iPad is binnen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je een site of nummer voor me? Ik ga er nog maar eentje bestellen aangezien TNT douane in winterslaap is gekukeld ofzo :S...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb je een site of nummer voor me? Ik ga er nog maar eentje bestellen aangezien TNT douane in winterslaap is gekukeld ofzo :S
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat een prijzen allemaal, voordat geld vlieg ik op en neer naar de US, en ik heb genoeg over om een 16GB iPad te kopen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
idd ticket orlando kost 509 euri.. vorige week nog geboekt. heb je al een ipad voor.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb net mijn ipad besteld, 64 Gb, moet alleen wachten tot de amerikaanse stores weer bijgevuld worden.... betaal er 750 euro voor, niet gek dacht ik zo ! hopen dat ie snel komt!
|
|||
|
|||
Wat hebben mensen hier in totaal voor een 16 gb betaald?
|
|
|||
|
|||
Hoi allemaal, ook ik ben vanaf vanmiddag trotse bezitter van een 16 GB iPad! Wat me opvalt is dat er hier zoveel over geld gepraat wordt en niet over het fantastische apparaat! Ik voel me bevoorrecht er nu al één in mijn handen te hebben. Daar betaal ik graag wat mee voor. In het stadion betaal je ook meer in VIP-box en in het theater ook meer als je 'last minute' de beste plaatsen wilt. Ik wilde er snel 'first minute' bij zijn en dat is gelukt! Wil niet wachten en dat is wat meer geld waard!! (ga nou niet vragen waar, en voor hoeveel... ik ga er straks lekker mee aan de gang).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Meldt zich! Heb mijn 64G opgehaald vanmiddag! Straks effe alles rustig checken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem inmiddels ook al een kleine week en ik kan nu al niet meer zonder. Was vergeten te reageren in dit topic, maar via deze weg wil ik melden dat het apparaat (16gb) fantastisch is. Ik heb er € 589,- incl. btw voor betaald. Btw is voor mij ook nog eens aftrekbaar, dus ik ben tevreden met mijn deal!
|
|
|||
|
|||
Als ik inlog met de us account kan ik wel in de appstore en kan ik bijvoorbeeld Facebook downloaden, maar als ik een bestaande app wil updaten bv minigore dan krijg ik een conflict met NL-account en us account en dan start Appstore niet meer goed op. Ik moet dan eerst uitloggen met us account en dan opnieuw inloggen met us account om in de appstore te komen. Nog even geduld hebben tot de iPad in NL dan uit is om met de appstore te downloaden.
Laatst gewijzigd door Sunnyville88; 16-04-10 om 08:48. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als iemand een 16gb wilt kopen..... |
|
|||
|
|||
Eerste ervaring
Sinds gisteren in bezit van 64GB Ipad (vliegtuig net op tijd geland voor IJslandse wolk overkwam). Eerste ervaring; zoals in veel reviews al gemeld wordt, best zwaar en noodzaak om voorzichtig mee om te gaan (mijn iphone heb ik al eens laten vallen, met de iPad doe je dat denk ik maar 1x). Wat een prachtig scherm, superscherp en helder. Ermee werken is vertrouwd als je de iPhone gewend bent. Wel erg snel vette vingers op het scherm.
Een us-account aangemaakt zodat ik in idergeval gratis Apps direct vanaf de iPad kan downloaden. Tips voor leuke gratis apps: Eyewitness - dagelijks een nieuwsfoto van de Guardian. Superscherpe en mooie foto's. WTD - oftwel What's The Difference, een zoek de verschillen spelletje dat lekker wegspeelt op het grote iPad scherm. Stumbleupon - leuke sites en dergelijke ontdekken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
bedoel je een amerikaans iTunes account? App Store-account aanmaken zonder creditcard of kadobon - iPhone - iPhoneclub.nl als je betaalde applicaties wilt kopen kun je altijd nog een US Gift card kopen. |
|
|||
|
|||
Staat volgens mij ergens op deze site. Samengevat: uitloggen uit je huidige account. Onderaan in de store kiezen voor wijzig land. USA kiezen, je gaat nu naar de Amerikaanse AppStore. Kies een gratis app. Kies voor nieuw account aanmaken. Zorg dat je een bestaande Amerikaans adres bij de hand hebt (hotel of zo). Kies bij betalingsopties voor none. En dan moet het lukken. Je kunt op denipad gewoon wisselen tussen accounts om in de app store rond te kijken voor gratis apps.
Edit: zie bovenstaande post Laatst gewijzigd door RomeoRomeo; 16-04-10 om 14:43. Reden: Nino was me voor |
|
|||
|
|||
Top! Bedankt voor de snelle reacties! Kheb m, kan ik eindelijk iBooks eens bekijken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad | swarfega | iPad algemeen | 2 | 10-02-12 18:15 |
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN | Dejviisz | Koopinformatie Nederland | 19 | 03-09-10 00:06 |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
Wanneer binnen! | Tim070 | Koopinformatie Nederland | 2 | 20-03-08 22:28 |
|
|