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
wel is het zo dat ik die verzendkosten erbij op zou tellen. Nog even iets anders dat geld van Lots a Bits waar ik hem eerder had besteld dan gravis en betaald had krijg ik nu terug dus die heb ik maandag dan binnen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hij is binnen hoor!
En bedankt voor alle steun die ik afelopen tijd van jullie heb gehad! Voor sommigen hier nog even doorbijten, maar komt goed! Ik denk dat jullie ook mij niet erg veel meer zullen zien in dit topic. Gr. Maurice P.'s. 3 keer raden vanaf waar ik dit typ..... |
|
|||
|
|||
Beter!! Ik heb net ook mijn geld van paypal terug gekregen! Waarvan ik dus op ebay opgelicht was!
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja hij heeft gewoon helemaal niet meer gereageerd! Heb meteen op ebay even een comment achter gelaten!
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb gisteren mijn ipad opgehaald bij Gravis in Essen:
GRAVIS ipad_und_mehr > ze hadden er daar gisteren nog genoeg in voorraad. |
|
|||
|
|||
Dat ze hem terug mogen uitleveren naar Nederland, betekent dan allicht dat ze nu ook in Nederland en België zullen verkrijgbaar worden. Dat maak ik er toch alleszins uit op. Dus ik wacht nog ff de release hier af en ga me dan één halen. Vraag me af of er dan nog een stormloop hier gaat zijn, als iedereen die er per se nu al een wou hem al uit het buitenland heeft. Zou natuurlijk wel zo aangenaam zijn voor mij. Belgische en Nederlandse stores hebben nu al wel ontzettend veel omzet gemist hierdoor.
|
|
|||
|
|||
Geluksvogels. Enjoy your toy. 1 vraagje: het is nog steeds allen de 64 gb versie die leverbaar is?
|
|
|||
|
|||
Klopt alleen de 64gb 3 modellen, ga er morgen heen, net door gekregen dat hij tot morgen avond er gereserveerd voor me is.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo, meteen maar even een dual sim opgehaald, bij T-mobile.
Ik kon kiezen uit 2 microsim (waarvan je ze ook als normale sim kan gebruiken, moet je er alleen 1tje kleiner uitdrukken.) Of 2 normale simkaarten. Trouwens aardige gasten bij Gravis in Essen, had hem succes gewenst met het duitse elftal morgen, kreeg een mailtje terug dat hij hoopt en denkt dat Nederland wint, en hij een fan is van Robben. |
|
|||
|
|||
Ik kan denk ik iemand blij maken!! Ben net gebeld, in Aachen (Duitsland) ligt een 64 gb 3g op me te wachten. Wie wil hem?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou helaas moet je hem zelf op gaan halen, ik ga morgen namelijk naar Essen. Om er eentje voor me op te halen. En Aachen ligt niet echt op de route! Dus ik kan je het reserverings nummer geven, dan kan je hem morgen zelf halen.
|
|
|||
|
|||
Uiteraard is ophalen geen punt, ben alleen benieuwd naar de prijs.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs. En een dagje Aachen is natuurlijk ook goed te doen =)
|
|
|||
|
|||
Cool, als je mij het reserveringsnummer wilt sturen heel graag
Eveneens als contactgegevens van het bedrijf... |
|
||||
|
||||
Don't worry, het ziet er naar uit dat NL verliest van Brazilie dus tegen morgen liggen de iPad's (als troostprijs) in de stores in NL
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|