Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Maurice of Rene3g iets gehoord?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maurice of Rene3g iets gehoord?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Iemand die een idee heeft hoe het gesteld is met de voorraden bij Mstore en MyRestore de laatste tijd?
Waarschijnlijk toch maar blijven reserveren als je er eentje wil. |
|
|||
|
|||
Vandaag maar eens de proef op de som genomen en gebeld met Re:Store in oberhausen, ze hadden hier nog redelijke voorraad. Het was even werk om er een te reserveren, maar uiteindelijk gingen ze akkoord.
Verder ben ik vriendelijk geholpen en was alles geen probleem. Ben erg blij met mijn nieuwe gadget. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nadat mijn 16GB 3G bij gravis was geannuleleerd zonder mijn accordering heb ik een bestelling gedaan bij apple.de, leveradres een vriend van mij vlak over de grens.
Nog niet verzonden Verwachte verzenddatum: 12 Jul, 2010 Verwachte leverdatum: 15 Jul, 2010 Nu heb ik tenminste een beetje zekerheid en kan ik me erop instellen dat ik de ipad dan pas heb. Voorlopig ben ik tevreden |
|
|||
|
|||
Nog helemaal niks......
Gelukkig heb ik iets gevonden om door het wachten heen te komen... Tafeltennis . Maar het is gewoon TE GEK VOOR WOORDEN dat we er zo abseurt lang op moeten wachten. Als je ziet dat iemand belt met een restore en hem meteen kan ophalen dan wordt ik behoorlijk boos, niet omdat ik het hem niet gun, maar omdat we allemaal netjes op onze beurt moeten wachten. Maar dit is dus niet mogelijk.... Als ik deze week geen bericht krijg annuleer ik de bestelling en rij ik tijdens mijn vakantie in Portugal even naar Spanje om hem te halen, of ze moeten al voor 8 juli in NL verkrijgbaar zijn (dat wordt tent opzetten voor Apple store)... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog maar weer even gemaild naar Gravis, of ze meer weten of er nog wel 3g ipad's komen deze week. Ik wacht al vanaf 11 juni. Ze maken maandelijks 1,2 miljoen van die apparaatjes. Kom op.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wacht een dag langer: 10 juni. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ook 8 juni
Hoe laat heb jij hem besteld? Ihre Bestellung ist am 08.06.2010 15:50:39 eingegangen. |
|
||||
|
||||
Ik refresh als een gek hier, ik zit nu op 300 refreshes per minuut. nog niks gehoord. hou jullie op de hoogte. behalve tussen half 4 en 8. HOLLAND !!
|
|
|||
|
|||
08.06.2010 In Bearbeitung
09.06.2010 Nicht lagernd - nachbestellt 11.06.2010 Nicht lagernd - nachbestellt Today we received your payment. Thank you again. We will inform you, when Apple delivers the next iPads and we can ship your unit. With best regards, Frank Vogelskamp Apple Premium Reseller Lots a Bits GmbH & Co. KG Bahnhofstr. 16 42781 Haan Tel.: 02129 - 348 438 Fax: 02129 - 348 441 Lots a Bits GmbH & Co. KG - Sitz: Haan, Deutschland Registergericht: Amtsgericht Wuppertal, Deutschland - Registernummer: HRB 14474 Persönlich haftende Gesellschafterin: Lots a Bits Verwaltungs GmbH - Sitz: Haan, Deutschland Registergericht: Amtsgericht Wuppertal, Deutschland - Registernummer: HRA 19265 Vertretungsberechtigter Geschäftsführer: Frank Vogelskamp - Sitz: Haan, Deutschland USt-Id-Nr.: DE 220 692 768 |
|
|||
|
|||
Citaat:
ben iig wel bezig met het slijmen bij die duitsers met: ahhh lekker gespeeld gisteren en verdient gewonnen dit en dat (maar ja volgens mij helpt het geen sodemieter) |
|
|||
|
|||
Ze zijn van de productie afhankelijk, dat is in china (shenzen)
Als je toch wilt slijmen moet je dus een goed woordje chinees kunnen. Maar NI HAO helpt je al op weg! |
|
||||
|
||||
Hello,
still nothing new. this is the only iPad apple is unable to deliver. we hape this will change this week when apple will bring the iPad to nine other european countries. best regrads i.A. Maik Leuthold eCommerce GRAVIS Computervertriebsgesellschaft mbH Franklinstr.8, Berlin 10587 T +49 30. 3 90 22 28 8 F +49 30. 3 90 22 26 99 ecom@gravis.de Willkommen bei GRAVIS - Heb maar even gevraagd of ze de 16 gb Wi-Fi wel hebben. Dan neem ik maar genoegen met minder. als deze ipad me niet bevalt kan ik altijd nog de 3g kopen later. |
|
|||
|
|||
Vandaag alle Mediamarkten die 'te rijden' zijn maar gemaild en de twee Gravis-stores waar ik een iPad gereserveerd heb opnieuw gemaild. Het wachten gaat echter gewoon door...
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|