Hulp bij aanschaf iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door florishoudijk haha UPC? of UPS . En antwoord is JA. nee ik bedoel upc want die heeft super snel fiberpower en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij de nederlandse douane wordt gekeken naar of er belastingaangifte is gedaan: of alle formulieren enz erbij zitten. Is dit niet het geval krijg je een bericht dat je even geld in huis moet halen zodat wanneer de postbode komt, je hem kan betalen. (is in het geval van tnt zo, upc weet ik niet, kan ook factuur zijn). Er is natuurlijk altijd een kans dat je niet gepakt wordt, maar dat gebeurd niet vaak.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
HoiHoi!
inmiddels zijn er zoveel topics waardoor ik niet meer kan vinden wat ik zoek Binnekort ga ik naar New York en ben van plan daar een 16GB iPad te kopen ($499 = +/- €375,-) Hier over een paar vraagjes.. - Komt er bij dit bedrag nog iets bij? - Kan ik de apps die ik eerder heb gekocht met mijn iPhone synchen met de iPad? - Moet ik perse een amerikaan account aanmaken, en hoe? - Welk bestandstype hebben de boeken voor de iPad, want ik heb een flink aantal .epub bestanden.. kan ik deze dan gewoon synch via iTunes? Super bedankt alvast!
<3 APPLE!! Laatst gewijzigd door Swippi; 19-04-10 om 20:33. |
|
|||
|
|||
-Komt nog 5% salestax bij in NYC, (25 dollar dus).
-Yes, dat kan. -Nee, officieel is de Nederlandse appstore nog dicht, maar via itunes kan je apps kopen en synchen. (met uitzondering van sommige apps) -iBooks gebruikt opensource .epub formaat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
- De prijzen op de website vind ik niet echt redelijk. - Je 3G ipad zal op dit moment nog niet werken, omdat er geen Nederlandse aanbieder is die microsim levert. (hij doet t wel, alleen 3G kan je niet gebruiken. Wi-Fi echter wel) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Sorry, salestax is toch 8,6% in New York dus komt er nog 43 euro bij ...
|
|||
|
|||
43 dollar dan nog altijd ($42,914 om precies te zijn )
wat totaal $541,914 maakt = €401,83 (vandaag dan) Zolang ik onder die €430 blijf zitten, ben ik nog gewoon van plan hem te halen of zitten er nog nadelen aan die ik niet heb als ik hem in nederland koop ? (op de stekker en nederlandse appstore na dan) -Swippi |
|
||||
|
||||
NL appstore heb je ook geen last van. Via je pc of mac kan je gewoon ipad apps kopen in de NL store.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik kwam dit pdfje tegen via ipadplanet
http://www.taxadmin.org/fta/rate/sales.pdf en daar staat 4% bij NYC |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik kan je verzekeren dat het 8,6% is en niet 4 of 5 ... op één procent komt het niet maar hier spreek men van (bijna) het dubbele
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? | Anneke PP | iPad algemeen | 9 | 25-07-10 22:15 |
Hulp bij kopen van een iPad | y0sh1_ | iPad algemeen | 2 | 19-06-10 20:38 |
Graag advies bij aanschaf abbo | Koenn | Koopinformatie Nederland | 2 | 20-10-09 00:13 |
Verplichting accessoireset bij de aanschaf 3GS | 3rdeye | Koopinformatie Nederland | 19 | 30-07-09 12:57 |
|
|