Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jaa! Raad eens? Ik heb de 32GB iPad! Bij de Saturn was nog alles uitverkocht - hoewel ze wel vandaag nieuwe verwachtten - en bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jaa! Raad eens? Ik heb de 32GB iPad! Bij de Saturn was nog alles uitverkocht - hoewel ze wel vandaag nieuwe verwachtten - en bij de Gravis store eigenlijk ook. iPads die ze nog hadden waren eigenlijk allemaal gereserveerd. Toch had de man in de winkel volgensmij erg medelijden met me, hij ging even kijken en kwam later terug met 'n 16GB en 32GB iPad. Ik stond zelf nog pas op de 7e plaats voor de 16gb met 3G, terwijl ik toch de 31e al besteld had. Man vertelde ook dat de 3G ipads een stuk moeilijker leverbaar zijn.
Dus, tja. Ikke in ieder geval erg blij. Nu wel nog 'n vraag. Weet iemand of er een jailbreak-app is waarmee je via Bluetooth op je ipad kan internetten via je telefoon? Net zoals dat op m'n MacBook mogelijk is bijvoorbeeld. Dit stik tekst is overigens helemaal op een ipad getyped. Typt echt bijna net zo snel als een echt toetsenbord. Als je m op de goede taal hebt staan in ieder geval, haha. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Yes! Mijn 64GB Wi-Fi 3G iPAD is afgeleverd. Maandagavond 14 juni om 21 uur besteld op Apple.de en laten bezorgen op Duits adres. Sneller dan verwacht!
Vanavond ff ophalen (20 minuutjes rijden) en dan ben ik de gelukkige bezitter van een iPAD! Post nog wel even op het forum hoe hij bevalt (als hij niet bevalt, wat ik betwijfel, dan kan iemand m van me overnemen). |
|
|||
|
|||
Hey Defrag....
Citaat:
Jun 7, 2010 um 09:44 AM GMT - Bestellnummer XXXXXXXXXXXXXX [SIZE=2]Noch nicht versendet [/SIZE] Produkt MengeIPAD WI-FI + 3G 64GB-FRD Voraussichtliche Versandzeit: 21 Jun, 2010 Voraussichtliche Lieferzeit: 24 Jun, 2010 Hoe kan dit.... |
|
||||
|
||||
Misschien omdat er staat dat ie waarschijnlijk op 21 juni zal verzonden worden en we vandaag 16 juni zijn
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vielen Dank für Ihre e-mail. Wir haben jetzt Ware von Apple erhalten und werden heute den Versand veranlassen, so dass die Ware in den nächsten Tagen bei Ihnen eintrifft
en toen werd ik wakker SHIT!!! wat een droom alweer.... hij moet maar eens snel komen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
haha maar heb jij nog informatie of denk je pas volgende week.
ben blij dat ik deze week veel te doen heb en weinig op de Ipad kan focussen. terwijl ik volgende week zomervakantie heb dus tijd zat maar dan moet hij er max maandag al zijn anders ga ik me echt vervelen anders flink wat slaappillen in mijn mik gooien en dan wakker worden op het moment dat de UPS komt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee nog niks vernomen van Gravis.
Ik heb al zomervakantie dus ik zit 24/7 op het forum. Maar deze weer ben ik niet alleen zenuachtig voor mijn iPad, maar ook of ik geslaagd ben voor mijn HAVO examen. Maar dat weet weet ik gelukkig morgen...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
wat denk je over je examens? haha ikke ook 24/7 op dit forum zoals je dus weet vanaf blz 5. maar jij hebt dus echt zwaar!!! |
|
|||
|
|||
Even de tussenstand. Afgelopen zaterdag bij de Gravis webshop de 64GB besteld, en vandaag onderstaand antwoord ontvangen:
Leider können wir Ihnen keinen Liefertermin nennen, da wir von Apple keine Informationen erhalten. Es kommen sporadisch Geräte an. Sobald Ihre bestellte Ware verfügbar ist, versenden wir Ihre Bestellung. Wir bitten noch um etwas Geduld Dus we wachten af........ Laatst gewijzigd door Broekie007; 16-06-10 om 21:26. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iPad 3G inmiddels ongeveer 4 weken geleden reserveerd bij de Re:Store in Duisburg. De Wi-Fi versie hebben ze binnengekregen, en die kon ik eventueel ook krijgen. Maar ik wil dus de 3G-versie, waar ik dan een microsim bij m'n iPhone-abonnement in doe. De Re:Store heeft helemaal geen 3G's van Apple gekregen, helaas. Morgen maar weer eens met mijn beste Duits naar 'Thomas', de Re:Store medewerker, bellen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel eigenlijk ook bestellen, via de telefoon. De Re:Store heeft een stuk of 10 vestigingen en maar +/- 20 3G's binnengekregen... Dus die gaan naar de grootste winkel, en dat is niet die in Duisburg.
En als je besteld moet je toch ook naar Duitsland, ik heb toch geen Duits adres? |
|
|||
|
|||
Hoi
Vanmiddag na werktijd even op de bonnefooi naar Aken gereden en bij gravis hadden ze nog eentje voor mij. Was er eentje die was gereserveerd maar niet opgehaald. In een woord: fantastisch. Euh en natuurlijk vanaf de iPad deze posting gedaan. Laatst gewijzigd door smeetsh; 16-06-10 om 21:59. |
|
|||
|
|||
Wi-Fi of Wi-Fi+3G?
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|