//

iPad is binnen

iPad is binnen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je een site of nummer voor me? Ik ga er nog maar eentje bestellen aangezien TNT douane in winterslaap is gekukeld ofzo :S...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 15-04-10, 14:34
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Heb je een site of nummer voor me? Ik ga er nog maar eentje bestellen aangezien TNT douane in winterslaap is gekukeld ofzo :S
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 15-04-10, 14:39
netniet netniet is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 46
Standaard

Wat een prijzen allemaal, voordat geld vlieg ik op en neer naar de US, en ik heb genoeg over om een 16GB iPad te kopen
  #103  
Oud 15-04-10, 14:39
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netniet Bekijk bericht
Wat een prijzen allemaal, voordat geld vlieg ik op en neer naar de US, en ik heb genoeg over om een 16GB iPad te kopen
Dan verstop je je zeker in de vliegtuigmotor
  #104  
Oud 15-04-10, 14:42
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

idd ticket orlando kost 509 euri.. vorige week nog geboekt. heb je al een ipad voor.
  #105  
Oud 15-04-10, 14:45
netniet netniet is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Dan verstop je je zeker in de vliegtuigmotor
Nope, voordeeltje als je bij een vliegtuigmaatschappij werkt. IPB ticket is 99 dollar
  #106  
Oud 15-04-10, 14:53
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netniet Bekijk bericht
Nope, voordeeltje als je bij een vliegtuigmaatschappij werkt. IPB ticket is 99 dollar
Nice! Kijk dat zijn de leuke dingen
  #107  
Oud 15-04-10, 17:40
bababakkus bababakkus is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 203
Standaard

Heb net mijn ipad besteld, 64 Gb, moet alleen wachten tot de amerikaanse stores weer bijgevuld worden.... betaal er 750 euro voor, niet gek dacht ik zo ! hopen dat ie snel komt!
__________________
Windows 7 Ultimate | Iphone 3G ( NL) 8 GB | Ipad 64 GB Wi-Fi
  #108  
Oud 15-04-10, 17:44
Martijn Broeckie Martijn Broeckie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Wat hebben mensen hier in totaal voor een 16 gb betaald?
  #109  
Oud 15-04-10, 18:30
pbaumann pbaumann is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Hoi allemaal, ook ik ben vanaf vanmiddag trotse bezitter van een 16 GB iPad! Wat me opvalt is dat er hier zoveel over geld gepraat wordt en niet over het fantastische apparaat! Ik voel me bevoorrecht er nu al één in mijn handen te hebben. Daar betaal ik graag wat mee voor. In het stadion betaal je ook meer in VIP-box en in het theater ook meer als je 'last minute' de beste plaatsen wilt. Ik wilde er snel 'first minute' bij zijn en dat is gelukt! Wil niet wachten en dat is wat meer geld waard!! (ga nou niet vragen waar, en voor hoeveel... ik ga er straks lekker mee aan de gang).
  #110  
Oud 15-04-10, 18:32
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pbaumann Bekijk bericht
Hoi allemaal, ook ik ben vanaf vanmiddag trotse bezitter van een 16 GB iPad! Wat me opvalt is dat er hier zoveel over geld gepraat wordt en niet over het fantastische apparaat! Ik voel me bevoorrecht er nu al één in mijn handen te hebben. Daar betaal ik graag wat mee voor. In het stadion betaal je ook meer in VIP-box en in het theater ook meer als je 'last minute' de beste plaatsen wilt. Ik wilde er snel 'first minute' bij zijn en dat is gelukt! Wil niet wachten en dat is wat meer geld waard!! (ga nou niet vragen waar, en voor hoeveel... ik ga er straks lekker mee aan de gang).
+1 Groot gelijk !
  #111  
Oud 15-04-10, 19:21
Sunnyville88 Sunnyville88 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 99
Standaard

Meldt zich! Heb mijn 64G opgehaald vanmiddag! Straks effe alles rustig checken.
  #112  
Oud 15-04-10, 21:34
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Ik heb hem inmiddels ook al een kleine week en ik kan nu al niet meer zonder. Was vergeten te reageren in dit topic, maar via deze weg wil ik melden dat het apparaat (16gb) fantastisch is. Ik heb er € 589,- incl. btw voor betaald. Btw is voor mij ook nog eens aftrekbaar, dus ik ben tevreden met mijn deal!
  #113  
Oud 15-04-10, 23:17
Sunnyville88 Sunnyville88 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 99
Standaard

Als ik inlog met de us account kan ik wel in de appstore en kan ik bijvoorbeeld Facebook downloaden, maar als ik een bestaande app wil updaten bv minigore dan krijg ik een conflict met NL-account en us account en dan start Appstore niet meer goed op. Ik moet dan eerst uitloggen met us account en dan opnieuw inloggen met us account om in de appstore te komen. Nog even geduld hebben tot de iPad in NL dan uit is om met de appstore te downloaden.

Laatst gewijzigd door Sunnyville88; 16-04-10 om 07:48.
  #114  
Oud 15-04-10, 23:32
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Heb je een site of nummer voor me? Ik ga er nog maar eentje bestellen aangezien TNT douane in winterslaap is gekukeld ofzo :S
Nou zojuist maar de 32GB opgehaald bij degene waarbij Carlos hem ook vandaan heeft. Van mij mag de douane het nu wel rustig aan doen

Als iemand een 16gb wilt kopen.....
  #115  
Oud 16-04-10, 10:19
RomeoRomeo RomeoRomeo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard Eerste ervaring

Sinds gisteren in bezit van 64GB Ipad (vliegtuig net op tijd geland voor IJslandse wolk overkwam). Eerste ervaring; zoals in veel reviews al gemeld wordt, best zwaar en noodzaak om voorzichtig mee om te gaan (mijn iphone heb ik al eens laten vallen, met de iPad doe je dat denk ik maar 1x). Wat een prachtig scherm, superscherp en helder. Ermee werken is vertrouwd als je de iPhone gewend bent. Wel erg snel vette vingers op het scherm.
Een us-account aangemaakt zodat ik in idergeval gratis Apps direct vanaf de iPad kan downloaden.

Tips voor leuke gratis apps:
Eyewitness - dagelijks een nieuwsfoto van de Guardian. Superscherpe en mooie foto's.
WTD - oftwel What's The Difference, een zoek de verschillen spelletje dat lekker wegspeelt op het grote iPad scherm.
Stumbleupon - leuke sites en dergelijke ontdekken.
  #116  
Oud 16-04-10, 13:24
ny1985 ny1985 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RomeoRomeo Bekijk bericht
Sinds gisteren in bezit van 64GB Ipad (vliegtuig net op tijd geland voor IJslandse wolk overkwam). Eerste ervaring; zoals in veel reviews al gemeld wordt, best zwaar en noodzaak om voorzichtig mee om te gaan (mijn iphone heb ik al eens laten vallen, met de iPad doe je dat denk ik maar 1x). Wat een prachtig scherm, superscherp en helder. Ermee werken is vertrouwd als je de iPhone gewend bent. Wel erg snel vette vingers op het scherm.
Een us-account aangemaakt zodat ik in idergeval gratis Apps direct vanaf de iPad kan downloaden.

Tips voor leuke gratis apps:
Eyewitness - dagelijks een nieuwsfoto van de Guardian. Superscherpe en mooie foto's.
WTD - oftwel What's The Difference, een zoek de verschillen spelletje dat lekker wegspeelt op het grote iPad scherm.
Stumbleupon - leuke sites en dergelijke ontdekken.
Hoe heb je dat account aangemaakt?
  #117  
Oud 16-04-10, 13:30
netniet netniet is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ny1985 Bekijk bericht
Hoe heb je dat account aangemaakt?
zie App Store-account aanmaken zonder creditcard of kadobon - iPhone - iPhoneclub.nl
  #118  
Oud 16-04-10, 13:38
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ny1985 Bekijk bericht
Hoe heb je dat account aangemaakt?

bedoel je een amerikaans iTunes account?

App Store-account aanmaken zonder creditcard of kadobon - iPhone - iPhoneclub.nl

als je betaalde applicaties wilt kopen kun je altijd nog een US Gift card kopen.
  #119  
Oud 16-04-10, 13:42
RomeoRomeo RomeoRomeo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ny1985 Bekijk bericht
Hoe heb je dat account aangemaakt?
Staat volgens mij ergens op deze site. Samengevat: uitloggen uit je huidige account. Onderaan in de store kiezen voor wijzig land. USA kiezen, je gaat nu naar de Amerikaanse AppStore. Kies een gratis app. Kies voor nieuw account aanmaken. Zorg dat je een bestaande Amerikaans adres bij de hand hebt (hotel of zo). Kies bij betalingsopties voor none. En dan moet het lukken. Je kunt op denipad gewoon wisselen tussen accounts om in de app store rond te kijken voor gratis apps.

Edit: zie bovenstaande post

Laatst gewijzigd door RomeoRomeo; 16-04-10 om 13:43. Reden: Nino was me voor
  #120  
Oud 16-04-10, 14:26
ny1985 ny1985 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 35
Standaard

Top! Bedankt voor de snelle reacties! Kheb m, kan ik eindelijk iBooks eens bekijken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad swarfega iPad algemeen 2 10-02-12 17:15
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN Dejviisz Koopinformatie Nederland 19 02-09-10 23:06
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] Elvan Jailbreak 12 19-04-10 15:55
Wanneer binnen! Tim070 Koopinformatie Nederland 2 20-03-08 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.