//

Duitse iPad topic

Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jaa! Raad eens? Ik heb de 32GB iPad! Bij de Saturn was nog alles uitverkocht - hoewel ze wel vandaag nieuwe verwachtten - en bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #581  
Oud 16-06-10, 15:02
fuen fuen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

Jaa! Raad eens? Ik heb de 32GB iPad! Bij de Saturn was nog alles uitverkocht - hoewel ze wel vandaag nieuwe verwachtten - en bij de Gravis store eigenlijk ook. iPads die ze nog hadden waren eigenlijk allemaal gereserveerd. Toch had de man in de winkel volgensmij erg medelijden met me, hij ging even kijken en kwam later terug met 'n 16GB en 32GB iPad. Ik stond zelf nog pas op de 7e plaats voor de 16gb met 3G, terwijl ik toch de 31e al besteld had. Man vertelde ook dat de 3G ipads een stuk moeilijker leverbaar zijn.

Dus, tja. Ikke in ieder geval erg blij. Nu wel nog 'n vraag. Weet iemand of er een jailbreak-app is waarmee je via Bluetooth op je ipad kan internetten via je telefoon? Net zoals dat op m'n MacBook mogelijk is bijvoorbeeld.

Dit stik tekst is overigens helemaal op een ipad getyped. Typt echt bijna net zo snel als een echt toetsenbord. Als je m op de goede taal hebt staan in ieder geval, haha.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #582  
Oud 16-06-10, 15:34
Defrag Defrag is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 12
Standaard

Yes! Mijn 64GB Wi-Fi 3G iPAD is afgeleverd. Maandagavond 14 juni om 21 uur besteld op Apple.de en laten bezorgen op Duits adres. Sneller dan verwacht!

Vanavond ff ophalen (20 minuutjes rijden) en dan ben ik de gelukkige bezitter van een iPAD!

Post nog wel even op het forum hoe hij bevalt (als hij niet bevalt, wat ik betwijfel, dan kan iemand m van me overnemen).
  #583  
Oud 16-06-10, 16:23
fjbrands fjbrands is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 23
Question

Hey Defrag....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Defrag Bekijk bericht
Yes! Mijn 64GB Wi-Fi 3G iPAD is afgeleverd. Maandagavond 14 juni om 21 uur besteld op Apple.de en laten bezorgen op Duits adres. Sneller dan verwacht!

Vanavond ff ophalen (20 minuutjes rijden) en dan ben ik de gelukkige bezitter van een iPAD!

Post nog wel even op het forum hoe hij bevalt (als hij niet bevalt, wat ik betwijfel, dan kan iemand m van me overnemen).
Ik heb mijn 64 GB 3g 7 juni besteld, mijn status staat nog steeds op nog niet verzonden..... zie hieronder

Jun 7, 2010 um 09:44 AM GMT - Bestellnummer XXXXXXXXXXXXXX


[SIZE=2]Noch nicht versendet [/SIZE]
Produkt MengeIPAD WI-FI + 3G 64GB-FRD
Voraussichtliche Versandzeit: 21 Jun, 2010
Voraussichtliche Lieferzeit: 24 Jun, 2010


Hoe kan dit....
  #584  
Oud 16-06-10, 16:37
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Misschien omdat er staat dat ie waarschijnlijk op 21 juni zal verzonden worden en we vandaag 16 juni zijn
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #585  
Oud 16-06-10, 16:48
fjbrands fjbrands is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Misschien omdat er staat dat ie waarschijnlijk op 21 juni zal verzonden worden en we vandaag 16 juni zijn
Defrag heeft hem later besteld, en heeft ehm eerder....
ik heb ehm de 7e via de duitse apple store besteld......
  #586  
Oud 16-06-10, 18:02
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

vielen Dank für Ihre e-mail. Wir haben jetzt Ware von Apple erhalten und werden heute den Versand veranlassen, so dass die Ware in den nächsten Tagen bei Ihnen eintrifft

en toen werd ik wakker SHIT!!! wat een droom alweer.... hij moet maar eens snel komen
  #587  
Oud 16-06-10, 18:12
Maurice013 Maurice013 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman Bekijk bericht
vielen Dank für Ihre e-mail. Wir haben jetzt Ware von Apple erhalten und werden heute den Versand veranlassen, so dass die Ware in den nächsten Tagen bei Ihnen eintrifft

en toen werd ik wakker SHIT!!! wat een droom alweer.... hij moet maar eens snel komen
Droom jij er ook al over??
  #588  
Oud 16-06-10, 18:14
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice013 Bekijk bericht
Droom jij er ook al over??
haha man man man je moest eens weten!! moet bijna opgenomen worden in een gekkenhuis
  #589  
Oud 16-06-10, 18:15
Maurice013 Maurice013 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman Bekijk bericht
haha man man man je moest eens weten!! moet bijna opgenomen worden in een gekkenhuis
Ook al?
Lijkt mij wel
  #590  
Oud 16-06-10, 18:18
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice013 Bekijk bericht
Ook al?
Lijkt mij wel
haha maar heb jij nog informatie of denk je pas volgende week.
ben blij dat ik deze week veel te doen heb en weinig op de Ipad kan focussen.
terwijl ik volgende week zomervakantie heb dus tijd zat maar dan moet hij er max maandag al zijn anders ga ik me echt vervelen anders flink wat slaappillen in mijn mik gooien en dan wakker worden op het moment dat de UPS komt
  #591  
Oud 16-06-10, 19:27
peanut1685 peanut1685 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Alphen ad Rijn
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Defrag Bekijk bericht
Yes! Mijn 64GB Wi-Fi 3G iPAD is afgeleverd. Maandagavond 14 juni om 21 uur besteld op Apple.de en laten bezorgen op Duits adres. Sneller dan verwacht!

Vanavond ff ophalen (20 minuutjes rijden) en dan ben ik de gelukkige bezitter van een iPAD!

Post nog wel even op het forum hoe hij bevalt (als hij niet bevalt, wat ik betwijfel, dan kan iemand m van me overnemen).
Bijzonder die van mij staat al sinds de 29 e mei in bestelling bij apple .de voor aflevering op een duits adres ... Wie heb je omgekocht;-))
  #592  
Oud 16-06-10, 19:32
Maurice013 Maurice013 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 118
Standaard

Nee nog niks vernomen van Gravis.
Ik heb al zomervakantie dus ik zit 24/7 op het forum.
Maar deze weer ben ik niet alleen zenuachtig voor mijn iPad, maar ook of ik geslaagd ben voor mijn HAVO examen. Maar dat weet weet ik gelukkig morgen......
  #593  
Oud 16-06-10, 19:35
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice013 Bekijk bericht
Nee nog niks vernomen van Gravis.
Ik heb al zomervakantie dus ik zit 24/7 op het forum.
Maar deze weer ben ik niet alleen zenuachtig voor mijn iPad, maar ook of ik geslaagd ben voor mijn HAVO examen. Maar dat weet weet ik gelukkig morgen......
Oeiiii spannend man, hoop voor je dat deze week flink geluk brengt!!!
wat denk je over je examens?
haha ikke ook 24/7 op dit forum zoals je dus weet vanaf blz 5. maar jij hebt dus echt zwaar!!!
  #594  
Oud 16-06-10, 20:22
Broekie007 Broekie007 is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 8
Standaard

Even de tussenstand. Afgelopen zaterdag bij de Gravis webshop de 64GB besteld, en vandaag onderstaand antwoord ontvangen:

Leider können wir Ihnen keinen Liefertermin nennen, da wir von Apple keine Informationen erhalten.
Es kommen sporadisch Geräte an. Sobald Ihre bestellte Ware verfügbar ist, versenden wir Ihre Bestellung.
Wir bitten noch um etwas Geduld

Dus we wachten af........

Laatst gewijzigd door Broekie007; 16-06-10 om 20:26.
  #595  
Oud 16-06-10, 20:33
fjbrands fjbrands is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peanut1685 Bekijk bericht
Bijzonder die van mij staat al sinds de 29 e mei in bestelling bij apple .de voor aflevering op een duits adres ... Wie heb je omgekocht;-))
wat staat er bij jou bij de verwachte leverdatum???
  #596  
Oud 16-06-10, 20:44
jessesar jessesar is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb de iPad 3G inmiddels ongeveer 4 weken geleden reserveerd bij de Re:Store in Duisburg. De Wi-Fi versie hebben ze binnengekregen, en die kon ik eventueel ook krijgen. Maar ik wil dus de 3G-versie, waar ik dan een microsim bij m'n iPhone-abonnement in doe. De Re:Store heeft helemaal geen 3G's van Apple gekregen, helaas. Morgen maar weer eens met mijn beste Duits naar 'Thomas', de Re:Store medewerker, bellen...
  #597  
Oud 16-06-10, 20:51
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jessesar Bekijk bericht
Ik heb de iPad 3G inmiddels ongeveer 4 weken geleden reserveerd bij de Re:Store in Duisburg. De Wi-Fi versie hebben ze binnengekregen, en die kon ik eventueel ook krijgen. Maar ik wil dus de 3G-versie, waar ik dan een microsim bij m'n iPhone-abonnement in doe. De Re:Store heeft helemaal geen 3G's van Apple gekregen, helaas. Morgen maar weer eens met mijn beste Duits naar 'Thomas', de Re:Store medewerker, bellen...
je moet niet reserveren want dat heb ik ook constant volgehouden JE MOET BESTELLEN heb ik ook namelijk vorige week ook eens geprobeerd. nu weet je zeker dat je snel aan de beurt bent + je hoeft niet meer naar Duitsland te rijden
  #598  
Oud 16-06-10, 20:54
jessesar jessesar is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik bedoel eigenlijk ook bestellen, via de telefoon. De Re:Store heeft een stuk of 10 vestigingen en maar +/- 20 3G's binnengekregen... Dus die gaan naar de grootste winkel, en dat is niet die in Duisburg.

En als je besteld moet je toch ook naar Duitsland, ik heb toch geen Duits adres?
  #599  
Oud 16-06-10, 20:56
smeetsh smeetsh is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 17
Standaard

Hoi

Vanmiddag na werktijd even op de bonnefooi naar Aken gereden en bij gravis hadden ze nog eentje voor mij. Was er eentje die was gereserveerd maar niet opgehaald.

In een woord: fantastisch.

Euh en natuurlijk vanaf de iPad deze posting gedaan.

Laatst gewijzigd door smeetsh; 16-06-10 om 20:59.
  #600  
Oud 16-06-10, 21:04
jessesar jessesar is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smeetsh Bekijk bericht
Hoi

Vanmiddag na werktijd even op de bonnefooi naar Aken gereden en bij gravis hadden ze nog eentje voor mij. Was er eentje die was gereserveerd maar niet opgehaald.

In een woord: fantastisch.

Euh en natuurlijk vanaf de iPad deze posting gedaan.
Wi-Fi of Wi-Fi+3G?
Reageren

Labels
ipad duitsland afhalen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het ipad-rij topic borgqueenx Archief 2 29-03-11 20:59
Ipad dode pixel topic bstruik iPad algemeen 17 21-08-10 15:38
Franse iPad topic minijeffrey iPad algemeen 18 21-07-10 21:01
iPad externe speaker topic Luukx iPad algemeen 2 14-07-10 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.