Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geen mail gehad van UPS. Maar ik kreeg we een schermafdruk van gravis toen ik ze om het nummer vroeg. De mijne komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb geen mail gehad van UPS. Maar ik kreeg we een schermafdruk van gravis toen ik ze om het nummer vroeg. De mijne komt als het goed is maandag binnen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
goed zo man!! al is het denk ik wel de verkeerde straat in de maaspoort waar het naartoe gebracht wordt
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal!
Ik heb vanmiddag mijn iPad 64gb Wi-Fi gehaald bij gravis in aachen! Ik ben er echt super blij mee! De verkoper vertelde mij dat hij nog meerdere ipads Wi-Fi 64gb op voorraad heeft. De rest en met name de 3G modellen zijn vrij moeilijk leverbaar op dit moment. Dus als er nog mensen zijn die een 64 gb Wi-Fi zoeken, dan zou ik zeggen ga maandag naar gravis aachen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee, alleen dat de 3G modellen momenteel het lastigst te verkrijgen zijn, dus daar zal wel de langste levertijd op zitten. Succes
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag een ipad 16gb 3G besteld. Wachten!! Geld is inmiddels al overgemaakt. Pfffffffffff, we wanna get a ipad!
|
|
|||
|
|||
heyhey ik overweeg ook om via internet een besteling te plaatsen. goapple.de heeft verreweg de beste prijzen, maar heeft iemand ervaring met deze site?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nog 1 nachtje slapen en UPS staat voor mijn deur |
|
|||
|
|||
yes ik krijg hem over minimaal 1 week (hoop ik) BEN ER BLIJ MEE!!!
|
|
|||
|
|||
Als ik de iPad 3G 32gb morgen bestel wanneer is hij ongeveer binnen ??
Mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en het officiele hoesje van apple ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Status besteld. Ik denk (hoop) dat ik hem deze week wel binnen ga krijgen... Voordat er mensen weer onnodige vragen gaan stellen met betrekking op levertijd van hun bestelde iPad. Ik denk dat als je bij gravis.de besteld je hem binnen 10 dagen hebt (denk ik). Wi-Fi only zullen er eerder zijn als 3G modellen. Populariteit modellen iPad: 1. iPad Wi-Fi 16GB 2. iPad Wi-Fi 32GB 3. iPad Wi-Fi 64GB 4. iPad Wi-Fi + 3G 64GB 5. iPad Wi-Fi + 3G 32GB 6. iPad Wi-Fi + 3G 16GB Voordat je een vraag stelt eerst even de laatste 5 pagina's bekijken. Zo houden we het topic een beetje schoon Laatst gewijzigd door King1987; 13-06-10 om 13:42. Reden: edit knop gebruiken |
|
|||
|
|||
Waar baseer je die populariteit op? Of is dat de populariteit hier op 't forum?
Ik heb nog niets van Gravis gehoord, trouwens, alleen nog een bevestiging van de order. Heb zo'n geel vakje nu ook. Ding mag nu toch wel eens komen, ik wacht al 13 dagen in totaal. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo dan mag die van jou idd wel eens komen |
|
|||
|
|||
Vrijdag mijn IPAD 64 GB Wi-Fi & 3G gekocht via marktplaats. Zelf opgehaald top. Mijn Vodafone kaartje geknipt en hopa alles werkt. Gekoppeld aan mobile me en Imac Iphone en Ipad werken mooi samen
|
|
|||
|
|||
m'n iPad die ik afgelopen dinsdag (8 jun) bij gravis.de besteld heb staat voor morgen (15 jun) in de planning om afgeleverd te worden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|